Głowica XU10J4 (S16)

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: Głowica XU10J4 (S16)

Post autor: krzycho-g »

stef - wszystkie te kolektory leża u mnie w garazu wiec wiem o czym mówię...ten kawałek przegrody kształtuje fale powrotna spalin do cylindra i nie należy go usuwać...tylko odpowiednio obrobić zachowujac odpowiednie katy...

a i jeszcze jedno - zawsze obrabiam gniazda i zawory łącznie z cieniowaniem trzonków i obróbką kształtu grzybka zarówno od komory spalania jak i od kanału

co do modyfikacji głowicy to masz racje - ZBYTNIE przeprofilowanie tak, ale odpowiednie...daje rade...

co do motylków...wez kiedyś przykłądowy samochód...przerób to tak jak ja mówie i przejedźć sie po robocie a sam bedziesz wiedział o czym mówię...usuwasz mikronowe pory na sciankach kanału a zostawiasz zajebisty zagiel na srodku kanału zakrywający paredziesiąt mm2 kanału...jak robic to wszystko po kolei...

co do hamowni ;-) w końcu sie doczekasz...i to nie będzie miłe ;-)...a jakbyś mógł zapodaj mi wykres swojego 205 Mi16 bo jakoś sie nie natknałem na niego...
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Głowica XU10J4 (S16)

Post autor: stef »

krzycho-g pisze:stef - wszystkie te kolektory leża u mnie w garazu wiec wiem o czym mówię...ten kawałek przegrody kształtuje fale powrotna spalin do cylindra i nie należy go usuwać...tylko odpowiednio obrobić zachowujac odpowiednie katy...
Masz kolektor z 309 GTi16 oraz 4-2-1 Longmana? Prosze zrob zdjecia bo zwyczajnie nie wierze :)

Ale o tym ksztaltowaniu fali powrotnej a tym bardziej obrabianiu kanalow kolektora wg. odpowiednich katow to w zyciu nigdzie nie wyczytalem ani nie slyszalem 8)7 Mozesz powiedziec skad masz taka wiedze?
krzycho-g pisze: a i jeszcze jedno - zawsze obrabiam gniazda i zawory łącznie z cieniowaniem trzonków i obróbką kształtu grzybka zarówno od komory spalania jak i od kanału
"Cieniowanie" a mozesz wyjasnic i pokazac na czym ono polega? Nawet nadajesz nowy ksztalt grzybkom z jednej i drugiej strony. Rozumiem ze tyczy sie to wszystkich zaworow?
krzycho-g pisze: co do motylków...wez kiedyś przykłądowy samochód...przerób to tak jak ja mówie i przejedźć sie po robocie a sam bedziesz wiedział o czym mówię...usuwasz mikronowe pory na sciankach kanału a zostawiasz zajebisty zagiel na srodku kanału zakrywający paredziesiąt mm2 kanału...jak robic to wszystko po kolei...
Rozbijasz mnie normalnie ... "zagiel" - po zalozeniu wiekszej przepustnicy nie bylem w stanie odczuc poprawy - a Ty tu prawisz o delikatniym skrobnieciu motylkow i jakichs niesamowitych przyrostach:)
krzycho-g pisze: co do hamowni ;-) w końcu sie doczekasz...i to nie będzie miłe ;-)...a jakbyś mógł zapodaj mi wykres swojego 205 Mi16 bo jakoś sie nie natknałem na niego...
Nie bedzie mile - a to niby dlaczego?
Nie natknales sie poniewaz takowego nie posiadam, ale jak tylko zmierze samochod podziele sie ze wszystkimi na forum.

Zauwaz, ze nie wypisuje nic o niesamowitych mocach, osiagach tak jak Ty. Prosilem o filmik Twojej jakze szybkiej 106XSi ale jakos doczekac sie nie moglem, choc twierdziles ze jest niewiele wolniejsza do 160km/h od mojego mi16 8)7

Czasy jakie kreci moj pug kazdy zna uwazam, ze nie musze sie wstydzic.
Obrazek
ODPOWIEDZ