stef - wszystkie te kolektory leża u mnie w garazu wiec wiem o czym mówię...ten kawałek przegrody kształtuje fale powrotna spalin do cylindra i nie należy go usuwać...tylko odpowiednio obrobić zachowujac odpowiednie katy...
a i jeszcze jedno - zawsze obrabiam gniazda i zawory łącznie z cieniowaniem trzonków i obróbką kształtu grzybka zarówno od komory spalania jak i od kanału
co do modyfikacji głowicy to masz racje - ZBYTNIE przeprofilowanie tak, ale odpowiednie...daje rade...
co do motylków...wez kiedyś przykłądowy samochód...przerób to tak jak ja mówie i przejedźć sie po robocie a sam bedziesz wiedział o czym mówię...usuwasz mikronowe pory na sciankach kanału a zostawiasz zajebisty zagiel na srodku kanału zakrywający paredziesiąt mm2 kanału...jak robic to wszystko po kolei...
co do hamowni w końcu sie doczekasz...i to nie będzie miłe ...a jakbyś mógł zapodaj mi wykres swojego 205 Mi16 bo jakoś sie nie natknałem na niego...
Głowica XU10J4 (S16)
- krzycho-g
- Junior
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...
Re: Głowica XU10J4 (S16)
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Głowica XU10J4 (S16)
Masz kolektor z 309 GTi16 oraz 4-2-1 Longmana? Prosze zrob zdjecia bo zwyczajnie nie wierzekrzycho-g pisze:stef - wszystkie te kolektory leża u mnie w garazu wiec wiem o czym mówię...ten kawałek przegrody kształtuje fale powrotna spalin do cylindra i nie należy go usuwać...tylko odpowiednio obrobić zachowujac odpowiednie katy...
Ale o tym ksztaltowaniu fali powrotnej a tym bardziej obrabianiu kanalow kolektora wg. odpowiednich katow to w zyciu nigdzie nie wyczytalem ani nie slyszalem Mozesz powiedziec skad masz taka wiedze?
"Cieniowanie" a mozesz wyjasnic i pokazac na czym ono polega? Nawet nadajesz nowy ksztalt grzybkom z jednej i drugiej strony. Rozumiem ze tyczy sie to wszystkich zaworow?krzycho-g pisze: a i jeszcze jedno - zawsze obrabiam gniazda i zawory łącznie z cieniowaniem trzonków i obróbką kształtu grzybka zarówno od komory spalania jak i od kanału
Rozbijasz mnie normalnie ... "zagiel" - po zalozeniu wiekszej przepustnicy nie bylem w stanie odczuc poprawy - a Ty tu prawisz o delikatniym skrobnieciu motylkow i jakichs niesamowitych przyrostach:)krzycho-g pisze: co do motylków...wez kiedyś przykłądowy samochód...przerób to tak jak ja mówie i przejedźć sie po robocie a sam bedziesz wiedział o czym mówię...usuwasz mikronowe pory na sciankach kanału a zostawiasz zajebisty zagiel na srodku kanału zakrywający paredziesiąt mm2 kanału...jak robic to wszystko po kolei...
Nie bedzie mile - a to niby dlaczego?krzycho-g pisze: co do hamowni w końcu sie doczekasz...i to nie będzie miłe ...a jakbyś mógł zapodaj mi wykres swojego 205 Mi16 bo jakoś sie nie natknałem na niego...
Nie natknales sie poniewaz takowego nie posiadam, ale jak tylko zmierze samochod podziele sie ze wszystkimi na forum.
Zauwaz, ze nie wypisuje nic o niesamowitych mocach, osiagach tak jak Ty. Prosilem o filmik Twojej jakze szybkiej 106XSi ale jakos doczekac sie nie moglem, choc twierdziles ze jest niewiele wolniejsza do 160km/h od mojego mi16
Czasy jakie kreci moj pug kazdy zna uwazam, ze nie musze sie wstydzic.