205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
- rallye
 - Uzalezniony
 - Posty: 834
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
 - Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
 - Numer Gadu-gadu: 3612169
 - Login tlen: fastadi
 - Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
będzie jeździć za 10 dni 
 od razu podzielę się filmami wykresem i czym tylko chcecie łącznie z logami AFR 
			
			
									
						
							Fast Garage ... in progress
			
						- skola
 - Uzalezniony
 - Posty: 867
 - Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
 - Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Szczecin/pogodno
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
a autem sie podzielisz?  
  
			
			
									
						
							http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
			
						PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
nie watplwie mu blizej do zycia niz jakiejkolwiek innej 205 z turbo z klubuTO-MI pisze:no ale jeździ to w końcu czy jeszcze w sferze marzeń tzn. budowy![]()
kute czy nie łotewer
- Orfister
 - Moderator
 - Posty: 5717
 - Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
 - Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
 - Numer Gadu-gadu: 2690638
 - Lokalizacja: Gostynin
 - Kontakt:
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
Jakieś "żaluzje" ????  
  
			
			
									
						
										
						- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
nie watplwie mu blizej do zycia niz jakiejkolwiek innej 205 z turbo z klubu
teoretycznie o ile zdjęcia nie podrobione
a tak serio to chyba normalnie trzymam kciuki za projekt
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- rallye
 - Uzalezniony
 - Posty: 834
 - Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
 - Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
 - Numer Gadu-gadu: 3612169
 - Login tlen: fastadi
 - Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
na pewno jest to jedyny projekt XU9J1 Turbo 
 w naszym klubie 
			
			
									
						
							Fast Garage ... in progress
			
						- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
hehe, widziałem na własne oczy i nie da sie tego podrobic, bedzie te turbo.. ciekawe ile tylko wytrzyma ten silnik 
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- stef
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
 - Posiadany PUG: 205mi16
 - Numer Gadu-gadu: 4896812
 - Lokalizacja: okolice Lublina
 - Kontakt:
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
JASIEK1 pisze:Hmmmmm, przecież zdecydowana wiekszość wałów korbowych oraz korbowodów w pojazdach jest wykonywana z odkówek - czyli smiało możemy je nazwać kutymi. Odlewane korbowody miały raczej archaiczne pojazdy z małymi mocami - np. motor WSK.
Przeciez to czy element jest kuty czy odlewany widac golym okiem! W zadnej seryjnej 205 nie ma kutych gratow.Banita pisze:... zszedlem teraz do garazu z lupa i to jest odlew.
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
Taaa.. Pod warunkiem, ze faktura nie jest pod warstwa zaschnietego oleju z kurzem i innym syfem ze scian, ktory by trzeba skrobakiem czyscic  
 
			
			
									
						
										
						Sam mowiles, ze w t16 byly kute, a bylo to auto seryjne, wiec zdecyduj sie :pstef pisze: W zadnej seryjnej 205 nie ma kutych gratow.
- stef
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
 - Posiadany PUG: 205mi16
 - Numer Gadu-gadu: 4896812
 - Lokalizacja: okolice Lublina
 - Kontakt:
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
Hehe - czy Twoj silnik wlasnie tak wygladal po rozebraniu ?Banita pisze:Taaa.. Pod warunkiem, ze faktura nie jest pod warstwa zaschnietego oleju z kurzem i innym syfem ze scian, ktory by trzeba skrobakiem czyscic
Mialem na mysli silnik XU10J4TE z 405, nie wiem jak ma sie sprawa z 205T16 i jej nie smialbym nazwac seryjna - choc faktycznie taka bylaBanita pisze: Sam mowiles, ze w t16 byly kute, a bylo to auto seryjne, wiec zdecyduj sie :p
- Lord Devil
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2609
 - Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
 - Numer Gadu-gadu: 6446898
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
W 205 T16 i wał i korby i tłoki są kute i nie miało znaczenia czy była to jedna z 200 ulicznych, czy rajdowe ewolucje. Stosowano kute dla obniżenia kosztów. Dostawcą części dla silnika była japońska firma (w tej chwili nie pamiętam nazwy) chyba SKUNK, chodziło o to, że na 200 sztuk nie opłacało się brać innego podwykonawcy elementów silnika. W budowie 205 T16 w ogóle Japończycy mieli duży wkład. Przeniesienie napędu i skrzynia biegów w dużej mierze była ich konstrukcją. W T16 405 kuty jest wał i nic poza nim, ale to już zupełnie inny silnik jak w 205 T16 i żabojady zbudowały go same.
			
			
									
						
							Car Valeting, Car Detailing.
			
						Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
Po rozebraniu nie, ale minelo pol rokustef pisze:Hehe - czy Twoj silnik wlasnie tak wygladal po rozebraniu ?Banita pisze:Taaa.. Pod warunkiem, ze faktura nie jest pod warstwa zaschnietego oleju z kurzem i innym syfem ze scian, ktory by trzeba skrobakiem czyscic![]()
- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
a przypdakiem nie cosworth sie zajmowal tym tematem ?Lord Devil pisze:Przeniesienie napędu i skrzynia biegów w dużej mierze była ich konstrukcją.
- stef
 - Uzalezniony
 - Posty: 995
 - Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
 - Posiadany PUG: 205mi16
 - Numer Gadu-gadu: 4896812
 - Lokalizacja: okolice Lublina
 - Kontakt:
 
Re: 205 1.9 GTi Export Home_Made Turbo Projekt :)
No to teraz zrobie troche fermentu  
 
Wal na pewno nie jest kuty, a roznica procesu wytwarzania tych dwoch elementow jest widoczna golym okiem.
Dobrze, ze nie bylo mnie stac na kute korby bo jeszcze wiecej osob by mi je wypominalo
 - a to rozwiazanie faktycznie trudno byloby uznac za tansze od seryjnego.
I co Pan Banita na to powie?
			
							
			
									
						
										
						yyyyyy ... wlasnie sobie siedze i mysle, ze cos mi te korby nie pasuja! Poszedlem wyciagnalem z pudelka i ZONK ... cholera one wygladaja tak jakby byly seryjnie kute!stef pisze:Przeciez to czy element jest kuty czy odlewany widac golym okiem! W zadnej seryjnej 205 nie ma kutych gratow.
Wal na pewno nie jest kuty, a roznica procesu wytwarzania tych dwoch elementow jest widoczna golym okiem.
Dobrze, ze nie bylo mnie stac na kute korby bo jeszcze wiecej osob by mi je wypominalo
I co Pan Banita na to powie?
