Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Paweel
Post
autor: Paweel » 24 cze czw, 2004 9:54 pm
"pływają" mi obroty w GTi
co to może być ... od 500 do 1000 ... jak jest zimny to prawie gaśnie a za chwilę łapie 1500 obr/min .... nie wiem co jest ...
samer
Uzalezniony
Posty: 741 Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: samer » 24 cze czw, 2004 10:37 pm
Jednym z elemontow odpowiedzialnym za to moze byc przeplywomierz
Paweel
Post
autor: Paweel » 24 cze czw, 2004 10:49 pm
samer pisze: Jednym z elemontow odpowiedzialnym za to moze byc przeplywomierz
shit shit shit ... tyle powiem
też tak myślę ... a najgorsze jest to że go wyjmowałem żeby się dostać do pękniętego przewodu wodnego ... ech ... i może coś kurde się spsuło
ech ...
ZoNNk
Junior
Posty: 231 Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Post
autor: ZoNNk » 24 cze czw, 2004 11:48 pm
moze tez łapac lewe powietrze ja tak miałem w zeszłym tygodniu ale tego samego dnia to zrobiłem
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
samer
Uzalezniony
Posty: 741 Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: samer » 25 cze pt, 2004 1:04 am
dobrze scisnoles opaski na tym kolanku gumowym co laczy przeplywomierz i przepustnice ?
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 25 cze pt, 2004 1:05 am
dokladnie... stawial bym na lewe powietrze, albo na odlaczony zaworek dodatkowego powietrza (ten pod przeplywomierzem)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Paweel
Post
autor: Paweel » 25 cze pt, 2004 5:58 am
Kaktus pisze: dokladnie... stawial bym na lewe powietrze, albo na odlaczony zaworek dodatkowego powietrza (ten pod przeplywomierzem)
hehe zaraz ide posprawdzać
ale opaski dobrze pozaciskałem napewno ...
STM
Nowicjusz
Posty: 51 Rejestracja: 27 kwie wt, 2004 11:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Post
autor: STM » 25 cze pt, 2004 10:08 am
silnik krokowy ?
Jedziesz Czesiu?...Jade jade...a nie z Toba to nie jade bo nie dojade!!!....
Piweł
Junior
Posty: 424 Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa
Post
autor: Piweł » 27 cze ndz, 2004 7:31 pm
STM pisze: silnik krokowy ?
Tak na pewno. Albo może zaworek N75?
Stawiałbym na odłączony/źle skręcony któryś przewód w dolocie=lewe powietrze. Ewentualnie przepływka.
Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi ...
fluff
Post
autor: fluff » 27 cze ndz, 2004 11:14 pm
Piweł pisze: STM pisze: silnik krokowy ?
Tak na pewno. Albo może zaworek N75?
Stawiałbym na odłączony/źle skręcony któryś przewód w dolocie=lewe powietrze. Ewentualnie przepływka.
Pozdr
Piweł
No coz... mi tez lataly obroty, gasl, nie mial mocy. wina lezala wlasnie w silniku krokowym wiec nie rozumiem tej ironii.
ZoNNk
Junior
Posty: 231 Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Post
autor: ZoNNk » 28 cze pn, 2004 1:11 am
to gti ma silnik krokowy??? bo ja zawsze myslałem ze ma zaworek pow.dodatkowego chyba ze te na motronicu costam mają
1.6 GTI 85 BIELUTeńkI ;]
fluff
Post
autor: fluff » 28 cze pn, 2004 12:08 pm
hmm nie wiem jak gti... ale ja u siebie (nie pug) mam. i wlasnie on byl powodem problemow
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 28 cze pn, 2004 4:28 pm
Sprzwdź takie coś od ssania.
Znajduje się z prweej strony silnika- nie wiem jak to się zwie
Ma 2 rurki, jest aluminiowe.
Peugeot 205 1,6 GTi
Paweel
Post
autor: Paweel » 28 cze pn, 2004 8:13 pm
NMike pisze: Sprzwdź takie coś od ssania.
Znajduje się z prweej strony silnika- nie wiem jak to się zwie
Ma 2 rurki, jest aluminiowe.
O TO CHODZI ???
tylko jak to sprawdzić
podłączam prąd i nic sie nie dzieje ... mam drugie takie cos i też zero reakcji ... JAK TO SPRAWDZIĆ bo tracę cierpliwość...tak PUG'a rozbebeszyłem że nie wiem jak to poskładam do kupy
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 28 cze pn, 2004 8:20 pm
Heh mam fotki, też swojego rozkręciłem już 2 raz od skompletowania. Jeśli masz książkę Etzolda, to tam jest napisane jak to sprawdzić. Trzeba podłączyć prąd i dziurka w środku ma się zamknąć(chyba po 2 min), albo otworzyć--po krótce. U mnie to było zepsute i musiałem wymieniać. Jeśli masz to coś zepsute, to mam 1 wolne na handel.
Peugeot 205 1,6 GTi