Przeróbka na Turbo

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
FT91

Przeróbka na Turbo

Post autor: FT91 »

Niestety jeszcze przez dłuższy czas zostanę na garnuszku starszych (17 lat dopiero :/), dlatego pomyślałem o kupnie Puga 205 jako pierwszy samochód i ewentualne przerobienie go (przynajmniej z zewnątrz) na wersję turbo =>http://www.automobile-sportive.com/guid ... erture.jpg . Czy to też wiąże się z większymi kosztami? Czy można kupić np. nakładki na błotniki które wizualnie poszerzają auto, czy trzeba niestety wymieniać cały błotnik na wersję T? Chodzi tu głównie o koszty i dostępność bo "zwykły" 205 kosztuje mniej niż T a i łatwiej go dostać. Co myślicie o takim projekcie?
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: Lord Devil »

Optyczny body kit do 205 a'la T16 robiła między innymi Dimma i jest nawet jedna taka 205 w klubie. Poza przerobieniem 4 błotników dochodzą jeszcze zderzaki i malowanie całego auta. Projekt bardzo fajny ale nie jest to tanie rozwiązanie, bo pewnie sama przeróbka pochłonie więcej niż zakup bazy czyli 205 i to najlepiej w wersji GTi.
Ostatnio zmieniony 17 mar pn, 2008 5:44 pm przez Lord Devil, łącznie zmieniany 1 raz.
Car Valeting, Car Detailing.
FT91

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: FT91 »

Ale samo przerobienie karoserii nie jest tanie? Czy mówisz o przerobieniu całego samochodu? W sensie wnętrze + silnik? Wiesz...ja nie chcę z niego robić "wieszaka" i montować do niego nie wiadomo jakich spojlerów, nakładek i innego plastikowego badziewia. Chcę żeby wyglądał jak seryjne T.
Awatar użytkownika
baberek
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: baberek »

przeciez napisal Ci, ze body kit- wiec samo nadwozie.
Taki zestawik dimmy kosztuje £1750 (ok 7500zl) do tego dodaj koszty zalozenia go do auta (czyli blacharka + lakierowanie). Czyli masz juz okolo 10.000zl + koszt auta bazowego- zdrowego GTi nie kupisz chyba taniej niz 5000zl.
Jak masz kase to sie mozesz bawic, bo efekt koncowy moze byc fajny.
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posty: 867
Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin/pogodno

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: skola »

będzie fajnie jak będą oryginalne aluski od dimmy a te dostać graniczy z cudem no i cena :) Jak dla mnie to na taka zabawe trzeba mieć ze 20 000 zł i można sie pobawić :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: Marin205 »

FT91 pisze:Ale samo przerobienie karoserii nie jest tanie? Czy mówisz o przerobieniu całego samochodu? W sensie wnętrze + silnik? Wiesz...ja nie chcę z niego robić "wieszaka" i montować do niego nie wiadomo jakich spojlerów, nakładek i innego plastikowego badziewia. Chcę żeby wyglądał jak seryjne T.
1750 funciaków to cena z VATem który można odzyskać - pozatym nie koniecznie musisz kupić w GB - np za południową granicą też są przedstawicielstwa dimmy
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
gres
Junior
Posty: 409
Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
Posiadany PUG: :( ni mo :(
Numer Gadu-gadu: 2667907

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: gres »

baberek pisze: Czyli masz juz okolo 10.000zl + koszt auta bazowego- zdrowego GTi nie kupisz chyba taniej niz 5000zl.
ja kupiłem _O_

Dla mnie pomyśł bezsensowny - bedziesz autko wyglądające na potwora , a pod maską rozczarowanie.
W dodatku panowie ladnie wykazali że to sporo kosztuje, tyle co jakies fajne autko. Kiedys był 205 sturbiony na allegro za 20 tys:P
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: Lord Devil »

Chcesz mieć fajne autko kup zdrowe GTi 1,9 w oryginale i banan gwarantowany. Zawsze możesz poszukać GTi z silnikiem z Mi16 jest chyba teraz nawet na allegro srebrny taki.
Car Valeting, Car Detailing.
FT91

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: FT91 »

Haha no to trochę mój entuzjazm przygasł :P Lepiej kupię sobie zwykłego puga i postaram się żeby wyglądał jak z fabryki :) heh dzięki :)
Awatar użytkownika
baberek
Junior
Posty: 118
Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: baberek »

ja kupiłem
no to gratuluje, bo ja szukalem na prawde dlugo i nic ciekawego ponizej 5tys nie bylo- same zajezdzone i zmeczone strychliny. Sorki za OT.

FT91, jesli jestes swiezo upieczonym kierowca, to nie polecalbym Ci 1.9 GTi- bez urazy, ale daje 99,9% ze rozbijesz go szybciej niz zdazysz sie nim nacieszyc. Ja jezdze zawodowo, mam prawko na ciezarowki i przejechalem juz ponad 1mln km, a moje GTi potrafi mnie jeszcze czasami mocno zaskoczyc i "wystraszyc".
Kup sobie zdrowego XS'a albo RolandGarrosa, a na pewno nie pozalujesz.
Pozdrawiam
gres
Junior
Posty: 409
Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
Posiadany PUG: :( ni mo :(
Numer Gadu-gadu: 2667907

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: gres »

bo generalnei drogie te autka są. 16 letnie i chca za nie grubo ponad 5k :(

Wlasnie gti ma opinie świetnie prowadzącego się bardzo szybkiego w zakrętach auta. Tyle że z doświadczeń mi wychodzi że trzeba być dobrym kierowcą:) Ja mam wrażenie ze jest za lekki - z jednej strony na lekkie autko działa mniejsza siła wyrzucająca , z drugiej ma mniejszy docisk do podłoża. Efekt - na śliskim nie ma co szaleć , ale na suchym jest przyjemnie nadsterowny. Jakby tak człowiek miał gdzie poćwiczyć to chyba można tym strasznie zasuwać :)

Taka mała dygresja.
Dobry pomysł z tym seryjnym wyglądem. Zwłaszcza gti - tylko faktycznie pamiętaj żeby nie szarżować :D
Pozatym to co wybierzesz to chyba głównie zależy od ilości pieniędzy. 1.9 pali 7,5 w trasie , w mieście już niestety ok 10 :(
W cenie gti można mieć fajną inna wersje. Przestudiuj na stronie jakie były modele i co w nich fajnego :)
Moze cabrio - użytkownicy , bardzo wam ciekną pugi ?
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: d_ARC »

Hehe no przód ma ciężki więc szczególnie na śliskim (ale też na suchym przy dużych prędkościach) trzebą umiejętnie operowac gazem, kierownicą i/lub ćwiczyć lewą nogę :D Moim zdaniem nie wybacza też oszczędzania na oponach - na EcoConti była tragedia, ale już Toyo Proxes dają radę, nawet na deszczu - jeszcze nie jest idealnie ale może R888 rozwiążą problem.
Generalnie to rzeczywiście mały wariat i potrafi przetestować umiejętności kierowcy, ale jak wyczujesz bestię to potrafi bardzo dużo! No i miny dumnych użytkowników innych, często kilkukrotnie droższych aut obserwowane w lustrku wstecznym - bezcenne ;) Ale pamiętaj też, że jest mały, lekki i ma delikatną budę, więc w razie czego nie licz na kontrolowane strefy zgniotu. Dlatego na początek może rzeczywiście lepiej jakiegoś Garrosa czy piękne CTI jeśli preferujesz efekt wizualny :)
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: marcinpug »

Na Toyo R888 pug śmiga bajecznie tylko trzeba mieć dobry zawias żeby wykorzystać możliwości autka. R888 mam w każdym rozmiarze :D
Awatar użytkownika
minta
Maniak
Posty: 1021
Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
Numer Gadu-gadu: 691088
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: minta »

gres pisze:Moze cabrio - użytkownicy , bardzo wam ciekną pugi ?

Jak masz dobry dach to karcherem możesz myć samochód i nic nie będzie ciekło.
Ja nie miałam dobrego dachu i też go myłam :D:D potem suszenie.
Kupuj cabusia.
Ja teraz myślę nad 306 cabrio
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE

http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Przeróbka na Turbo

Post autor: Orfister »

nic nie cieknie...ostatnio ponad tydzień stoi pod chmurką z której non stop leje...suuchutko ..
ODPOWIEDZ