jak podłaczysz pod prąd powinno zamknac sie okienko ktore jest w srodku tylko trzeba na to poczekac kilka minut
prad działa na grzałke ktora nagrzewa taki kawałek metalu który zmienia połozenie zamykajac okienko
ja swoje rozwaliłem młotkiem i wyczysciłem wyregulowałem ustawiłem i skleiłem poksipolem do metalu i jest ok
w serwisie puga kosztuje 389 zł
obroty ... co jest ?
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Hej
Ja takie sprawne tez mam na handel, bo u siebie to wywalilem Ale u mnie to wogole inna bajka jest pod maska
Podlacz to pod prad 12v ale nie pomieszaj plusa z minusem!! i po 5 minutach, ta trojkatna dziurka powinna sie zamknac.
Jak juz to sprawdzisz, to sprawdz czy wogole do tego prad dochodzi.
Bo co z tego ze bedzie ten zaworek dzialal, jezeli np. wtyczka nie ma pradu...
Ja takie sprawne tez mam na handel, bo u siebie to wywalilem Ale u mnie to wogole inna bajka jest pod maska
Podlacz to pod prad 12v ale nie pomieszaj plusa z minusem!! i po 5 minutach, ta trojkatna dziurka powinna sie zamknac.
Jak juz to sprawdzisz, to sprawdz czy wogole do tego prad dochodzi.
Bo co z tego ze bedzie ten zaworek dzialal, jezeli np. wtyczka nie ma pradu...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- ZoNNk
- Junior
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 8:15 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
ale to bedzie lewe powietrze bo jak zaworek jest cały czas otwarty to masz obroty wysokie nawet na gorącym sielniku i wcale nie musza skakac a jesli jest całkiem zamnknięty na zimnym to by zdychał byłoby trzeba trzymac cały czas pedeł wciśniety (miałem tak bo zaworek mi sie mechanicznie zawieszał w rużnych pozycjach)
odpal silnik i posłuchaj w okolicach kolektora czy nie słychac ssania powetrza
bo to własnie jak zasysa lewe to obroty tak falują bo łapie powietrze ktore omineło przepływomierz
odpal silnik i posłuchaj w okolicach kolektora czy nie słychac ssania powetrza
bo to własnie jak zasysa lewe to obroty tak falują bo łapie powietrze ktore omineło przepływomierz