Jeśli na parę dni to zrób tak jak napisał Banita tylko pamiętaj ze z przodu musi być minimalna rozbieżność a odległości mierzy się między obrzeżami obręczy, na wysokości środków obrotu kół
Teraz calkowicie chlopakowi zamieszales.. Jak to z przodu minimalna rozbieznosc??? Wyraznie jest napisane ze ZBIEZNOSC wynosi 3 mm czyli ze wymiar miedzy felgami z przodu musi byc mniejszy niz z tylu.. Mierzy sie oczywiscie na wysokosci osi kol..
Nie doczytałem dobrze postu Banity.
W pojazdach z napędem przednim są to głównie wartości rozbieżności. Powód: w pojazdach z napędem przednim pod działaniem sił napędowych koła początkowo dążą do zbliżenia się do siebie. Dopiero podczas wyższych prędkości opory toczenia wzrastają tak silnie, że są one znowu odpychane na zewnątrz.
Pierwszy raz slysze taka teorie... Nawet nazwa ZBIEZNOSC oznacza kola zbiezne.. Ustaw sobie rozbieznosc to zobaczysz jak sie bedzie w zakrety wchodzilo..
Podjedz do jakiejś dobrej stacji kontroli pojazdów bądż do gościa co ustawia geometrie komputerowo i się zapytaj a mnie się nic nie pomieszało a co do zbieżności to rozróżnia się dwie:
1. zbieżność ujemna (rozbieżność)
2. zbieżność dodatnia (zbieżność)
Na ustawieniu kijkami, o ktorych wczesniej wspomnialem jezdizlem ponad rok i nie darlo mi opon. Auto tez dobrze sie prowadzilo, a mam podstawy sadzic, ze jezdzilem dosc szybko.
A propos dobrego warsztatu, to prosze bardzo wasze wartosci (dla niekumatych -in to zbiezne, -out rozbiezne...)