GTi ---> Gdzie To Idzie ?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Paweel

GTi ---> Gdzie To Idzie ?

Post autor: Paweel »

no może niezupełnie ... ale zaczynam sie lekko denerwować na mojego Francuzika.


wcześniej strzelił mi przewód wodny ... no luz ... swoje lata ma ... miał prawo.

a dziś wyciek "gdzieś" z tyłu silnika... po częściowym demontażu okazało się że to nie kolejny przewód gumowy tylko okolice obudowy paska rozrządu.Po wnikliwej analizie drugiego silnika okazało sie że chyba tam jest pompa wodna :lol: i to pewnie ona dała sobie LUUZZZ z działaniem.


no i PYTANIE:
kto ma instrukcję wymiany pompy wodnej lub robił coś takiego i chce mu się pisać ???


tzn. co trzeba odkręcić itp. bo narazie to jestem na etapie że trzeba silnik wyjąc z budy :lol:
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Ja mam cala ksiazke obslugi P205 w pdf'ie... Tyle ze po angielsku, ale jest tam praktycznie WSZYSTKO... Jak bedzie wiecej chetnych to mozna wrzucic na serwer...
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Hej!

Podnosisz prawa strone autka, zdejmujesz kolo, zdejmujesz oslony rozrzadu, zdejmujesz pasek, wykrecasz pompe, wymieniasz pompe, wymieniasz rolke napinacza, zakladasz pasek, napinasz pasek, zakladasz oslony, zakladasz kolo, opuszczasz autko, dokrecasz sruby i jazda dalej :)

Wpadnij do nas, to zrobimy w godzinke i nie drogo :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No tak... tylko ze masz troche daleko... hehe nie zauwazylem skad jestes
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
STM
Nowicjusz
Posty: 51
Rejestracja: 27 kwie wt, 2004 11:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: STM »

a nie ma do pompy wodnej reparaturek ??? od razu cala trzeba wymieniac ?
Jedziesz Czesiu?...Jade jade...a nie z Toba to nie jade bo nie dojade!!!....
Paweel

Post autor: Paweel »

Kaktus pisze:Hej!

Podnosisz prawa strone autka, zdejmujesz kolo, zdejmujesz oslony rozrzadu, zdejmujesz pasek, wykrecasz pompe, wymieniasz pompe, wymieniasz rolke napinacza, zakladasz pasek, napinasz pasek, zakladasz oslony, zakladasz kolo, opuszczasz autko, dokrecasz sruby i jazda dalej :)

Wpadnij do nas, to zrobimy w godzinke i nie drogo :)

Podnosisz prawa strone autka, zdejmujesz kolo ---> to już zrobiłem ;)



zakladasz oslony, zakladasz kolo, opuszczasz autko, dokrecasz sruby i jazda dalej --> a to wiem jak zrobić :lol:


a już sie bałem że na forum wszyscy się tylko znają na płynach chłodniczych i wlewaniu oleju :P

tyle że dostęp jest lekko utrudniony :( do tego wszystkiego :(
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No ale da rade zrobic! Bez najmniejszego problemu.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

My to robilismy o 23:40 :) i nie w garazu
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No dokladnie :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
maJkeL

Post autor: maJkeL »

ja tez wymieniałem u siebie bo tez ciekło i dokładnie musiałem zrobic to co Kaktus opisał,a pompa jest z tego co pamiętam nierozbieralna. Zabieg stosunkowo prosty tylko trzeba sobie koła pozabezpieczac od rozrządu zeby sie zapłon nie poprzestawial!
Paweel

Post autor: Paweel »

taa dziś kilka podejść do tego i zero sukcesów...

jakiś pier...ny Niemiec zerwał gwint jednej śruby od osłony rozrządu ... shit i nie daje sie wykręcić ... nie mam pomysłu. :cry:
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

? Jak to sie nie daje wykrecic?? Ale co? Sruba od pompy?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Paweel

Post autor: Paweel »

Kaktus pisze:? Jak to sie nie daje wykrecic?? Ale co? Sruba od pompy?
podejżewam że zerwany gwint jest ... śruba "6" na klucz "10" ;)


kręce i kręce a ona się nie wykręca :(

śruba od osłony paska rozrządu ...od dołu :(
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No jak by gwint byl zerwany to mozna by te srube wyciagnac poprostu - sproboj tak! A jak nie pomoze to nie wiem.... przyspawaj moze do niej cos i sproboj ja poprostu wyrwac.... bo inaczej nie mam pojecia :(
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Paweel

Post autor: Paweel »

no i podjąłem decyzję ... wyrywam silnik z budy ...

rozbiorę go i zobaczę co tam w środku siedzi heh ...


jak wsio będzie w super stanie to wkładam spowrotem a jak nie to jade do niemca szukać 405 mi16 jakiegoś na szrocie wyzłomowanego,i przywożę silnik...
a moja Kobieta będzie jeździła 605 :D 8)
ODPOWIEDZ