problem z 1.4

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z 1.4

Post autor: cejot »

no tak... ale chodziło mi o to, gdzie szukać tego przewodu jak nie jest podłączony do trójnika?
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: problem z 1.4

Post autor: moralez »

w komorze silnika powinien wchodzic w grodz po stronie pasazera. Jak nie znajdziesz to zdejmij plastik podszybia. Twoim oczom powinien sie ukazac zbiorniczek podcisnienia, stamtad powinien wychodzic przewod zarowno do silnika jak i do szyberdachu
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z 1.4

Post autor: cejot »

Pozwolę sobie odkopać ten temat. :)
Na wstępie przypomnę, że mam TU3M na monowtrysku Boscha i oryginalnie miał katalizator, ale kupiłem go już z wyciętym katem.
Nadal mam problem ze spalaniem mojego puga. Przy spokojnej jeździe po mieście (do 3 tys. obrotów) pali mi około 10l/100km. To trochę dużo. Jak już pisałem na jesieni miałem robioną uszczelkę pod głowicą i rozrząd. Zostały wymienione świece, czujniki (temperatury silnika dla kompa, płynu chłodzącego - do kontrolki i wskazówki, włącznik wiatraka) oraz filtry oleju i powietrza. Podciśnienia są już chyba dobrze podłączone.
Mam też taki problem, że podczas jazdy czasami na chwilkę zapala mi się kontrolka od ECU, w zasadzie jest to takie mignięcie.
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z 1.4

Post autor: cejot »

Dzisiaj zakończyłem test - wyjeździłem cały bak na spokojnie i wyszło 10l na 100km :(
No i przeprowadziłem pewien test... odłączyłem silniczek krokowy, sondę lambda oraz wtyczkę zaznaczoną na zdjęciu (czy ona jest tylko od czujnika temperatury powietrza?) i przeprowadziłem diagnostykę błędów - pokazało 12, 13, 11.
Czyli jedyny błąd to czujnik temperatury powietrza, czy komputer nie powinien przypadkiem pokazać innych błędów - silniczek krokowy, lambda?
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: problem z 1.4

Post autor: Sebek »

to masz chyba walniety komp bo ta wtyczka co ją odpiołeś to właśnie od wtrysku jest
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: problem z 1.4

Post autor: Banita »

cejot pisze:czy komputer nie powinien przypadkiem pokazać innych błędów - silniczek krokowy, lambda?
Nie.
Awatar użytkownika
cejot
Forum Admin
Posty: 3561
Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z 1.4

Post autor: cejot »

Banita, w takim razie komputer prawdopodobnie jest sprawny, tak?
Na których złączach tej wtyczki sprawdza się oporność czujnika temperatury powietrza i oporność wtrysku?
Jedź na biegu, żyj na luzie... :)

-----
205 '91 Automatic | 205 '92 El Charro | 205 '94 La Moisissure
ODPOWIEDZ