problem z 1.4
- cejot
 - Forum Admin
 - Posty: 3561
 - Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
 - Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: problem z 1.4
no tak... ale chodziło mi o to, gdzie szukać tego przewodu jak nie jest podłączony do trójnika?
			
			
									
						
										
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: problem z 1.4
w komorze silnika powinien wchodzic w grodz po stronie pasazera. Jak nie znajdziesz to zdejmij plastik podszybia. Twoim oczom powinien sie ukazac zbiorniczek podcisnienia, stamtad powinien wychodzic przewod zarowno do silnika jak i do szyberdachu
			
			
									
						
										
						- cejot
 - Forum Admin
 - Posty: 3561
 - Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
 - Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: problem z 1.4
Pozwolę sobie odkopać ten temat. 
Na wstępie przypomnę, że mam TU3M na monowtrysku Boscha i oryginalnie miał katalizator, ale kupiłem go już z wyciętym katem.
Nadal mam problem ze spalaniem mojego puga. Przy spokojnej jeździe po mieście (do 3 tys. obrotów) pali mi około 10l/100km. To trochę dużo. Jak już pisałem na jesieni miałem robioną uszczelkę pod głowicą i rozrząd. Zostały wymienione świece, czujniki (temperatury silnika dla kompa, płynu chłodzącego - do kontrolki i wskazówki, włącznik wiatraka) oraz filtry oleju i powietrza. Podciśnienia są już chyba dobrze podłączone.
Mam też taki problem, że podczas jazdy czasami na chwilkę zapala mi się kontrolka od ECU, w zasadzie jest to takie mignięcie.
			
			
									
						
										
						Na wstępie przypomnę, że mam TU3M na monowtrysku Boscha i oryginalnie miał katalizator, ale kupiłem go już z wyciętym katem.
Nadal mam problem ze spalaniem mojego puga. Przy spokojnej jeździe po mieście (do 3 tys. obrotów) pali mi około 10l/100km. To trochę dużo. Jak już pisałem na jesieni miałem robioną uszczelkę pod głowicą i rozrząd. Zostały wymienione świece, czujniki (temperatury silnika dla kompa, płynu chłodzącego - do kontrolki i wskazówki, włącznik wiatraka) oraz filtry oleju i powietrza. Podciśnienia są już chyba dobrze podłączone.
Mam też taki problem, że podczas jazdy czasami na chwilkę zapala mi się kontrolka od ECU, w zasadzie jest to takie mignięcie.
- cejot
 - Forum Admin
 - Posty: 3561
 - Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
 - Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: problem z 1.4
Dzisiaj zakończyłem test - wyjeździłem cały bak na spokojnie i wyszło 10l na 100km  
No i przeprowadziłem pewien test... odłączyłem silniczek krokowy, sondę lambda oraz wtyczkę zaznaczoną na zdjęciu (czy ona jest tylko od czujnika temperatury powietrza?) i przeprowadziłem diagnostykę błędów - pokazało 12, 13, 11.
Czyli jedyny błąd to czujnik temperatury powietrza, czy komputer nie powinien przypadkiem pokazać innych błędów - silniczek krokowy, lambda?
			
			
									
						
										
						No i przeprowadziłem pewien test... odłączyłem silniczek krokowy, sondę lambda oraz wtyczkę zaznaczoną na zdjęciu (czy ona jest tylko od czujnika temperatury powietrza?) i przeprowadziłem diagnostykę błędów - pokazało 12, 13, 11.
Czyli jedyny błąd to czujnik temperatury powietrza, czy komputer nie powinien przypadkiem pokazać innych błędów - silniczek krokowy, lambda?
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: problem z 1.4
to masz chyba walniety komp bo ta wtyczka co ją odpiołeś to właśnie od wtrysku jest
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Re: problem z 1.4
Nie.cejot pisze:czy komputer nie powinien przypadkiem pokazać innych błędów - silniczek krokowy, lambda?
- cejot
 - Forum Admin
 - Posty: 3561
 - Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
 - Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: problem z 1.4
Banita, w takim razie komputer prawdopodobnie jest sprawny, tak?
Na których złączach tej wtyczki sprawdza się oporność czujnika temperatury powietrza i oporność wtrysku?
			
			
									
						
										
						Na których złączach tej wtyczki sprawdza się oporność czujnika temperatury powietrza i oporność wtrysku?