Moj PROJECT 205 GTi16
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Postanowilem odswiezyc troche temat i napisac co od tamtej pory sie zmienilo.
Po obroceniu panewki po utracie smarowania na torze silnik zostal na nowo poskladany. Wal po dwoch szlifach wywazono dynamicznie, silnik dostal wszystkie nowe panewki, korbowody zostaly zregenerowane, odchudzone, wywazone i wypolerowane oraz zamontowano w nich wzmocnione sruby ARP.
Oczywiscie przebudowany zostal przede wszystkim "wadliwie" dzialajacy uklad smarowania, o czym dokladniej pisalem tutaj - http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=6&t=12729
Wiecej na ten temat mozna zobaczyc w galerii - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album09?page=1
Podczas oczekiwania na nowe i obrabiane czesci, zamontowany zostal wreszcie drugi fotel kubelkowy (SPEED III), tylna belka zostala wyremontowana a takze pozbylem sie jeszcze kilku niepotrzebnych rzeczy (masa). Dodatkowo zainstalowalismy aluminiowa podporke pod lewa noge, dodatkowy wskaznik cisnienia oleju oraz szpilki w tylnych piastach.
Kilka zdjec - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album05?page=4
Ostatnia modyfikacja jest dolna poduszka silnika wykonana z elastomeru. Jednym slowem jest coraz mniej komfortowo - teraz drgania z silnika przenosza sie na cala bude
Zdjecia na 3 i 4 str. - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album07?page=3
Panewki zostaly wstepnie dotarte, czyli niedlugo testy i sprawdzian w warunkach bojowych (lotnisko Ułęż).
Wicej informacji niebawem
Po obroceniu panewki po utracie smarowania na torze silnik zostal na nowo poskladany. Wal po dwoch szlifach wywazono dynamicznie, silnik dostal wszystkie nowe panewki, korbowody zostaly zregenerowane, odchudzone, wywazone i wypolerowane oraz zamontowano w nich wzmocnione sruby ARP.
Oczywiscie przebudowany zostal przede wszystkim "wadliwie" dzialajacy uklad smarowania, o czym dokladniej pisalem tutaj - http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=6&t=12729
Wiecej na ten temat mozna zobaczyc w galerii - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album09?page=1
Podczas oczekiwania na nowe i obrabiane czesci, zamontowany zostal wreszcie drugi fotel kubelkowy (SPEED III), tylna belka zostala wyremontowana a takze pozbylem sie jeszcze kilku niepotrzebnych rzeczy (masa). Dodatkowo zainstalowalismy aluminiowa podporke pod lewa noge, dodatkowy wskaznik cisnienia oleju oraz szpilki w tylnych piastach.
Kilka zdjec - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album05?page=4
Ostatnia modyfikacja jest dolna poduszka silnika wykonana z elastomeru. Jednym slowem jest coraz mniej komfortowo - teraz drgania z silnika przenosza sie na cala bude
Zdjecia na 3 i 4 str. - http://gti.peugeot205.pl/gallery/album07?page=3
Panewki zostaly wstepnie dotarte, czyli niedlugo testy i sprawdzian w warunkach bojowych (lotnisko Ułęż).
Wicej informacji niebawem
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Zamiast wywalac poszczegolne elementy, to nie lepiej zastosowac na brejdaku jakas diete??
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Poducha mi się podoba - chętnie zakupię od Ciebie takową, bądź sam know how gdybyś mógł zwymiarować
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Zrobilem tylko jedna. Robilem ja na bazie starej - tzn. ze starej wzialem metalowa tulejke. Kupilem kawalek (60mm) poliuretanu o srednicy 70mm (dokladnie ma 71).
Zeby wprasowac poduszke w stara tulejke musisz ja stoczyc do srednicy ok. 67mm, jej wysokosc to ok. 54mm. A jej "boki" obtoczylem na jakies 45mm.
Masz to teraz wszystko pod reka wiec najlepiej jak zrobisz to przymierzajac elementy na bierzaco
Ja u siebie jeszcze dodatkowo wytoczylem tulejke wewnetrzna (aluminium) poniewaz nie mialem wiertla o takiej srednicy jak ta ze starej poduszki. Wymienilem rowniez tulejke metalowo-gumowa "widelek", bo guma byla juz posieknieta (9zl).
Zeby wprasowac poduszke w stara tulejke musisz ja stoczyc do srednicy ok. 67mm, jej wysokosc to ok. 54mm. A jej "boki" obtoczylem na jakies 45mm.
Masz to teraz wszystko pod reka wiec najlepiej jak zrobisz to przymierzajac elementy na bierzaco
Ja u siebie jeszcze dodatkowo wytoczylem tulejke wewnetrzna (aluminium) poniewaz nie mialem wiertla o takiej srednicy jak ta ze starej poduszki. Wymienilem rowniez tulejke metalowo-gumowa "widelek", bo guma byla juz posieknieta (9zl).
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Dzięki. w wolnej chwili powalczę z tematem
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Juz dawno nic nie pisalem w moim poscie ...
Nowe i starsze nabytki o ktorych nie pisalem:
- fotel kubelkowy SPEED III
- lekki dach
- nastawny regulator cisnienia paliwa WEBER
- lekkie kolo pasowe z utwardzonego aluminium
- dystanse na tyl 20mm
Wiecej gadzetow juz wkrotce
Nowe i starsze nabytki o ktorych nie pisalem:
- fotel kubelkowy SPEED III
- lekki dach
- nastawny regulator cisnienia paliwa WEBER
- lekkie kolo pasowe z utwardzonego aluminium
- dystanse na tyl 20mm
Wiecej gadzetow juz wkrotce
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Nie ma co, wyglada slicznie. Pozazdroscic tylko
czym pomalowales ta pokrywe silnika ?
czym pomalowales ta pokrywe silnika ?
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Zwykla farba dekoracyjna w spray'uPara pisze:czym pomalowales ta pokrywe silnika ?
Kolejne upgrade'y:
- Bilstein B6 na tyl
- Uklad wydechowy z nierdzewki 2,25" (malutki tlumik przelotowy, oraz niewielki koncowy z BX 16v)
- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Ten wydech widać kawał dobrej roboty a nie jakaś rzeźba. Czekam na relacje jak to gra Wiesz ze identycznie chciałem u siebie zbudować.
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Ile Cię wyszedł materiał na wydech?
Jakie są zmiany po założeniu tego wydechu?
Jakie są zmiany po założeniu tego wydechu?
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Dobrze nie widać, ale spawy na wydechu z tego co widać to moim zdaniem nie jest mistrz, chyba, że znamy inne znaczenia słowaq mistrz.
Car Valeting, Car Detailing.
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
po prostu jest normalnie pospawany, ja mam podobnie swój zrobionyLord Devil pisze:Dobrze nie widać, ale spawy na wydechu z tego co widać to moim zdaniem nie jest mistrz, chyba, że znamy inne znaczenia słowaq mistrz.
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Zgadza sie.Lord Devil pisze:Dobrze nie widać, ale spawy na wydechu z tego co widać to moim zdaniem nie jest mistrz, chyba, że znamy inne znaczenia słowaq mistrz.
Wydech zostal pospawany na samochodzie doslownie i w przenosni "migiem" , razem z gieciem i pasowaniem trwalo to troche ponad 3 godziny.
Mi na wygladzie zewnetrznym tak jak Tobie nie zalezy. Wydech ma byc po prostu szczelny i bez "progow".
Auto ma jezdzic a nie wygladac!
martinop >>> pw
PS. Uwielbiam osoby, ktore czepiaja sie wygladu spawow
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Czy w kwestii kobiet też jesteś tak liberalny ? - do pełni szczęścia nie wystarczy tylko jedno - muszą być oba te aspekty..ma jeździć ale i wyglądać...stef pisze: Auto ma jezdzic a nie wygladac!
To tak jakby poszedł na wykwintną kolację ( super jazda pugiem ) w brudnym ubraniu do obskurnej restauracji..
Sorki za OT - takie moje przemyślenia.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Ile kosztuje taki bilstein na tyl ?
ps. Mi tam sie spawy podobaja bo sie kompletnie na tym nie znam )
ps. Mi tam sie spawy podobaja bo sie kompletnie na tym nie znam )