Potrzebuję porady odnośnie schematu i sposobu połącznia tych wiązek. Muszę oddzielić silnikowa od reszty i założyć wiązkę z BX16V. Niestety w mojej siedział gazownik, elektryk partacz, a moje oznaczenia kostek zatarł olej i przygotowanie do lakierowania komory
1) Główna elektryczna wychodzi do komory silnika przy serwie - co obsługuje poza następującymi: poziom płynu, masa na McPherson, masa na radiator modułu, aku +/-,spryskiwacz, masa przy światłach (grzebień i 2 żółte kostki), światła, wentylatory (konsola z bezpiecznikami i przekaźnik), klakson, + na rozrusznik i alternator...?
2) Światła wstecznego idą przez wiązkę kompa?
3) Czujniki silnika i osprzętu (np. poziom płynu chłodniczego) na zegary idą przez wiązkę kompa?
4) Wiązka silnika łączy się z zegarami przez kostki pod deską. Czy gdzieś jeszcze?
5) Może przerabiał ktoś jak jest to rozwiązane w BX/405 - chodzi o połączenie wiązki z Mi16 z zegarami. Czy jest to P&P z kostkami pod deską w 205?
6) Gdzie wiązka silnika łączy się z elektryczną z pkt.1.? Jedna kostka od silnikowej wchodzi do konsoli z bezpiecznikami od wentylatorów. Czy łączą się gdzieś jeszcze pod maską? U mnie część silnikowej idąca przy ścianie grodziowej ma odgałęzienia idące do kabiny przy serwie, ale nie przez główną wiązkę. Nie wygląda to na rozwiązanie fabryczne, bardziej na inwencję gazownika, podobnie jak połączenie LPG 2. generacji z wiązką kompa, cewką...
7) Mam zegary z BXa GTI ze wskaźnikiem poziomu oleju i czujnik chyba w bloku pod kolektorem wydechowym. Chcę puścić sygnał na zegary. Czy powinno to isć przez wiązke kompa? Czy dalej przez seryjne kostki pod deską taka opcja w 205 jest przywidziana, czy jedyne rozwiązanie to kabel czujnik-kostka u góry zegarów?
8 ) Na alternatorze poza +/- jest jeszcze 1-pinowa kostka opisana chyba jako "ext". Co to i gdzie szukać/prowadzić ewentualny kabel?
Z góry dzięki za pomoc, bo z elektryki to ja jestem słabiutki
Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?
Up. Nie uwierzę, że nikt tematu nie przerabiał...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?
co do 2,3 to raczej osobno
8 ) to zasilanie alternatora, najpierw trzeba dac troche pradu zeby go produkowac
8 ) to zasilanie alternatora, najpierw trzeba dac troche pradu zeby go produkowac
Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?
Jutro wieczorem ci powiem, bo dzis krucho z czasem.
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?
Ok wielkie dzięki.
Re: Wiązka elektryczna i silnika w GTI a Mi16 - co do czego?
Tak, tez wiecej nei zauwazylem.d_ARC pisze: 1) Główna elektryczna wychodzi do komory silnika przy serwie - co obsługuje poza następującymi: poziom płynu, masa na McPherson, masa na radiator modułu, aku +/-,spryskiwacz, masa przy światłach (grzebień i 2 żółte kostki), światła, wentylatory (konsola z bezpiecznikami i przekaźnik), klakson, + na rozrusznik i alternator...?
[quote
2) Światła wstecznego idą przez wiązkę kompa?
[/quote]
tak
tak3) Czujniki silnika i osprzętu (np. poziom płynu chłodniczego) na zegary idą przez wiązkę kompa?
Nie zauwazylem, zeby gdzies jeszcze4) Wiązka silnika łączy się z zegarami przez kostki pod deską. Czy gdzieś jeszcze?
Nie ma odgalezien do kabiny przy serwie. Tam sa tylko przekazniki m. in od sondy i 2 ktory idzie do glownej elektrycznej.
6) Gdzie wiązka silnika łączy się z elektryczną z pkt.1.? Jedna kostka od silnikowej wchodzi do konsoli z bezpiecznikami od wentylatorów. Czy łączą się gdzieś jeszcze pod maską? U mnie część silnikowej idąca przy ścianie grodziowej ma odgałęzienia idące do kabiny przy serwie, ale nie przez główną wiązkę. Nie wygląda to na rozwiązanie fabryczne, bardziej na inwencję gazownika, podobnie jak połączenie LPG 2. generacji z wiązką kompa, cewką...
Jak sobie chcesz -kabel to kabel7) Mam zegary z BXa GTI ze wskaźnikiem poziomu oleju i czujnik chyba w bloku pod kolektorem wydechowym. Chcę puścić sygnał na zegary. Czy powinno to isć przez wiązke kompa? Czy dalej przez seryjne kostki pod deską taka opcja w 205 jest przywidziana, czy jedyne rozwiązanie to kabel czujnik-kostka u góry zegarów?
chyba chodzi ci o kontrolke na deske8 ) Na alternatorze poza +/- jest jeszcze 1-pinowa kostka opisana chyba jako "ext". Co to i gdzie szukać/prowadzić ewentualny kabel?