troche się wkurzyłem: zmiana tarczy i klocków
- camel
- Nowicjusz
- Posty: 75
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Polska
troche się wkurzyłem: zmiana tarczy i klocków
Kupiłem nowe tarcze i klocki. Wczoraj zabrałem sie za wymianę, zdjęcie starej i klocków trwało minutkę. Założenie nowej też, ale przy zakładaniu tego zabezpieczajacego klinika zaczęła się jazda. Najpierw z niewiadomych powodów nie chciał wejść na swoje miejsce, po wielu kombinacjach wreszcie wbiłem go na chama. Ale niestety okazało się, że nie był to najlepszy pomysł bo klocek nie dość, ze był zamontowany na stałe, to jeszcze pod lekkim kątem. Doszedłem do wniosku, ze niestety trzeba to wybić z powrotem. No i kolejna niespodzianka, nie da rady, użycie ciężkiego młotkai przecinaka tylko pogorszyło sprawę, bo drugi koniec klina też od klepanie zrobił się grubszy. Trzymało to tak, że lepiej by chyba nikt nie zespawał. Oczywiście za chwilę spadł deszcz i przerwał moja robotę. Deszcz padał prawie całą noc. Byłem taki wkurzony, że wstałem o 5.00. Poczekałem do 6.00 (cisza nocna) i poszedłem nap.... dalej młotkiem - o dziwo udało się i odzyskałem klocki.
Przyczyną tego wszystkiego okazała się tarcza, która miała minimalnie mniejszą średnicę otworu na piastę, i w związku z tym ostawiła się troszkę pod kątem co spowodowało wciśnięcie klocka i zakleszczenie klina.
Musze teraz pojechac na rowerze klina szukac, bo stary nie wygląda najlepiej .
Co za głąb wymyslił nietypowe śruby do zacisku hamulca?
A po za tym przestały mi się świecić kontrolki- oleju, ciśnienia oleju i taka lampka sygnalizyjąca, z napisem stop. przegrzebałem bezpieczniki i nic - macie może jakiś pomysł?
Przyczyną tego wszystkiego okazała się tarcza, która miała minimalnie mniejszą średnicę otworu na piastę, i w związku z tym ostawiła się troszkę pod kątem co spowodowało wciśnięcie klocka i zakleszczenie klina.
Musze teraz pojechac na rowerze klina szukac, bo stary nie wygląda najlepiej .
Co za głąb wymyslił nietypowe śruby do zacisku hamulca?
A po za tym przestały mi się świecić kontrolki- oleju, ciśnienia oleju i taka lampka sygnalizyjąca, z napisem stop. przegrzebałem bezpieczniki i nic - macie może jakiś pomysł?
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Re: troche się wkurzyłem: zmiana tarczy i klocków
Ten głąb to francuski inzyniercamel pisze:
Co za głąb wymyslił nietypowe śruby do zacisku hamulca?
Oni nic nie potrafia zrobic po ludzku, wszystko musza robic po swojemu. W peugeotach najlepiej to widac
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator
Jest - VW
Jest - VW
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zle klocki wkladales!
Peugeot mo Klocki ASYMETRYCZNE!! Klocki wchodza w zacisk bez problemu, kliny takze.
Na dobrych klockach jest napisane, ktore klocki sa do lewego a ktore do prawego zacisku.
Peugeot mo Klocki ASYMETRYCZNE!! Klocki wchodza w zacisk bez problemu, kliny takze.
Na dobrych klockach jest napisane, ktore klocki sa do lewego a ktore do prawego zacisku.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Kaktus ma racje w 205 klocki są asymetrycznie ustawione !!
Sam się o tym przekonałem zmieniając ostatnio klocuszki.
Też miałem problem z włożeniem klina .Za cholere nie mogłem wpaść dlaczego nie chce wejśc klin.Mierzyłem sto razy klocki i były idelanie takie same jak stare, ale za chiny nie chciał mi wejśc właśnie klin.Dopiero pooglądałem stare klocki i kapnąłem się że mają być ustawione asymetrycznie!
Sam się o tym przekonałem zmieniając ostatnio klocuszki.
Też miałem problem z włożeniem klina .Za cholere nie mogłem wpaść dlaczego nie chce wejśc klin.Mierzyłem sto razy klocki i były idelanie takie same jak stare, ale za chiny nie chciał mi wejśc właśnie klin.Dopiero pooglądałem stare klocki i kapnąłem się że mają być ustawione asymetrycznie!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dokladnie tak!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora