Munne vs (po Stefie przyszla kolej na reszte niewiernych)

Forum na którym możecie rozmawiać o wszystkim co nie związane jest z 205. Lub też chcecie prowadzić sobie jakieś dyskusje na niezwiązany temat.
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: Munne vs Stef

Post autor: Marin205 »

munne pisze:Stef dostanie baty i to nie tylko od czarnego ogona, szykujemy dla was wszystkich niespodzianki zeby bylo co ogladac, trzeba nasz klub wypromowac:)Bedzie sie mogl chlopak zmierzyc z szeroka gama silnikow, damy mu taka mozliwosc a co tam niech ma chlopak cos z zycia.
Mozecie sobie mowic ze Lublin gada ale przekonacie sie sami ze Lublin ma prawo gadac i bedzie gadac bo mamy o czym!!!!!

co by było sprawiedliwie dajcie mu się w tor wjeźdźić - bo pewnie ten gokartowy w lublinie macie wylatany na 10tą stronę
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: Munne vs Stef

Post autor: xtrack »

munne,jestem ciekawy jak by to było gdyby sprawdzic umiejetnosci kierowcy a nie zasobnosc jego portfela,czyli nakładów na modyfikacje silnika. Jeśli nawet wygrasz wszystkie wyścigi to i tak bedzie mozna dojsc do jednego wniosku, mianowice na prostej jedzie kasa a na zakrętach jedzie kierowca,co wogole nie swiadczy o czowieku. Byłem kiedys na paru wyscigach równoległych i nic ciekawego sie nie działo oprócz grila i kilku eksplozji silników.Na miejscu Stefa nie podejmował bym Twojego wyzwania i to nie dlatego zebym sie Ciebie bał, nic z tych rzeczy, poprostu by mi sie nie chcialo jechac na wyscig dla mistrzów prostej.Żeby wykazac osiągi auta wystarczy wjechac na hamownie i po sprawie,bez ogladania Twoich mieśni i jakze snobistycznyc akcesoriow zwiazanych z przesadna troską o lakier. Natomiast zeby sprawdzic umiejetnosci człowieka,to do prostej trzeba dołozyc pare zakrętów.....i tak mi sie wydaje ze mógłby to byc mały problem dla Ciebie i dla Twojego autka.
munne pisze:Jezeli masz na mysli minisprint kiedy lalo to owszem pojechalismy z Lordem do domu bo ani on ani ja nie widzielismy najmniejszego sensu latania na zalanym torze, ty jako napalony nastolatek mozesz sobie latac, mnie to drze po jajach mam dostep do toru kiedy chce:)
Nie chcialbym zeby Cie darło po jajach,to strasznie przykre musi byc,dlatego jeśli jesteś wierzący to módl sie żeby nie padało.W sumie poniekąd Cie rozumiem,jak bym tyle wydawal na kosmetyki samochodowe to tesh bym sie podkurwiał. A na miejscu Stefa nie zawracał bym sobie gitary,nie ma z kim sie scigac i nie ma po co, no chyba ze by padał deszcz to moze bym sie zastanowil :twisted: .

a teraz tak troche po Twojemu napisze

"Power is nothing without control" kampania reklamowa pirelli p-zero nero
Ostatnio zmieniony 07 cze sob, 2008 7:42 pm przez xtrack, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Munne vs Stef

Post autor: Banita »

munne pisze:Stef dostanie baty i to nie tylko od czarnego ogona, szykujemy dla was wszystkich niespodzianki zeby bylo co ogladac, trzeba nasz klub wypromowac:)Bedzie sie mogl chlopak zmierzyc z szeroka gama silnikow, damy mu taka mozliwosc a co tam niech ma chlopak cos z zycia.
Mozecie sobie mowic ze Lublin gada ale przekonacie sie sami ze Lublin ma prawo gadac i bedzie gadac bo mamy o czym!!!!!
Jak dlugo gada? Rok? Moze 2? :roll:

Jak widac sa osoby ktore 16v Stefa jezdzily, a moim 8v jezdzil np Orfister. A Lublin dalej gada, co to nie zrobil i czego to nie dokona 8)7

Pozyjemy, zobaczymy ;)
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Munne vs Stef

Post autor: Munne »

Banita pisze:
munne pisze:Stef dostanie baty i to nie tylko od czarnego ogona, szykujemy dla was wszystkich niespodzianki zeby bylo co ogladac, trzeba nasz klub wypromowac:)Bedzie sie mogl chlopak zmierzyc z szeroka gama silnikow, damy mu taka mozliwosc a co tam niech ma chlopak cos z zycia.
Mozecie sobie mowic ze Lublin gada ale przekonacie sie sami ze Lublin ma prawo gadac i bedzie gadac bo mamy o czym!!!!!
Jak dlugo gada? Rok? Moze 2? :roll:

Jak widac sa osoby ktore 16v Stefa jezdzily, a moim 8v jezdzil np Orfister. A Lublin dalej gada, co to nie zrobil i czego to nie dokona 8)7

Pozyjemy, zobaczymy ;)

Banita a co Ty takiego pokazales razem z ekipa bo ja widzielem tylko rdze, Orfister jezdzil ale mi argument hahaha nie no przekonales mnie 8)7
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Munne vs Stef

Post autor: Banita »

Widziales rdze z auta ktore jezdzi, a orfister bezstronnie moze powiedziec, ze auto jedzie i jak jedzie. Waszych aut, ktore 'daja takie baty' nikt nie zna, albo 'chca pozostac anonimowi'
Pomijam tu 405, z ktorych (z tego co mi wiadomo) przynajmniej jedna jezdzi. Twoje mi16, to zwykly fabryczny silnik+ buda z 205, wiec szalu nie ma i byloby dziwne, gdyby nie jezdzil. Batow jednak nikomu nie sprawi, bo ma osiagi lepszego rodzinnego suv'a.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Munne vs Stef

Post autor: Munne »

xtrack pisze:munne,jestem ciekawy jak by to było gdyby sprawdzic umiejetnosci kierowcy a nie zasobnosc jego portfela,czyli nakładów na modyfikacje silnika. Jeśli nawet wygrasz wszystkie wyścigi to i tak bedzie mozna dojsc do jednego wniosku, mianowice na prostej jedzie kasa a na zakrętach jedzie kierowca,co wogole nie swiadczy o czowieku. Byłem kiedys na paru wyscigach równoległych i nic ciekawego sie nie działo oprócz grila i kilku eksplozji silników.Na miejscu Stefa nie podejmował bym Twojego wyzwania i to nie dlatego zebym sie Ciebie bał, nic z tych rzeczy, poprostu by mi sie nie chcialo jechac na wyscig dla mistrzów prostej.Żeby wykazac osiągi auta wystarczy wjechac na hamownie i po sprawie,bez ogladania Twoich mieśni i jakze snobistycznyc akcesoriow zwiazanych z przesadna troską o lakier. Natomiast zeby sprawdzic umiejetnosci człowieka,to do prostej trzeba dołozyc pare zakrętów.....i tak mi sie wydaje ze mógłby to byc mały problem dla Ciebie i dla Twojego autka.
munne pisze:Jezeli masz na mysli minisprint kiedy lalo to owszem pojechalismy z Lordem do domu bo ani on ani ja nie widzielismy najmniejszego sensu latania na zalanym torze, ty jako napalony nastolatek mozesz sobie latac, mnie to drze po jajach mam dostep do toru kiedy chce:)
Nie chcialbym zeby Cie darło po jajach,to strasznie przykre musi byc,dlatego jeśli jesteś wierzący to módl sie żeby nie padało.W sumie poniekąd Cie rozumiem,jak bym tyle wydawal na kosmetyki samochodowe to tesh bym sie podkurwiał. A na miejscu Stefa nie zawracał bym sobie gitary,nie ma z kim sie scigac i nie ma po co, no chyba ze by padał deszcz to moze bym sie zastanowil :twisted: .

a teraz tak troche po Twojemu napisze

"Power is nothing without control" kampania reklamowa pirelli p-zero nero


YYYYY napisze to kolejny raz mam oryginalny silnik miga w slabszej wersji takze to nie ja wydaje na modyfikacje silnika 8)7 .Co do tego co piszesz to owszem zgadzam sie z Toba jechac prosto to zadna sztuka co do hamowni to czekamy na wyniki stefa rok czasu!!!!Ciesze sie ze widerko Lorda zrobilo tak duze wrazenie na was wszystkich naprawde, co do miesni hmmm sie cwiczy sie:)Co do moich umiejetnosci to nie ukrywam tego ze jestem kierowca poczatkujacym jezeli chodzi o latanie po torze takze nic nowego nie odkryles.Stef nic nie pokazal ani swoich wynikow z hamowni ani profesjonalnie zmierzonego czasu do setki a twierdzi ze ma 6 do setki hmm kurde on to jest szybszy od 205T16.Jego bajki to czyste przepuszczenia, na spocie na sportowo nic nie pokazal mamy bardzo zblizone czasy, raz on pomylil trase raz ja to widac wyraznie na ktorej probie takze jest swietny za kolkiem nowy ARI sie urodzil!!!!A wymowki mial swietne wtryski mi laly blablabla.I tak Michal zlal wszystkim tylek haha.
Kazda morda pasuje do Forda!
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Munne vs Stef

Post autor: Munne »

Banita pisze:Widziales rdze z auta ktore jezdzi, a orfister bezstronnie moze powiedziec, ze auto jedzie i jak jedzie. Waszych aut, ktore 'daja takie baty' nikt nie zna, albo 'chca pozostac anonimowi'
Pomijam tu 405, z ktorych (z tego co mi wiadomo) przynajmniej jedna jezdzi. Twoje mi16, to zwykly fabryczny silnik+ buda z 205, wiec szalu nie ma i byloby dziwne, gdyby nie jezdzil. Batow jednak nikomu nie sprawi, bo ma osiagi lepszego rodzinnego suv'a.
Orfister jezdzi 105 konnym CTI to byl Twoj argument?Czy ja mowilem ze nie jedzie?Pokaz wykres moje auto tez jedzie wiekszoc aut jezdzi do tego zostaly stworzone!!!
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Munne vs Stef

Post autor: Banita »

munne pisze: Orfister jezdzi 105 konnym CTI to byl Twoj argument?
Nie sadze, by na tym konczylo sie jego motoryzacyjne doswiadczenie :roll:

Wykres bedzie do konca tego roku ;)

Problem w tym, ze wiekszosc jezdzi, ale baty innym daja takie, ktore nie istnieja....


PS -Co do stefa 6s

Jego auto wazy jakies 800kg, a 205 t16 ok 1150, a fabryczna roznica mocy to ok 40km... czyli % mniej niz roznica mas.
Awatar użytkownika
martinop
Uzalezniony
Posty: 648
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
Posiadany PUG: Peugeot 107
Lokalizacja: Rybnik

Re: Munne vs Stef

Post autor: martinop »

Swego czasu Przecinak w swoim Griffe z silnikiem mi16 160 km kręcił niecałe 7 do 100. Więc czasy Stefa są jak najbardziej do przyjęcia moim zdaniem.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Munne vs Stef

Post autor: Lord Devil »

Po pierwsze to "jeździ się - przyśpiesza niutkami a nie hp". W tym aspekcie różnica jest większa. Wystarczy jednak zmierzyć przyśpieszenie powtarzalną i dobra aparaturą pomiarową i wszystko jasne. Jeżeli Stefa GTi ma 6s do setki to jest bardzo szybkie jak na GTi i tylko Gratsy dla niego. Banita a Twoje GTi ile miało do setki?
Jeżeli mój Griffe będzie miał 6s to będę zadowolony, bo uważam to za bardzo dobry wynik.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Munne vs Stef

Post autor: sekator »

przyśpiesza się km.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Munne vs Stef

Post autor: Banita »

Z kompletnym wnetrzem i zapchanym wydechem g-tech wypluwal 7.4 do 96 i 15.9 na 400.
sekator pisze:przyśpiesza się km.
Dokladnie. Na kola nie sa przenoszone Nm, tylko KM i nie liczy sie moc maksymalna, a usredniona w uzytecznym zakresie obrotow (obroty po zmianie biegu----> zmiana biegu)
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Munne vs Stef

Post autor: Munne »

Nie dosc ze masz nowe teorie to sie jakasz, poczytaj i wroc:)
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Munne vs Stef

Post autor: Lord Devil »

Lekcja pierwsza:
Po pierwsze, z perspektywy kierowcy, moment obrotowy ”rządzi”! Każdy jeden samochód, na każdym danym biegu przyśpiesza w tempie, które dokładnie pokrywa się z krzywą momentu obrotowego. Innymi słowy samochód przyspiesza najmocniej w momencie gdy moment obrotowy osiąga dokładnie najwyższą wartość. Poniżej i powyżej tej wartości przyśpieszenie jest mniejsze. Moment to jedyna rzecz, która czuje kierowca, a moc to dla niego jakaś efemeryczna wartość.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Munne vs Stef

Post autor: Banita »

Tak?

W takim razie majac fabryczne gti, powiedzmy 122km, najlepiej przyspieszac trzymajac obroty miedzy 2,9k, a 3,5k?
Zablokowany