Obroty spadaja za nisko!!!
- diobolgti
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: 07 paź ndz, 2007 8:10 pm
- Posiadany PUG: GTI GRIFFE
- Numer Gadu-gadu: 0
Obroty spadaja za nisko!!!
Mam taki maly problem ze podczas zmiany biegu lub wrzuceniu autka na luz obroty spadaja tak do 400 i po milisekundzie wskakuja na 900. Silnik nigdy nie zgasnie ale jest to denerwujace. Od zgasniecia dzieli go naprawde malo. Tak autko pyka idealnie. Help.
Bo czasami trzeba przepalic ....... !
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
hmm na wolnych powinno być coś 950 chyba ,ale nie pamiętam dokładnie ale może ten ułamek ma znaczenie
poza tym ten typ tak ma albo spadają za szybko albo za wolno te obroty
poza tym ten typ tak ma albo spadają za szybko albo za wolno te obroty
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
Pewnie krancowka w czujniku pol przepustnicy uwalona.
- diobolgti
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: 07 paź ndz, 2007 8:10 pm
- Posiadany PUG: GTI GRIFFE
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
Sprawdze jutro ta krancowke i dam znac. Dziekuje.
Bo czasami trzeba przepalic ....... !
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
witam! mam straszny problem co prawda nie z 205tką ale z drugim lewkiem 106 Quiksilver 1.4i 99r.TU3JP mianowicie jest na osprzęcie magneti marelli. dziś byłem podpiąć go pod kompa nie ma błędów i wszystko jest dobrze! Ale gdy dam mu po garnuszkach pojawia sie problem z obrotami (po wymianie silniczka krokowego juz nie gasnie) spadają na 500/600 i dopiero wracają na 900! i juz za kazdym dodaniem i puszczeniem gazu spada tak nisko wtedy pomaga wyłączenie i właczenie stacyjki i problem znika. był szczegółowo badany wszystkie parometry ma dobre!!! czytałem duzo ale nic nie rozwiazało tej usterki na forum 106 tez to samo.. czujnik temp., przepustnicy, silniczek krokowy...
prosze o porady na co jeszcze musze zwrócić uwage? czy jesli nie ma błędu czujnika przepustnicy może być uszkodzona?
z góry dzieki za cokolwiek w tym temacie!!
prosze o porady na co jeszcze musze zwrócić uwage? czy jesli nie ma błędu czujnika przepustnicy może być uszkodzona?
z góry dzieki za cokolwiek w tym temacie!!
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
najbardziej zalezy mi zeby sie dowiedziec czy jesli nie ma błędów jest mozliwa jakas awaria czujnika położenia przepustnicy, temp. cieczy... jak wyłącze i włącze stacyjke objawy znikają do nastepnego przeciągnięcia do 6tyś obr. kazdy z nas wie jakie sa ceny części do naszych lewków. Prosze o jakiekolwiek sugestie w tej sprawie! (z wyjątkiem takich typu "jedz do ASO" bo bym musiał swoje zycie na allegro wystawic )
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
witam ponownie! dziś wymieniłem czujnik temp. cieczy bo juz do końca zwariował i problem pozostał. teraz jak sie pociska to moze, ale nie musi zgasnąć a jak zgasiłem i poleciałem po browar do sklepu to odpalił wskoczył na 1,5tyś i wraca na prawidłowe obroty biegu jałowego ale bardzo powoli.. jak myślicie na co to wskazuje? (teraz mam silniczek krokowy harta , a orginał był Magneti Marelli VDO B32/00 J2921) wasze opinie na temat co to moze być są dla mnie ważne bo jeśli rozwiązanie leży po stronie orginalnego silniczka to kupie orginał tylko chce wiedzieć czy potrzeba..
najlepiej jak by mi ktoś opisał jakie objawy są przy uszkodzonych czujnikach. typu sonda, zasysanego powietrza, przepustnicy, czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik prędkości jazdy, prędkości silnika, spalania stukowego, inf. o stanie obciążenia silnika itp.
Ewentualnie kto by mi to w województwie Śląskim zdiagnozował za ludzki pieniądz, albo jakieś namiary na kabel do kompa i oprogramowanie takie jak mają w aso??
silnik jest jak nowy można śmiało 200 latać jak się ma gdzie! czysto, sucho i grama oleju nie bierze, dolot szczelny, świece, wszystkie filtry katalogowo dobrane.
a i wszystkie poradniki itp o silnikach TU3JP kompletnie nic nie wnoszą- wszystko przeczytałem!
no cóż nie miałem wyjścia autko umówione na wizytę w aso.
najlepiej jak by mi ktoś opisał jakie objawy są przy uszkodzonych czujnikach. typu sonda, zasysanego powietrza, przepustnicy, czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik prędkości jazdy, prędkości silnika, spalania stukowego, inf. o stanie obciążenia silnika itp.
Ewentualnie kto by mi to w województwie Śląskim zdiagnozował za ludzki pieniądz, albo jakieś namiary na kabel do kompa i oprogramowanie takie jak mają w aso??
silnik jest jak nowy można śmiało 200 latać jak się ma gdzie! czysto, sucho i grama oleju nie bierze, dolot szczelny, świece, wszystkie filtry katalogowo dobrane.
a i wszystkie poradniki itp o silnikach TU3JP kompletnie nic nie wnoszą- wszystko przeczytałem!
no cóż nie miałem wyjścia autko umówione na wizytę w aso.
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
uwalony moduł sterujący biegiem jałowym w kompie (jutro będę wiedział czy da się naprawić) może się komuś kiedyś przyda ta wiedza.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
zamiast tworzyc kilka postow uzywaj opcji EDIT.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
Ja dolacze do tematu i powiem co u mnie sie działo. 1,4 na gaźniku
Objaw był taki ze obroty wynosiły 900 po czym spadaly do min i ponownie do 900. Drugim objawem było to że na niskich biegach po dodaniu gazu auto sie dławiło, tak jakby brakło mu paliwa albo było go za dużo.
Oddałem do gaźnikowca najlepszego w szczecinie, Okazało sie po pierwsze ze gaźnik miał pozatykane kanały, powód nasze paliwo to syf. Wiec te dodatki do paliwa czyszczące mówi ze naprawdę pomagają .... Miałem też za bogata mieszankę paliwa bo zawsze palił 12 l fakt miał depniecie jak mało kto mimo ze to 1,4 oO. Spadające obroty i po części szarpanie było powodem ..... świec. Świecę sie poprzepalały bo gaźnik miał za bogata mieszankę .... efekt domina.
Kupiłem teraz Equiemy mam nadzieje że pochodzą dłużej ...
Objaw był taki ze obroty wynosiły 900 po czym spadaly do min i ponownie do 900. Drugim objawem było to że na niskich biegach po dodaniu gazu auto sie dławiło, tak jakby brakło mu paliwa albo było go za dużo.
Oddałem do gaźnikowca najlepszego w szczecinie, Okazało sie po pierwsze ze gaźnik miał pozatykane kanały, powód nasze paliwo to syf. Wiec te dodatki do paliwa czyszczące mówi ze naprawdę pomagają .... Miałem też za bogata mieszankę paliwa bo zawsze palił 12 l fakt miał depniecie jak mało kto mimo ze to 1,4 oO. Spadające obroty i po części szarpanie było powodem ..... świec. Świecę sie poprzepalały bo gaźnik miał za bogata mieszankę .... efekt domina.
Kupiłem teraz Equiemy mam nadzieje że pochodzą dłużej ...
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
przepraszam wszystkich za zaśmiecanie w tym temacie, ale zależało mi strasznie żeby to ktoś dojrzał z jakiegoś zakątka polski i mi podpowiedział bo auto jak nowe, a nie jeździ! już się wyjaśniło sam w domowych warunkach nawet z wielką wiedzą nie dał bym rady! napisałem co mu było żeby było jasne co w takim wypadku robić: diagnozować wóz pod względem parametrów jakie w danym momencie ma komp, a nie jakiś tam błędów!
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
a co to ten krankowiec? silnik krokowy?diobolgti pisze:Krancowka do bani. Dzieki.
- diobolgti
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: 07 paź ndz, 2007 8:10 pm
- Posiadany PUG: GTI GRIFFE
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Obroty spadaja za nisko!!!
Banita pisze:Wymiekam...
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kra ... j+w+Google
Wymieknijmy razem
Bo czasami trzeba przepalic ....... !