Pasek rozrządu

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Rekin
Nowicjusz
Posty: 71
Rejestracja: 09 lip śr, 2003 9:35 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Pasek rozrządu

Post autor: Rekin »

Witam - po ilu tyś. km zmienia się w pugu pasek rozrządu (ja mam 1,3 TU24). Chce wymienić cały kpl.- tzn. pasek + rolka + napinacz. Polecacie jakiegoś konkretnego producenta tych części ?

Dzięki :D
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Jedni mowia zeby co 70 tys. km wymieniac pasek, inni ze co 60 tys. a jeszcze inni ze juz co 50 tys. km trzeba zmienic.
Jedno jest pewne, lepiej troche wczesniej wymienic niz czekac az sie cos stanie :wink:
I "caly komplet" wymienia sie zawsze. :)
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
BastekM
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 21 lip śr, 2004 9:05 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BastekM »

Ninja pisze:Jedni mowia zeby co 70 tys. km wymieniac pasek, inni ze co 60 tys. a jeszcze inni ze juz co 50 tys. km trzeba zmienic.
Jedno jest pewne, lepiej troche wczesniej wymienic niz czekac az sie cos stanie :wink:
I "caly komplet" wymienia sie zawsze. :)
A oświecicie mnie co znaczy "cały komplet"? Co jeszcze wymienia się oprócz paska? Bo jeżdżę samochodami już 10 lat ale nigdy nie wymiałem rozrządu... :P Od kilku lat mam łańcuch w silnikach a tego się nie rusza jak nie trzeba...
Pozdrawiam
Bastek
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

pasek + rolka napinacza = caly komplet
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie prawda!!

Caly komplet = pasek + rolka napinacza + pompa wody

pasek: 68zl
rolka napinacza: 198zl
pompa wody: 132zl

I wymienia sie wlasnie CALY KOMPLET!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

U mnie pasek ok. 70-80 pln, rolka ok. 130 pln, a pompy wody nie zmienialem i jezdze :D
O co w ogole chodzi z ta pompa :?: Pierwsze slysze :roll:
Ciekawe ile osob w klubie przy wymianie paska wymienilo tez pompe wodna :lol:
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Pompa wody ma takze lozysko, a lozysko jak lozysko predzej czy pozniej pasc musi. A jak juz padnie, to peknie pasek i nie musze chyba mowic co dalej?

Ale przewaznie zanim padnie lozysko, to pompa zacznie glosno chodzic, i ciec, bo jak lozysko sie wyrucha to pompa nie bedzie osiowa, i stad te wycieki plynu chlodniczego.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Kaktus pisze:bo jak lozysko sie wyrucha
Znaczy nie dac sie ruchac lozyskom? :lol:

No wlasnie mi sie tez wydaje ze ludzie biegna z krzykiem do mechanika dopiero jak cieknie z pompy a nie przy kazdej zmianie paska :D
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
Paweel

Post autor: Paweel »

Ninja pisze:
Kaktus pisze:bo jak lozysko sie wyrucha
Znaczy nie dac sie ruchac lozyskom? :lol:

No wlasnie mi sie tez wydaje ze ludzie biegna z krzykiem do mechanika dopiero jak cieknie z pompy a nie przy kazdej zmianie paska :D

:lol: :lol: :lol:

nie do mechanika tylko do garażu :P hehe
Awatar użytkownika
waldemarek_b
Junior
Posty: 179
Rejestracja: 06 lip wt, 2004 11:29 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Fabianów

Post autor: waldemarek_b »

zależy za ile kupiłeś pasek - za 60 zł to wymina co 50 tyś. za 130 zł to wymian co 70 tyś
P205 1.8D 1984 XUD7
wojba
Nowicjusz
Posty: 73
Rejestracja: 27 sie śr, 2003 8:54 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: wojba »

Kaktus pisze:Nie prawda!!

Caly komplet = pasek + rolka napinacza + pompa wody

pasek: 68zl
rolka napinacza: 198zl
pompa wody: 132zl

I wymienia sie wlasnie CALY KOMPLET!

rolka napinacza to jest to samo co napinacz??
bo raz piszecie napinacz, a raz rolka napinacza i w koncu juz nie wiem
jak to widzialem to była rolka ze spreżynami ?
i nie wiem czy wymienia sie sama rolke czy całość

krotko mowiac komplet to:
pasek + napinacz + rolka +pompa???
czy
pasek + napinacz + pompa???
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

napinacz i rolka napinacza to jest to samo :)

czyli:

pasek, pompa, napinacz
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
rotel1

Post autor: rotel1 »

Ja nigdy nie zmieniałem pompy, napinacza też, więc przy najbliższej wymianie paska powinienem to zrobić.

A z pompy mi nie cieknie :)
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Mi tez nie ciknie wiec raczej tez zmiany pompy nie planuje.
Tylko pasek plus napinacz :D
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
ODPOWIEDZ