Witam.
Mam pytanko. Nie mam 205, ale mam nadzieje, ze ktos kto zna temat, bedzie mi mogl pomoc.
Mam obecnie 405 1.9 GRDT, z podniesiona moca na jakies 115 koni. Sprzeglo nie za bardzo daje rade, wiec mysle, ze warto kupic jakies wzmocnione. Jak to sie odbywa ? Oddaje moje stare sprzeglo do zakladu, czy daje im nowe sprzeglo a oni je przerabiaja ?
Pytanie odnosnie biegu. Aktualnie moj piaty bieg jest wg mnie slabym nadbiegiem. Przy 140km/h silnik juz jest na wysokich obrotach.
Zastanawia mnie to, czy jest jakas skrzynia, z ktorej moznaby wyciagnac 5 przelozenie i wcisnac do mojej skrzyni ? Myslalem, ze moze od 605 2.1 lub 2.5 TD , ale niestety nie mam zadnych specyfikacji i potrzebnej wiedzy. Skrzynia lezy wyjeta i robie aktualnie wspomaganie bo padlo, wiec mam te 2 dni na podjecie decyzji...
Z gory dzieki za pomoc.
Wymiana 5 biegu i wzmocnienie sprzegla
- krzycho-g
- Junior
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...
Re: Wymiana 5 biegu i wzmocnienie sprzegla
Pytanie ile miałes obrotów przy 140 ? Najporsciej zmienić przełozenie rozmiarem opon...
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana 5 biegu i wzmocnienie sprzegla
Hmm, to nie takie proste. Samochod jest dosyc obnizony. Na belce zastosowane drazki o wiekszej srednicy a z przodu sprezyny obnizajace. Sto na kolach 185/60/15 i jego najnizszy punkt od ziemi to 11cm. Do tego, jak sie jedzie w 4 osoby to na duzych podskokach oponki z tylu lubia przyszorowac o nadkola.krzycho-g pisze:Pytanie ile miałes obrotów przy 140 ? Najporsciej zmienić przełozenie rozmiarem opon...
Co do obrotow, to nie moge jednoznacznie okreslic, ale sa gdzies w granicach 3200-3800. Bo moj obrotomierz nie jest zbyt dokladnie.