Różnica między silnikami ( XU9JA 130KM ) a ( XU9JAZ 122KM)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tomb - byly modele gdzie cewka byla na kolektorze ssacym.
A WN to przewody Wysokiego Napiecia.
A WN to przewody Wysokiego Napiecia.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kubski
- Nowicjusz
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 cze pt, 2004 9:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Temat jeszcze raz powraca Wg mojego nr VIN VF320CD620...... oraz symbolu na silniku D6B wynika, że mam silnik 130KM, czyli ten bez katalizatora (http://gti.peugeot205.pl/dane.htm), a wg http://www.205gti.com/main_uk.htm wynika, że jest to silnik XU9JI (102/105KM montowany chyba tylko w CTI). A u mnie katalizator jest (sonda lambda też)! Poza tym na prawym błotniku w komorze silnika znalazłem naklejkę z jakimiś numerami a pod nimi XU9JAZ 91 (czyli oznaczenie silnika 122KM z 1991r?). Dodam, że furka jest z 87roku. Tak jest przynajmniej w papierach... Czy u Was też jest taka naklejka?
kiedyś: 205 1.9GTI
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
- Kubski
- Nowicjusz
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 cze pt, 2004 9:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
No właśnie. A mój jest '87, przywieziony w '97 ale nie był rozkładany. A ten napis XU9JAZ 91 jest na takiej papierowej naklejce na błotniku obok mocowania amorków. A wg VINu i symbolu na silniku D6B wynika, że to XU9JA lub XU9JI (zależnie od źródła). Więc nie wiem o co chodzi, bo jest jeszcze ten katalizator. Czy były XU9JA z katem?
kiedyś: 205 1.9GTI
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Sa takie mozliwosci:
- masz XU9J1 (one mialy katalizator i z tego co wiem nie tylko w CTI je montowali) i nie zawracasz sobie glowy papierowa nalepka
- papierowa nalepka nie klamie - masz skladaka z XU9JAZ pod maska (albo to nie skladak tylko jest jakis blad w papierach)
A jak te silniki rozroznic tak poprostu otwierajac maske to ja ci nie powiem bo pojecia bladego nie mam.
O XU9JA z katalizatorem to przyznam sie ze jeszcze nie slyszalem .
- masz XU9J1 (one mialy katalizator i z tego co wiem nie tylko w CTI je montowali) i nie zawracasz sobie glowy papierowa nalepka
- papierowa nalepka nie klamie - masz skladaka z XU9JAZ pod maska (albo to nie skladak tylko jest jakis blad w papierach)
A jak te silniki rozroznic tak poprostu otwierajac maske to ja ci nie powiem bo pojecia bladego nie mam.
O XU9JA z katalizatorem to przyznam sie ze jeszcze nie slyszalem .
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator
Jest - VW
Jest - VW
- Kubski
- Nowicjusz
- Posty: 84
- Rejestracja: 18 cze pt, 2004 9:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Hej! Jak mogę wrzucić te fotki na forum? Jesli się nie da, to czy mogę Ci podesłać na mail'a? Tylko podaj adres (mój:kubski@wp.pl). Thx
kiedyś: 205 1.9GTI
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
teraz: rajdówka na bazie Fiesty 2.0
- smug
- Uzalezniony
- Posty: 551
- Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Powiedzcie mi co ja mam i co mam zrobic zeby to chcialo jezdzic?
W gentry powinien byc xu9j1 z katem,sonda,kompem lu-jetronic i nie wiem czym jeszcze.
Gdy chcielismy podmienic z 205mi16 glowice,ktora jest na 100%od Gentry okazalo sie ze mam wpierdzielony inny silnik oznaczony d6b czyli xu9ja(ma wklesle tloki, plytkie komory spalania w glowicy, wieksze zawory).
Co rodzicie poza zlomowaniem?
Mi sie wydaje ze na wiazce od *j1 nie mialo prawa to dzialac jak nalezy.Te silniki chyba maja tez rozne walki rozrzadu...
W gentry powinien byc xu9j1 z katem,sonda,kompem lu-jetronic i nie wiem czym jeszcze.
Gdy chcielismy podmienic z 205mi16 glowice,ktora jest na 100%od Gentry okazalo sie ze mam wpierdzielony inny silnik oznaczony d6b czyli xu9ja(ma wklesle tloki, plytkie komory spalania w glowicy, wieksze zawory).
Co rodzicie poza zlomowaniem?
Mi sie wydaje ze na wiazce od *j1 nie mialo prawa to dzialac jak nalezy.Te silniki chyba maja tez rozne walki rozrzadu...