Mam pytanie czy ktos mógł by pomóc mam mozliwośc załatwić silnik 2,0 8v XSi z puga 306 z tego co znalazłem w necie jest to 125km czy warto czy nie warto chcial bym to upchac w cabrio za 800zl mial bym silnik z osprzętem okablowanie komp skrzynie i półosie (stan bardzo dobry)
za wszelkie informacje był bym bardzo wdzięczny
pozdrawiam
Cała reszta nie stanowi problemu zawias i heble juz są odpowiednio mocniejsze. Myslałem o Mi16 ale teraz namieszał mi w głowie ta ofertą wiem ze silnik jest ciężki bo to nie alu no i 125KM z 2,0 to szału nie robi mogło by byc wiecej czy ktos wie czy np półosie z 205 GTi by podeszły?
Ile Cie bedzie mi16 kosztowalo w dobrym stanie? Praktycznie wszystkie sa do roboty, malo kto zdrowe auto przywozi wiec wiekszosc aut z silnikiem mi16 to padlina.
za 1600 mam golasa po remonice przelatał ok 10 tys wiec to by było w miare zdrowe mi16 ale niedaje mi spokoju ten XSi jakby nie patrzec nawet 125KM w 205 jeździło by ekstra a silniczek naprawde igiełka tylko co z półosiami
Sa remonty i ruskie remonty takze wiesz:) Generalnie mi16 to swietny silnik ja latam 5 lat bez zadnego wkladu finansowego w silnik oprocz rozrzadu i oleju.
Golas no wiadomo o co chodziło za szybko pisałem i sie walnąłem no goły bo za osprzęt sobie jeszcze liczy osobno silnik zrobiony dobrze nie jakaś fuszerka ale i tak to sporo wiecej kasy niz ten xsi
Decyzja zapadła będzie XSi mam jeszcze jedno pytanie ile to będzie cięższe od TU3M ?? pewnie sporo ale ile 2x ???
czy zakładając zawias z gti moge założyć sprężyny te co mam przy 1,4 czy koniecznie od gita?
No i miał by się trochę obniżyć bo to tez chciał bym zrobić tylko bez przesady zeby na takich sprężynach z tym silnikiem gleby nie dotknął a tak wogóle to chyba sprężyny sa takie jak w 1,1 ? czy sie myle?