a widzisz ... to dopiero teraz mam odpowiedz na moje pytanie, ktore chyba zadalem na poczatku tematu, czy przerywacz ma dwa tory: 1 dla awaryjnych, a 1 dla kierunkow.
Ale jakby co w 1 kolejnosci rozbiore wlacznik awaryjnych bo uderzenie przy nim powoduje, ze kierunkowskazy zaczynaja dzialac, zas uderzenie w skrzynke bezp. nie. Najlepsze jest to, ze wczoraj znow przestaly kierunki dzialac i pierwsze kilka uderzen nie pomogly (w okolicy awaryjnych) ... efekt? Kazde wlasnie z tych pierwszych uderzen dawalo taki efekt, ze slyszalem jakby cewka zwarla styki i to wszystko
(takie pojedyncze cykniecie) - kazde uderzenie dawalo taki efekt. dopiero kolejne N-te uruchomilo kierunki ....
no ... dzis musze zrobic przeglad mam nadzieje, ze fura mi nie zrobi dowcipu
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego
LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.