205 2.0 Turbo
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
I co w tym nadzwyczajnego. Takie rzeczy dzieja sie nawet w najslabszych silnikach. Trzeba jezdzic z glowa ... i od czasu do czasu sprawdzic stan skrzyni.
Zreszta BE3 bardzo dobrze radzi sobie z silnikami o mocach przekraczajacych 200KM. Na co mozna znalezc wiele przykladow chociazby na wyspach.
Zreszta BE3 bardzo dobrze radzi sobie z silnikami o mocach przekraczajacych 200KM. Na co mozna znalezc wiele przykladow chociazby na wyspach.
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Dzisiaj rano wsiadam z kolesiami do fury spakowani w bagażniku browary, grill itd.. jedziemy na zakonczenie sezonu grilowego ujechalismy 5 km i co? wydmuchało uszczelke pod głowicą!!!!! Tak wkur... już dawno nie byłem dobrze że tylko 5 km od domu a nie 100.Zaczyna mnie już pomału wkur... to auto cały czas coś sie pierd...
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Wykrakałes to przez Ciebie!
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
W związku z tym że miałem dzisiaj duuużo czasu podzwoniłem po sklepach dowiedziałem sie że ta usterka jest częsta w tych silnikach bo PSA montowało takie same uszczelki do 2.0l z turbo i bez!!! i jeszcze papierową! Postarają sie mi załatwić metalowa z GOETZA.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Sa uszczelki Cometic ktore niby wytrzymuja do 1.5 bara, ale lepsze sa jeszcze Greddy lub Cosworth wtedy jest problem z glowy.
W dodatku te uszczelki mozna kupic grubsze, i jeszcze bardziej odprezyc silnik, co w dalszej konsekwencji pozwala wiecej dmuchnac i uzyskac wiecej mocy.
W dodatku te uszczelki mozna kupic grubsze, i jeszcze bardziej odprezyc silnik, co w dalszej konsekwencji pozwala wiecej dmuchnac i uzyskac wiecej mocy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Powiedz mi gdzie mogę szukać takie uszczelki?Interesują mnie te lepsze. Są jakieś specjalne sklepy?,jak dobrać odpowiednią grubość?I czy przy takim odpreżeniu muszę coś jeszcze zmienić?Bo jak można jeszcze podnieść moc to czemu nie.
- krzycho-g
- Junior
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...
Re: 205 2.0 TURBO
dobra powiedz lepiej gdzie jest IC i od czego dałes ?
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Dowiem sie jak z dostepnoscia tych uszczelek.
Ale tak jak pisze Krzycho-g, napisz cos jak rozwiazales IC.
Bo seryjna uszczelka tak czy siak powinna wytrzymac do 1,2-1,4 bara nawet!!
Ale tak jak pisze Krzycho-g, napisz cos jak rozwiazales IC.
Bo seryjna uszczelka tak czy siak powinna wytrzymac do 1,2-1,4 bara nawet!!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
IC. nie zamontowalem z braku czasu (w dzień praca,a wieczory były ciepłe wiec się jezdziło).Ale to nie bylo przyczyną,myśle że problem z uszczelką był juz od początku lekkie mrowienie w zbiorniczku i po dłuższej jeżdzie węże robiły się twarde to była kwestia czasu. Ale teraz już po sezonie więc bedzie dużo czasu żeby dokończyć autko muszę załozyć IC w zderzaku pod tablicą możliwe że podejdzie z vw sharana zawias z GTI no i hamulce porządne bo oryg.to nie dają rady.
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
A co ma brak IC do spalania stukowego?
bo za wysokiegio stopnia sprężania nie ma
za wczesny zapłon też raczej nie (elektroniczny.)
za mala liczba oktanów tez nie (verva orlen)
przegrzania silnika też nie było.
A tak wogóle to ani razu nie słyszałem spalania stukowego!!!
bo za wysokiegio stopnia sprężania nie ma
za wczesny zapłon też raczej nie (elektroniczny.)
za mala liczba oktanów tez nie (verva orlen)
przegrzania silnika też nie było.
A tak wogóle to ani razu nie słyszałem spalania stukowego!!!