Ja przez 2 lata jezdziłem na 90/100 (tungsramy) i było wszystko ok. Potem założyłem bluevision +30 i jest prawie to samo.arekgr pisze: A żarówki 90/100 = szybka wymiana reflektorów...
Teraz kupiłem żarniki i zobacze co sie bedzie na xeniach działo.
Ja przez 2 lata jezdziłem na 90/100 (tungsramy) i było wszystko ok. Potem założyłem bluevision +30 i jest prawie to samo.arekgr pisze: A żarówki 90/100 = szybka wymiana reflektorów...
tnx, bede mial to na uwadze kupujacdzikson pisze:Chyba większość dostępnych obecnie ma klosze pod H4. Tyle że różnią się kształtem zwierciadeł i to mocno... Z ogólnie dostępnych polecam te marki TYC, sporo lepsze od np. Neolite.
Ja również od dłuższego czasu walczę ze słabymi światłami. Zmierzyłem napięcie w kostce żarówki (włączonej) - było niższe o jakieś 1,2 - 1,4 V od tego na zaciskach akumulatora. Niby niewiele, ale dla żarówki 12V to już jakieś 10% napięcia znamionowego. Ponieważ jednak obniżenie napięcia o 5% poniżej znamionowego zwiększa trwałość żarówek dwukrotnie i zmniejsza strumień świetlny o ok. 20% to w efekcie mam baaaardzo trwałe, słabo świecące żarówkiarekgr pisze:Proponuję zmierzyć napięcie na wsuwce kostki wpinanej do żarówki. Podejrzewam, że jest sporo niższe od tego chociażby na klemach akumulatora. Trzeba przekaźniki zastosować.