205 2.0 Turbo

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Rozsypały sie satelity.Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: stef »

I co w tym nadzwyczajnego. Takie rzeczy dzieja sie nawet w najslabszych silnikach. Trzeba jezdzic z glowa ... i od czasu do czasu sprawdzic stan skrzyni.

Zreszta BE3 bardzo dobrze radzi sobie z silnikami o mocach przekraczajacych 200KM. Na co mozna znalezc wiele przykladow chociazby na wyspach.
Obrazek
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Dzisiaj rano wsiadam z kolesiami do fury spakowani w bagażniku browary, grill itd.. jedziemy na zakonczenie sezonu grilowego ujechalismy 5 km i co? wydmuchało uszczelke pod głowicą!!!!! Tak wkur... już dawno nie byłem dobrze że tylko 5 km od domu a nie 100.Zaczyna mnie już pomału wkur... to auto cały czas coś sie pierd... :evil:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Banita »

daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Wykrakałes to przez Ciebie! :lol:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Banita »

Voodoo 8)7
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

W związku z tym że miałem dzisiaj duuużo czasu podzwoniłem po sklepach dowiedziałem sie że ta usterka jest częsta w tych silnikach bo PSA montowało takie same uszczelki do 2.0l z turbo i bez!!! i jeszcze papierową! 8)7 Postarają sie mi załatwić metalowa z GOETZA.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Kaktus »

Sa uszczelki Cometic ktore niby wytrzymuja do 1.5 bara, ale lepsze sa jeszcze Greddy lub Cosworth wtedy jest problem z glowy.

W dodatku te uszczelki mozna kupic grubsze, i jeszcze bardziej odprezyc silnik, co w dalszej konsekwencji pozwala wiecej dmuchnac i uzyskac wiecej mocy.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Powiedz mi gdzie mogę szukać takie uszczelki?Interesują mnie te lepsze. Są jakieś specjalne sklepy?,jak dobrać odpowiednią grubość?I czy przy takim odpreżeniu muszę coś jeszcze zmienić?Bo jak można jeszcze podnieść moc to czemu nie.
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: krzycho-g »

dobra powiedz lepiej gdzie jest IC i od czego dałes ?
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Kaktus »

Dowiem sie jak z dostepnoscia tych uszczelek.

Ale tak jak pisze Krzycho-g, napisz cos jak rozwiazales IC.

Bo seryjna uszczelka tak czy siak powinna wytrzymac do 1,2-1,4 bara nawet!!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

IC. nie zamontowalem :oops: z braku czasu (w dzień praca,a wieczory były ciepłe wiec się jezdziło).Ale to nie bylo przyczyną,myśle że problem z uszczelką był juz od początku lekkie mrowienie w zbiorniczku i po dłuższej jeżdzie węże robiły się twarde to była kwestia czasu. Ale teraz już po sezonie więc bedzie dużo czasu żeby dokończyć autko muszę załozyć IC w zderzaku pod tablicą możliwe że podejdzie z vw sharana zawias z GTI no i hamulce porządne bo oryg.to nie dają rady.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Munne »

Daj spokuj po jaka cholere Ci IC :roll:
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Banita »

No to wypas. Pewnie Spalanie stukowe zrobilo swoje.
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

A co ma brak IC do spalania stukowego?
bo za wysokiegio stopnia sprężania nie ma
za wczesny zapłon też raczej nie (elektroniczny.)
za mala liczba oktanów tez nie (verva orlen)
przegrzania silnika też nie było.
A tak wogóle to ani razu nie słyszałem spalania stukowego!!!
ODPOWIEDZ