205 2.0 Turbo
Re: 205 2.0 TURBO
Wzrost temp. mieszanki obniza prog przy ktorym wystepuje spalanie stukowe.
			
			
									
						
										
						- Kamkiler
 - Maniak
 - Posty: 1279
 - Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
 - Posiadany PUG: 205 TCTi
 - Numer Gadu-gadu: 3470719
 - Lokalizacja: Łomianki
 
Re: 205 2.0 TURBO
Banita dobrze mowi , sekcja goraca turbo nagrzewa powietrze w sekcji zimnej , dlatego montujac IC mozesz liczyc na lepsza dynamike silnika ,bez IC jest gorraco.
			
			
									
						
							Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
			
						Re: 205 2.0 TURBO
Bardziej nagrzewa sam proces sprezania niz temp. samej sprezarki, ale mniejsza z tym.
			
			
									
						
										
						- 
				daro
 - Junior
 - Posty: 406
 - Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: daro406
 - Lokalizacja: wrocław
 - Kontakt:
 
Re: 205 2.0 TURBO
Oczywiście macie racje co do nagrzewania sie silnika i spadku dynamiki można to było mocno odczuć przy ostrzejszej jeżdzie a szczególnie po miescie,ale na pewno brak IC nie uszkodziło uszczelkę,i nie powodowało efektu spalania stukowego. Kiedyś nie było IC i jakoś silniki turbo jezdziły.
			
			
									
						
										
						- 
				daro
 - Junior
 - Posty: 406
 - Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: daro406
 - Lokalizacja: wrocław
 - Kontakt:
 
Re: 205 2.0 TURBO
Pare lat temu miałem renault 5 1.4 turbo oryg. mie miało IC,jeżdziłem na 98okt. i nie było problemu.
			
			
									
						
										
						- 
				daro
 - Junior
 - Posty: 406
 - Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: daro406
 - Lokalizacja: wrocław
 - Kontakt:
 
Re: 205 2.0 TURBO
Ty jak zwykle traktujesz wszystkich za idiotów i debili,ale niestety nie każdy jest 
obczytany tak jak Ty.A co do praktyki to jesteś trochę za chudy w uszach. Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						obczytany tak jak Ty.A co do praktyki to jesteś trochę za chudy w uszach. Pozdrawiam
- pug205gti
 - Junior
 - Posty: 224
 - Rejestracja: 24 maja czw, 2007 10:13 am
 - Posiadany PUG: 205
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Malbork
 
Re: 205 2.0 TURBO
a mam takie małe pytanko  - jaką temperaturę  płynu chłodniczego miałeś przy deptaniu i normalnie  ?
			
			
									
						
										
						- 
				daro
 - Junior
 - Posty: 406
 - Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: daro406
 - Lokalizacja: wrocław
 - Kontakt:
 
Re: 205 2.0 TURBO
Przy normalnej jeżdzie na trasie 70st przy ostrzejszej 80/90st,ale po mieście trzeba było uwazać w gorące dni bo przy deptaniu to nawet 100st.
			
			
									
						
										
						- pug205gti
 - Junior
 - Posty: 224
 - Rejestracja: 24 maja czw, 2007 10:13 am
 - Posiadany PUG: 205
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Malbork
 
Re: 205 2.0 TURBO
U mnie temperatura  na trasie nie przekracza ok 80 stopni a w gorące dni przy 90 startują wentylatory i ściągają temp .  nigdy nie widziałem wskażnika ponad 90 stopni  
			
			
									
						
										
						- 
				daro
 - Junior
 - Posty: 406
 - Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: daro406
 - Lokalizacja: wrocław
 - Kontakt:
 
Re: 205 2.0 TURBO
Bo masz oryg. chłodnicę która jest wieksza niż w CTI i jeszcze jest aluminiowa a nie miedziana. 
			
			
									
						
										
						- 
				fatoom15
 - Junior
 - Posty: 102
 - Rejestracja: 02 sty wt, 2007 4:56 pm
 - Posiadany PUG: 406 '98 1.9TD Break, 309 '91 1.9d
 - Numer Gadu-gadu: 1158532
 - Lokalizacja: Wadowice
 
Re: 205 2.0 TURBO
dziwne, zawsze wydawalo mi sie ze to chlodnice miedziane lepiej odprowadzaja cieplo  
 
przewodność cieplna w przypadku aluminium wynosi 221 W/m·K
miedź posiada niemal dwukrotnie większą przewodność cieplną - 397 W/m·K
			
			
									
						
										
						przewodność cieplna w przypadku aluminium wynosi 221 W/m·K
miedź posiada niemal dwukrotnie większą przewodność cieplną - 397 W/m·K
- martinop
 - Uzalezniony
 - Posty: 648
 - Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
 - Posiadany PUG: Peugeot 107
 - Lokalizacja: Rybnik
 
Re: 205 2.0 TURBO
Na 99,99% chłodnica w CTi jest taka sama jak w GTi.
			
			
									
						
										
						- 
				daro
 - Junior
 - Posty: 406
 - Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Login tlen: daro406
 - Lokalizacja: wrocław
 - Kontakt:
 
Re: 205 2.0 TURBO
Na 99,99% chłodnica w CTi jest taka sama jak w GTi.
Chodziło mi o różnice między CTI a 406.
Jak kupowałem chłodnicę do swojej 406 to były dwa rodzaje z alu i miedzi,kolesie od chłodnic powiedzieli że alu są bardziej wydajne i z miedzi potrafią się w połowie zapchać jakimś kamieniem.
			
			
									
						
										
						Chodziło mi o różnice między CTI a 406.
Jak kupowałem chłodnicę do swojej 406 to były dwa rodzaje z alu i miedzi,kolesie od chłodnic powiedzieli że alu są bardziej wydajne i z miedzi potrafią się w połowie zapchać jakimś kamieniem.