205 2.0 Turbo
Re: 205 2.0 TURBO
Wzrost temp. mieszanki obniza prog przy ktorym wystepuje spalanie stukowe.
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: 205 2.0 TURBO
Banita dobrze mowi , sekcja goraca turbo nagrzewa powietrze w sekcji zimnej , dlatego montujac IC mozesz liczyc na lepsza dynamike silnika ,bez IC jest gorraco.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Re: 205 2.0 TURBO
Bardziej nagrzewa sam proces sprezania niz temp. samej sprezarki, ale mniejsza z tym.
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Oczywiście macie racje co do nagrzewania sie silnika i spadku dynamiki można to było mocno odczuć przy ostrzejszej jeżdzie a szczególnie po miescie,ale na pewno brak IC nie uszkodziło uszczelkę,i nie powodowało efektu spalania stukowego. Kiedyś nie było IC i jakoś silniki turbo jezdziły.
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Pare lat temu miałem renault 5 1.4 turbo oryg. mie miało IC,jeżdziłem na 98okt. i nie było problemu.
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Ty jak zwykle traktujesz wszystkich za idiotów i debili,ale niestety nie każdy jest
obczytany tak jak Ty.A co do praktyki to jesteś trochę za chudy w uszach. Pozdrawiam
obczytany tak jak Ty.A co do praktyki to jesteś trochę za chudy w uszach. Pozdrawiam
- pug205gti
- Junior
- Posty: 224
- Rejestracja: 24 maja czw, 2007 10:13 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Malbork
Re: 205 2.0 TURBO
a mam takie małe pytanko - jaką temperaturę płynu chłodniczego miałeś przy deptaniu i normalnie ?
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Przy normalnej jeżdzie na trasie 70st przy ostrzejszej 80/90st,ale po mieście trzeba było uwazać w gorące dni bo przy deptaniu to nawet 100st.
- pug205gti
- Junior
- Posty: 224
- Rejestracja: 24 maja czw, 2007 10:13 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Malbork
Re: 205 2.0 TURBO
U mnie temperatura na trasie nie przekracza ok 80 stopni a w gorące dni przy 90 startują wentylatory i ściągają temp . nigdy nie widziałem wskażnika ponad 90 stopni
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Bo masz oryg. chłodnicę która jest wieksza niż w CTI i jeszcze jest aluminiowa a nie miedziana.
-
- Junior
- Posty: 102
- Rejestracja: 02 sty wt, 2007 4:56 pm
- Posiadany PUG: 406 '98 1.9TD Break, 309 '91 1.9d
- Numer Gadu-gadu: 1158532
- Lokalizacja: Wadowice
Re: 205 2.0 TURBO
dziwne, zawsze wydawalo mi sie ze to chlodnice miedziane lepiej odprowadzaja cieplo
przewodność cieplna w przypadku aluminium wynosi 221 W/m·K
miedź posiada niemal dwukrotnie większą przewodność cieplną - 397 W/m·K
przewodność cieplna w przypadku aluminium wynosi 221 W/m·K
miedź posiada niemal dwukrotnie większą przewodność cieplną - 397 W/m·K
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: 205 2.0 TURBO
Na 99,99% chłodnica w CTi jest taka sama jak w GTi.
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Na 99,99% chłodnica w CTi jest taka sama jak w GTi.
Chodziło mi o różnice między CTI a 406.
Jak kupowałem chłodnicę do swojej 406 to były dwa rodzaje z alu i miedzi,kolesie od chłodnic powiedzieli że alu są bardziej wydajne i z miedzi potrafią się w połowie zapchać jakimś kamieniem.
Chodziło mi o różnice między CTI a 406.
Jak kupowałem chłodnicę do swojej 406 to były dwa rodzaje z alu i miedzi,kolesie od chłodnic powiedzieli że alu są bardziej wydajne i z miedzi potrafią się w połowie zapchać jakimś kamieniem.