205 2.0 Turbo

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Banita »

Wzrost temp. mieszanki obniza prog przy ktorym wystepuje spalanie stukowe.
Awatar użytkownika
Kamkiler
Maniak
Posty: 1279
Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
Posiadany PUG: 205 TCTi
Numer Gadu-gadu: 3470719
Lokalizacja: Łomianki

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Kamkiler »

Banita dobrze mowi , sekcja goraca turbo nagrzewa powietrze w sekcji zimnej , dlatego montujac IC mozesz liczyc na lepsza dynamike silnika ,bez IC jest gorraco.
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Banita »

Bardziej nagrzewa sam proces sprezania niz temp. samej sprezarki, ale mniejsza z tym.
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Oczywiście macie racje co do nagrzewania sie silnika i spadku dynamiki można to było mocno odczuć przy ostrzejszej jeżdzie a szczególnie po miescie,ale na pewno brak IC nie uszkodziło uszczelkę,i nie powodowało efektu spalania stukowego. Kiedyś nie było IC i jakoś silniki turbo jezdziły.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Banita »

Kiedys byly paliwa 60 oktanowe. Zalej.
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Pare lat temu miałem renault 5 1.4 turbo oryg. mie miało IC,jeżdziłem na 98okt. i nie było problemu.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: Banita »

Wymiekam.
Rob co uwazasz.
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Ty jak zwykle traktujesz wszystkich za idiotów i debili,ale niestety nie każdy jest
obczytany tak jak Ty.A co do praktyki to jesteś trochę za chudy w uszach. Pozdrawiam :W
Awatar użytkownika
pug205gti
Junior
Posty: 224
Rejestracja: 24 maja czw, 2007 10:13 am
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Malbork

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: pug205gti »

a mam takie małe pytanko - jaką temperaturę płynu chłodniczego miałeś przy deptaniu i normalnie ?
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Przy normalnej jeżdzie na trasie 70st przy ostrzejszej 80/90st,ale po mieście trzeba było uwazać w gorące dni bo przy deptaniu to nawet 100st.
Awatar użytkownika
pug205gti
Junior
Posty: 224
Rejestracja: 24 maja czw, 2007 10:13 am
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Malbork

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: pug205gti »

U mnie temperatura na trasie nie przekracza ok 80 stopni a w gorące dni przy 90 startują wentylatory i ściągają temp . nigdy nie widziałem wskażnika ponad 90 stopni 8)7
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Bo masz oryg. chłodnicę która jest wieksza niż w CTI i jeszcze jest aluminiowa a nie miedziana. 8)7
fatoom15
Junior
Posty: 102
Rejestracja: 02 sty wt, 2007 4:56 pm
Posiadany PUG: 406 '98 1.9TD Break, 309 '91 1.9d
Numer Gadu-gadu: 1158532
Lokalizacja: Wadowice

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: fatoom15 »

dziwne, zawsze wydawalo mi sie ze to chlodnice miedziane lepiej odprowadzaja cieplo 8)7

przewodność cieplna w przypadku aluminium wynosi 221 W/m·K
miedź posiada niemal dwukrotnie większą przewodność cieplną - 397 W/m·K
Awatar użytkownika
martinop
Uzalezniony
Posty: 648
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
Posiadany PUG: Peugeot 107
Lokalizacja: Rybnik

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: martinop »

Na 99,99% chłodnica w CTi jest taka sama jak w GTi.
daro
Junior
Posty: 406
Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: daro406
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Re: 205 2.0 TURBO

Post autor: daro »

Na 99,99% chłodnica w CTi jest taka sama jak w GTi.
Chodziło mi o różnice między CTI a 406.
Jak kupowałem chłodnicę do swojej 406 to były dwa rodzaje z alu i miedzi,kolesie od chłodnic powiedzieli że alu są bardziej wydajne i z miedzi potrafią się w połowie zapchać jakimś kamieniem.
ODPOWIEDZ