temperatura oleju w GTI

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Mnie nie martwi ta temperatura bo to jest normalna temperatura oleju przy takiej jezdzie :)

Ale dzieki za propozycje. Ja jednak nie zamierzam zmienic tego oleju. Jest to olej sprawdzony w bojowych warunkach. Rok temu wiekszosc czolowki grupy N w polsce jezdizla na takim oleju, lali go do Lancerow.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Kaktus pisze:Mnie nie martwi ta temperatura bo to jest normalna temperatura oleju przy takiej jezdzie :)

Ale dzieki za propozycje. Ja jednak nie zamierzam zmienic tego oleju. Jest to olej sprawdzony w bojowych warunkach. Rok temu wiekszosc czolowki grupy N w polsce jezdizla na takim oleju, lali go do Lancerow.
No za bardzo nie liczyłbym że do rajdowych Lancerów lali takiego Mobila jakiego mogą mieć zwykli "śmiertelnicy" :wink: (o ile w ogóle lali tam rzeczywiście Mobila, nawet mimo reklam sponsora itp.).

Ale spoko - jak sprawdzony to nie ma co szaleć i zmieniać za często.

Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Uwierz mi ... lali, i nadal leja.

A tak pozatym, to dopiero od niedawna ten olej wogole pojawil sie w sprzedazy. Stosowali go takze wyscigowcy, od ktorych zreszta takze kupuje ten olej duzo taniej niz w sklepie :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Ari
Junior
Posty: 183
Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
Numer Gadu-gadu: 6883999
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Ari »

1. Silnik w GTI WYMAGA olejow syntetycznych
2. 90 stopniu po 20 km to wartosc idealna. W ciepły dzień jest wartoscia ksiazkowa przy normalnej jezdzie.
3. Temperatura robocz oleju zaczyna sie od 65 stopni a konczy na 150 - 155 przy oleju syntetycznym. Pozniej silnik sie zaciera. Przed 65 przy pycyniu zreszta tez.
4. Wartości podawane przez fabryczny wskaznik sa nadzywyczaj dokladne

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Witaj Ari wsrod "zywych" :)

Dlugo cie nie bylo Online
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ