Czy to może być cewka?
Czy to może być cewka?
Zaczne tak jak wiele nowych osób , kupiłem Peugeota 205 1990r,1100,z gażnikiem.Gosć który mi go sprzedał powiedział mi że jest mały problem a mianowicie chodzi o to że na niższych biegach troche szarpie w czasie jazdy myślał że jest to wina kabli wysokiego napięcia więc je wymienił ale to nie pomogło.Auto wziełem z tą usterką bo cena była ok . Zrobiłem nim około 1000 km. i więc jest tak jak mówił z tym że teraz zaczyna też szarpac na wyższych biegach i jak dodaje mu gazu to tak jakby miał jakiś opór który po chwili puszcza. Były właściciel mówi żeby wymienic cewke bo to na 90 % jej wina . Aha jutro chcę wlac uszlachetniacz do paliwa przeczyszczający układ paliwowy żeby to wyeliminować. No i jeszcze na wolnych obrotach silnik pracuje tak jakoś falowo tzn. sam dodaje gazu i ujmuje. Dzięki zaewentualne rady.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
To sie nazywa czujnikiem Halla - czasem lubi sie przepalic ![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora