stuki i turkoty:( & link do pdf
Zobacz czy "nie tnie" Ci przednich opon. Jeśli tak jest to masz złą zbieżność, a zła zbieżność będzie zawsze, gdy będą "wywalone" mocowania swożni wahaczy we zwrotnicach. Wtedy auto nie będzie trzymało ustawienia, bo będą luzy, a te mogą być powodem przeróżnych pukań, stukań, waleń, auto może "myszkować", itp. Nawet maleńka szparka w jezdni albo łączenia na asfalcie (łaty) będą powodowały głośne stuki.
rotel1 pisze:Zobacz czy "nie tnie" Ci przednich opon. Jeśli tak jest to masz złą zbieżność, a zła zbieżność będzie zawsze, gdy będą "wywalone" mocowania swożni wahaczy we zwrotnicach. Wtedy auto nie będzie trzymało ustawienia, bo będą luzy, a te mogą być powodem przeróżnych pukań, stukań, waleń, auto może "myszkować", itp. Nawet maleńka szparka w jezdni albo łączenia na asfalcie (łaty) będą powodowały głośne stuki.
Ja mam tosamo i mechanik powiedział że to wachacze do wymiany na 100%