Wczoraj na zlocie, jeden z kolegow stwierdzil, ze podejrzewa zle podlaczenie przewodow podcisnieniowych w moim 1.4 w Garrosie. Faktycznie to podlaczenie nie jest najpiekniejsze, bo poprzednim wlascicielem byl pewnie jakis rzezbiarz. Czy ktos moze mi wytlumaczyc od czego sa te przewody podcisnieniowe ? Jakis schemat tez by sie przydal. Chodzi mi o te, ktore ida od aparatu zaplonowego do takiego jakby elektrozaworu... Z gory dzieki
Wezyki podcisnieniowe
- levis
 - Uzalezniony
 - Posty: 988
 - Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
 - Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Wezyki podcisnieniowe
Witam.
Wczoraj na zlocie, jeden z kolegow stwierdzil, ze podejrzewa zle podlaczenie przewodow podcisnieniowych w moim 1.4 w Garrosie. Faktycznie to podlaczenie nie jest najpiekniejsze, bo poprzednim wlascicielem byl pewnie jakis rzezbiarz. Czy ktos moze mi wytlumaczyc od czego sa te przewody podcisnieniowe ? Jakis schemat tez by sie przydal. Chodzi mi o te, ktore ida od aparatu zaplonowego do takiego jakby elektrozaworu... Z gory dzieki
			
			
									
						
										
						Wczoraj na zlocie, jeden z kolegow stwierdzil, ze podejrzewa zle podlaczenie przewodow podcisnieniowych w moim 1.4 w Garrosie. Faktycznie to podlaczenie nie jest najpiekniejsze, bo poprzednim wlascicielem byl pewnie jakis rzezbiarz. Czy ktos moze mi wytlumaczyc od czego sa te przewody podcisnieniowe ? Jakis schemat tez by sie przydal. Chodzi mi o te, ktore ida od aparatu zaplonowego do takiego jakby elektrozaworu... Z gory dzieki
- cejot
 - Forum Admin
 - Posty: 3561
 - Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
 - Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Wezyki podcisnieniowe
To ja tak stwierdziłem. 
Po pierwsze te wężyki są moim zdaniem złe - takie plastikowe akwarystyczne zamiast sztywnych gumowych.
Po drugie jak rzuciłem okiem to połączenie idące z okolic przepustnicy jest źle podpięte przy elektrozaworku. Rurka od elektrozaworka do podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu (ufo, w aparacie zapłonowym) jest chyba dobrze połączona.
Dzisiaj może zajrzę do swojej 205. i postaram się zrobić zdjęcia jak to powinno być podłączone oraz jak powinny wyglądać rurki.
Napisałem co mi się wydaje, ale sam wiesz, że tylko na to zerknąłem. Następnym razem postaram się temu bliżej przyjrzeć.
P.S.
Przepraszam, że się głębiej nie zastanowiłem nad tym wczoraj, ale moja forma po miesięcznej chorobie nie jest najlepsza i trochę zmęczyła mnie wczorajsza pogoda.
			
			
									
						
										
						Po pierwsze te wężyki są moim zdaniem złe - takie plastikowe akwarystyczne zamiast sztywnych gumowych.
Po drugie jak rzuciłem okiem to połączenie idące z okolic przepustnicy jest źle podpięte przy elektrozaworku. Rurka od elektrozaworka do podciśnieniowego przyśpieszacza zapłonu (ufo, w aparacie zapłonowym) jest chyba dobrze połączona.
Dzisiaj może zajrzę do swojej 205. i postaram się zrobić zdjęcia jak to powinno być podłączone oraz jak powinny wyglądać rurki.
Napisałem co mi się wydaje, ale sam wiesz, że tylko na to zerknąłem. Następnym razem postaram się temu bliżej przyjrzeć.
P.S.
Przepraszam, że się głębiej nie zastanowiłem nad tym wczoraj, ale moja forma po miesięcznej chorobie nie jest najlepsza i trochę zmęczyła mnie wczorajsza pogoda.
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Wezyki podcisnieniowe
rurka jak rurka, można też takie zwykłe z tworzywa przezroczyste założyć ale one szybko twardnieją, co do połączenia to trzeba by zobaczyć 
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- cejot
 - Forum Admin
 - Posty: 3561
 - Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
 - Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Wezyki podcisnieniowe
Te rurki się tam aż załamywały, więc moim zdaniem są złe. Dlatego warto kupić gumowe. W sklepach motoryzacyjnych na metry sprzedają. U mnie gumowe były sparciałe, więc wymieniłem.