Problem z 205
Problem z 205
Witam jestem nowym urzytkownikiem tego forum, a 205 mam raptem od 3 miesięcy (1.1 benzyna - gaźnikowy)
Mam w tym ałcie taki dziwny objaw: cały czas pali i jeździ bez problemu
tzn gdy go odpalam zimnego czy po jakis dłuższych przerwach. Ale kiedy
odpalę go zimnego i przejadę niezbyt długi odcinek (tzn. gdzieś po
gliwicach) a następnie zaparkuje i stoi on około 1 godziny, to po
następnym odpaleniu (nieważne czy na ssaniu czy też bez niego)
przejeżdżam około 10 metrów i on gaśnie !!! Po czym mam problem z
odpaleniem (ssanie czy bez nieistotne) gdy już odpoli sytuacja sie
powtarza 10 metrów i gaśnie!!! Taka akcja powtarza się trzykrotnie po
czym auto zaczyna jechać i dalej nie sprawia problemu.
Zdaza tez mu sie zgasnąc w drodze ale to jedynie jak jest zimny - ale wówczas pali bez problemu.
Może doradzicie co robić???
A dodam że coś takiego zdarzyło mi się dwukrotnie. A jeszcze jedno
niekiedy w czasie jazdy błyśnie mi (tak na 0,5s)jedna z czerwonych
lampek, ale nigdy nie zdarzę zauważyć która! Wchodzą w grę
akumulator, olej lub STOP.
Pozdrawiam i czekam na podpowiedz
Mam w tym ałcie taki dziwny objaw: cały czas pali i jeździ bez problemu
tzn gdy go odpalam zimnego czy po jakis dłuższych przerwach. Ale kiedy
odpalę go zimnego i przejadę niezbyt długi odcinek (tzn. gdzieś po
gliwicach) a następnie zaparkuje i stoi on około 1 godziny, to po
następnym odpaleniu (nieważne czy na ssaniu czy też bez niego)
przejeżdżam około 10 metrów i on gaśnie !!! Po czym mam problem z
odpaleniem (ssanie czy bez nieistotne) gdy już odpoli sytuacja sie
powtarza 10 metrów i gaśnie!!! Taka akcja powtarza się trzykrotnie po
czym auto zaczyna jechać i dalej nie sprawia problemu.
Zdaza tez mu sie zgasnąc w drodze ale to jedynie jak jest zimny - ale wówczas pali bez problemu.
Może doradzicie co robić???
A dodam że coś takiego zdarzyło mi się dwukrotnie. A jeszcze jedno
niekiedy w czasie jazdy błyśnie mi (tak na 0,5s)jedna z czerwonych
lampek, ale nigdy nie zdarzę zauważyć która! Wchodzą w grę
akumulator, olej lub STOP.
Pozdrawiam i czekam na podpowiedz
sprawa sie prawie wyjasnila
No niestety wczoraj zapłaciłem za lawetkę ( bo auto umarło niestety po przejechaniu okolo 100 km pojawily sie objawy takie jak wyżej opisywałem.
Nowością w objawach było:
- gdy już udało mi się go odpalić to rozpędzałem go do 4 biegu i nagle zero mocy ja mu w gaz a on buuuuuu i gasnie i problem z odpaleniem:(
po przerwie 10 15 min odpalał ale dalej to samo gasnie i odnowa,
- na lince jak mnie holowano to udalo sie go odpalić i na luzie działał przez minut 5 po czym gasł przerwa 10 min i znów odpalał i tak na okrógło
I co wy na to?
Nowością w objawach było:
- gdy już udało mi się go odpalić to rozpędzałem go do 4 biegu i nagle zero mocy ja mu w gaz a on buuuuuu i gasnie i problem z odpaleniem:(
po przerwie 10 15 min odpalał ale dalej to samo gasnie i odnowa,
- na lince jak mnie holowano to udalo sie go odpalić i na luzie działał przez minut 5 po czym gasł przerwa 10 min i znów odpalał i tak na okrógło
I co wy na to?
A czy przy okazji tej utraty mocy nie palila ci sie kontrolka silnika - CHECK ENGINE, ta na lewo od kontrolki rezerwy paliwa? Bo mialem kiedys podobne objawy (na szczescie obeszlo sie bez lawety) i okazalo sie ze to silniczek krokowy.
Ostatnio zmieniony 02 wrz wt, 2003 10:28 am przez fajter, łącznie zmieniany 1 raz.
cd przebojów z moją 205
Jest właśnie u mechanika i jego diagnoza jest następująca:
- z filtrem i pompą paliwową wszystko ok on podejrzewa że coś z elektryką !!!
Ale co ???
To auto ma Gaźnik a nie wtrysk !!!
Podpowiedzcie co w elektryce by mogło tak się objawiać lub jak znacie to podajcie adres jakiegoś gliwickiego mechanika co by się jeszcze na elektryce znał
- z filtrem i pompą paliwową wszystko ok on podejrzewa że coś z elektryką !!!
Ale co ???
To auto ma Gaźnik a nie wtrysk !!!
Podpowiedzcie co w elektryce by mogło tak się objawiać lub jak znacie to podajcie adres jakiegoś gliwickiego mechanika co by się jeszcze na elektryce znał
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Moduł, aparat zapłonowy, cewka zapłonowa... te elementy moga byc felerne... byc moze nagrzewaja sie i przestaja prawidlowo dzialac.
Aparat zaplonowy steruje modulem, modul cewka, cewka daje iskre na kopulke, aparat rozdziela ja na posczegolne kable.
Modul moze sie grzac i robic zwarcie
Aparat zaplonowy - w nim moze sie grzac cewka wewnatrz i wtedy moze znikac iskra - gdy ostygnie bedzie wszystko ok
Cewka zaplonowa - po nagrzaniu moze nie dawac wystarczajaco mocnej iskry.
Aparat zaplonowy steruje modulem, modul cewka, cewka daje iskre na kopulke, aparat rozdziela ja na posczegolne kable.
Modul moze sie grzac i robic zwarcie
Aparat zaplonowy - w nim moze sie grzac cewka wewnatrz i wtedy moze znikac iskra - gdy ostygnie bedzie wszystko ok
Cewka zaplonowa - po nagrzaniu moze nie dawac wystarczajaco mocnej iskry.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Wiem co to jest
Na 90% jest to wina takiej małej cewki(kondensatorka) w aparacie zapłonowym u mnie też tak było. A mam taki auto jak ty z roku 1986.
Może byc jeszcze zle ustawiony skład mieszanki w gażniku dlatego on się zalewa, bądż zbyt wolne obroty biegu jałowego. Ale moim zdaniem 1 powud najpewniej. Cena tej małej cewki 70zl. Ale jak nie masz pojęcia o ustawieniu zaplonu to sam za tą wymianę się nie bierz.
Na 90% jest to wina takiej małej cewki(kondensatorka) w aparacie zapłonowym u mnie też tak było. A mam taki auto jak ty z roku 1986.
Może byc jeszcze zle ustawiony skład mieszanki w gażniku dlatego on się zalewa, bądż zbyt wolne obroty biegu jałowego. Ale moim zdaniem 1 powud najpewniej. Cena tej małej cewki 70zl. Ale jak nie masz pojęcia o ustawieniu zaplonu to sam za tą wymianę się nie bierz.