chlodnica oleju w gti
-
- Nowicjusz
- Posty: 73
- Rejestracja: 27 sie śr, 2003 8:54 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sandomierz
chlodnica oleju w gti
moj pug wyposazony jest w chodnice oleju, moze i to dobry bajer bo olej sie nie grzeje, ale dosyc awaryjny ze wzgledu na polaczenia gumowymi wezami, zastanawiam sie nad wymotowaniem tej chlodniczki, ale nie wiem czy to dobry pomysl,
z tego co wiem to chyba malo ktore 1.9 maja chlonice
napiszcie jak jest w waszych autkach?
i czy nie zaszkodzi ta przerobka silnikowi
z tego co wiem to chyba malo ktore 1.9 maja chlonice
napiszcie jak jest w waszych autkach?
i czy nie zaszkodzi ta przerobka silnikowi
Witam!
Powiem szczerze ze zazdrosze ci tego jak to nazwales "bajeru". Sam jezdze 205 1.9 GTI i kiedy na wsazniku temperatura oleju zaczyna przekraczac 100 stopni wyraznie czuje jak spada moc silnika,nie powiem co dalej bo czesto podczas ostrej gonitwy na trasie wskazniek pokazuje ok.130-140 stopni,a wiem ze jest to zle bo w autkach ktore maja taka chlodnice temperatura oscyluje w okolicach 70-80 stopni i tak powinno byc. Spadek mocy udalo mi sie zlikwidowac dopiero olejem ktory nie zmienia wlasciwosci az do 200 stopni,niestety jednorazowo bo litr takiego oleju kosztuje ok.50 zl,wiec znowu jezdze na zwyklym. Proponuje wymienic węże na nowe lub zastąpic je innymi,bardziej wytrzymalymi,napewno na dluższa mete to cie sie bardziej oplaci.
Pozdrawiam
Powiem szczerze ze zazdrosze ci tego jak to nazwales "bajeru". Sam jezdze 205 1.9 GTI i kiedy na wsazniku temperatura oleju zaczyna przekraczac 100 stopni wyraznie czuje jak spada moc silnika,nie powiem co dalej bo czesto podczas ostrej gonitwy na trasie wskazniek pokazuje ok.130-140 stopni,a wiem ze jest to zle bo w autkach ktore maja taka chlodnice temperatura oscyluje w okolicach 70-80 stopni i tak powinno byc. Spadek mocy udalo mi sie zlikwidowac dopiero olejem ktory nie zmienia wlasciwosci az do 200 stopni,niestety jednorazowo bo litr takiego oleju kosztuje ok.50 zl,wiec znowu jezdze na zwyklym. Proponuje wymienic węże na nowe lub zastąpic je innymi,bardziej wytrzymalymi,napewno na dluższa mete to cie sie bardziej oplaci.
Pozdrawiam
1. Każde 1,9 GTi miało chłodnicę oleju (taką czy inną) oryginalnie, od fabryki. I dzięki Bogu
.
2. Arti nie szalej, gdyby temepratura oleju utrzymywała się w czasie jazdy na poziomie 70-80 stopni, to szybko szukałbyś nowego silnika. Olej też musi "złapać" trochę temperatury, aby zacząć pracować w swoich optymalnych parametrach.
Pozdr
Piweł
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
2. Arti nie szalej, gdyby temepratura oleju utrzymywała się w czasie jazdy na poziomie 70-80 stopni, to szybko szukałbyś nowego silnika. Olej też musi "złapać" trochę temperatury, aby zacząć pracować w swoich optymalnych parametrach.
Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
to ktos zrobil jakis drut tuning...
Spotkalem sie z glupimi opiniami ze ta chlodnica nie dziala bo przeciez woda jest goraca...
Oczywiscie skutecznie takie pomysly wybijalem łosiom z glowy (w kocu olej jest bardziej goracy od wody).
Moze ktos wymyslil sobie ze to nie potrzebny patent i wywalil?
Spotkalem sie z glupimi opiniami ze ta chlodnica nie dziala bo przeciez woda jest goraca...
Oczywiscie skutecznie takie pomysly wybijalem łosiom z glowy (w kocu olej jest bardziej goracy od wody).
Moze ktos wymyslil sobie ze to nie potrzebny patent i wywalil?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Ari
- Junior
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
- Numer Gadu-gadu: 6883999
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Joł wojba!
Chłodnica w przypadku włąsciwego czyli szybkiego używania pojazdu GTI jest konieczna!!
Nie wiem ale sprawdz czy chłodnica jest dobrze przymocowana do bloku, gdyż te węże rzaaadko lecą. Problemem może być również to, że używasz węzy nieodpornych na olej i dlatego lecą. Posiadam oryginalny wąż Peugeot niużywany i oryginalnie zapakowany. Jego cena w Peugeot to 260 zł, ale mogę ci go oddać za 160 zł + komplet o-ringów gratis. Gwarantuje ci spokój na co najmniej 12 lat.
Chłodnica w przypadku włąsciwego czyli szybkiego używania pojazdu GTI jest konieczna!!
Nie wiem ale sprawdz czy chłodnica jest dobrze przymocowana do bloku, gdyż te węże rzaaadko lecą. Problemem może być również to, że używasz węzy nieodpornych na olej i dlatego lecą. Posiadam oryginalny wąż Peugeot niużywany i oryginalnie zapakowany. Jego cena w Peugeot to 260 zł, ale mogę ci go oddać za 160 zł + komplet o-ringów gratis. Gwarantuje ci spokój na co najmniej 12 lat.
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Nie chce wyjsc na hipokryte bo ja praktycznie caly czas nawalam posty nie na temat, ale kolega Wojba chyba dopiero teraz dowiedzial sie czegos konkretnegoAri pisze:Joł wojba!
Chłodnica w przypadku włąsciwego czyli szybkiego używania pojazdu GTI jest konieczna!!
Nie wiem ale sprawdz czy chłodnica jest dobrze przymocowana do bloku, gdyż te węże rzaaadko lecą. Problemem może być również to, że używasz węzy nieodpornych na olej i dlatego lecą. Posiadam oryginalny wąż Peugeot niużywany i oryginalnie zapakowany. Jego cena w Peugeot to 260 zł, ale mogę ci go oddać za 160 zł + komplet o-ringów gratis. Gwarantuje ci spokój na co najmniej 12 lat.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jest - VW![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jest - VW
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Janek dobrze pisze!!
Wychodzily Peugeoty 1.9 GTI bez chlodnicy oleju, w zamian montowane mialy 2 wentylator!
Tak wiec jezeli nie masz chlodnicy, a masz 2 wentylatory to nie masz sie o co martwic!
Pozatym Peugeot 1.6 GTI mial tylko 1 wentylator, nie mial chlodnicy oleju, a silnik mial znacznie mocniej wyzylowany niz 1.9 GTI, i jakos to jezdzilo![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
W 1.6 wychodzi 71KM na 1 litr pojemnosci, a w 1.9 68KM na 1 litr pojemnosci.
Wychodzily Peugeoty 1.9 GTI bez chlodnicy oleju, w zamian montowane mialy 2 wentylator!
Tak wiec jezeli nie masz chlodnicy, a masz 2 wentylatory to nie masz sie o co martwic!
Pozatym Peugeot 1.6 GTI mial tylko 1 wentylator, nie mial chlodnicy oleju, a silnik mial znacznie mocniej wyzylowany niz 1.9 GTI, i jakos to jezdzilo
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
W 1.6 wychodzi 71KM na 1 litr pojemnosci, a w 1.9 68KM na 1 litr pojemnosci.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora