![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
PS. simeringi do czego ? bo jakoś nie kojarzę
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
zdjecie troche do dupy zrobione bo to sprawdzenie paska na wygiecie o 90 st powinno sie zrobic po napieciu paska bez kolka i po paru obrotach silnikakremowka pisze:Fajna instrukcja.
ALE !!!!!!!!!!!!
Wiem, że nie powinno się zwracać uwagi na takie rzeczy, ludziom którzy sami podejmują się tak odpowiedzialnego zadania jak wmiana paska rozrządu, ale przyjrzyjcie się paskowi na kole od wałka rozrządu na ostatnim zdjęciu (sprawdzenie napięcia) i dwa zdjęcia wstecz (zakładanie paska na pompę koło od pompy wody !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a grubosc trzpienia jest wlasciwa ?KrakerSx pisze:Dobra głowica zdjętą, jutro idzie do planowania.
Ale mam pewien problem, otwór który blokuje koło na wałku rozrządu jest trochę luźny, i koło rusza sie o 1 ząb w lewo i prawo, będąc zablokowanym. Jak ustawić potem przy zakładaniu paska ??