Zapowiada się dłubanko
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
temat przeczytany wiele razy
PS. simeringi do czego ? bo jakoś nie kojarzę .
PS. simeringi do czego ? bo jakoś nie kojarzę .
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Jako uszczelnienie wału korbowego oraz wałka rozrządu - koszt niewielki a masz nowe...
Jak nie wymienisz, może się okazać ze po zrobieniu rozrządu za krótki czas zacznie Ci cieknąć .. wtedy to dopiero sie wnerwisz...
Jak nie wymienisz, może się okazać ze po zrobieniu rozrządu za krótki czas zacznie Ci cieknąć .. wtedy to dopiero sie wnerwisz...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Dzięki, za spostrzeżenie, no wnerwił bym się okropnie, bo nie mam czasu w ogóle na dłubanie, dobrze że tydzień po świętach mam wolny to się nim zajmę odpowiednio.
Ps. Taka wymiana uszczelki i rozrządu, bardzo się różni od wymiany w dużym fiacie, czy żuku ??
Ps. Taka wymiana uszczelki i rozrządu, bardzo się różni od wymiany w dużym fiacie, czy żuku ??
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Niekoniecznie - poza tym ze tam są łańcuszki
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Mam nadzieje że mi się uda, wiele razy robiłem to przy żukach i dużych fiatach, u sąsiada w warsztacie, więc chyba w pugu dam radę.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Polecam zajrzeć tu
http://la205rallye.free.fr/courdistr.htm
http://la205rallye.free.fr/courdistr.htm
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Ofri wielkie . Do głowicy też coś podobnego może masz ??
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 kwie czw, 2008 5:26 pm
- Posiadany PUG: 205 Turbo Diesel
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Zapowiada się dłubanko
Fajna instrukcja.
ALE !!!!!!!!!!!!
Wiem, że nie powinno się zwracać uwagi na takie rzeczy, ludziom którzy sami podejmują się tak odpowiedzialnego zadania jak wmiana paska rozrządu, ale przyjrzyjcie się paskowi na kole od wałka rozrządu na ostatnim zdjęciu (sprawdzenie napięcia) i dwa zdjęcia wstecz (zakładanie paska na pompę koło od pompy wody !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALE !!!!!!!!!!!!
Wiem, że nie powinno się zwracać uwagi na takie rzeczy, ludziom którzy sami podejmują się tak odpowiedzialnego zadania jak wmiana paska rozrządu, ale przyjrzyjcie się paskowi na kole od wałka rozrządu na ostatnim zdjęciu (sprawdzenie napięcia) i dwa zdjęcia wstecz (zakładanie paska na pompę koło od pompy wody !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Zapowiada się dłubanko
Tez mi praca... Wymiana paska, rolki i pompy wody w TU to godzinka, a bez pompy to 25 min...
Co do paska conti, to fakt -nie jest zly, ale trzeba go wymienic jakies 10k wczesniej niz gates'a
Co do paska conti, to fakt -nie jest zly, ale trzeba go wymienic jakies 10k wczesniej niz gates'a
-
- Uzalezniony
- Posty: 687
- Rejestracja: 02 lis ndz, 2008 5:52 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1459401
- Lokalizacja: Gdów
Re: Zapowiada się dłubanko
Sądze ze to tylko jakaś instrukcja zrobiona ot tak i złozona na starych częściach (stary pasek) tak zeby było tylko widać jak się to robi. Ale dla ludzi chcących to zrobić samemu w domowym zaciszu bardzo przydatne.
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Wymieniałem już kompletny rozrząd w dużych fiatach , no ale trochę inaczej tam było, więc myślę że najistotniejszą sprawą jest właśnie blokada rozrządu.
Uzdrawianie puga odbywać się będzie w warsztacie samochodowym sąsiada, który zajmuje się, kapitalkami silników, z tym że do silników troche starszych, typu żuk, fiast 125P, łada , ale sprzęt posiada odpowiedni.
Najgorsze mamy to iż, szpilki które wystają przy kolektorze wydechowym, są praktycznie zżarte, ale myślę że damy radę, na pewno pocykam zdjęcia, co i jak wyglądało.
Ps. Dziś pugi rzygną olejem, aż na masce sie pojawił, od jutra ma wolne, nie chce go zatrzeć. A tuz po świętach zabieram sie za robotę.
Dziekuję wszystkim za cenne rady . No i oczywiście czekam na kolejne
Uzdrawianie puga odbywać się będzie w warsztacie samochodowym sąsiada, który zajmuje się, kapitalkami silników, z tym że do silników troche starszych, typu żuk, fiast 125P, łada , ale sprzęt posiada odpowiedni.
Najgorsze mamy to iż, szpilki które wystają przy kolektorze wydechowym, są praktycznie zżarte, ale myślę że damy radę, na pewno pocykam zdjęcia, co i jak wyglądało.
Ps. Dziś pugi rzygną olejem, aż na masce sie pojawił, od jutra ma wolne, nie chce go zatrzeć. A tuz po świętach zabieram sie za robotę.
Dziekuję wszystkim za cenne rady . No i oczywiście czekam na kolejne
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Czy ktoś ma pomysł jak to odkręcić .
Tak wyglądają wszystkie nakrętki/śruby .
Ps. Z servisboxa wynika że to są nakrętki na śruby czy to prawda? Również opisano te 4 śruby jako "kołek 8x125-2012-17" ktoś może się orientuje jaki one maja skok gwintu ?? Czy można je zastąpić, bo nie mogę dostać w żadnym sklepie takich szpilek do puga :/
Tak wyglądają wszystkie nakrętki/śruby .
Ps. Z servisboxa wynika że to są nakrętki na śruby czy to prawda? Również opisano te 4 śruby jako "kołek 8x125-2012-17" ktoś może się orientuje jaki one maja skok gwintu ?? Czy można je zastąpić, bo nie mogę dostać w żadnym sklepie takich szpilek do puga :/
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Dobra głowica zdjętą, jutro idzie do planowania.
Ale mam pewien problem, otwór który blokuje koło na wałku rozrządu jest trochę luźny, i koło rusza sie o 1 ząb w lewo i prawo, będąc zablokowanym. Jak ustawić potem przy zakładaniu paska ??
Ale mam pewien problem, otwór który blokuje koło na wałku rozrządu jest trochę luźny, i koło rusza sie o 1 ząb w lewo i prawo, będąc zablokowanym. Jak ustawić potem przy zakładaniu paska ??
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4911
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
zdjecie troche do dupy zrobione bo to sprawdzenie paska na wygiecie o 90 st powinno sie zrobic po napieciu paska bez kolka i po paru obrotach silnikakremowka pisze:Fajna instrukcja.
ALE !!!!!!!!!!!!
Wiem, że nie powinno się zwracać uwagi na takie rzeczy, ludziom którzy sami podejmują się tak odpowiedzialnego zadania jak wmiana paska rozrządu, ale przyjrzyjcie się paskowi na kole od wałka rozrządu na ostatnim zdjęciu (sprawdzenie napięcia) i dwa zdjęcia wstecz (zakładanie paska na pompę koło od pompy wody !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a grubosc trzpienia jest wlasciwa ?KrakerSx pisze:Dobra głowica zdjętą, jutro idzie do planowania.
Ale mam pewien problem, otwór który blokuje koło na wałku rozrządu jest trochę luźny, i koło rusza sie o 1 ząb w lewo i prawo, będąc zablokowanym. Jak ustawić potem przy zakładaniu paska ??
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Zapowiada się dłubanko
Tak ładnie siedzi w otworze w głowicy, ale w otworze koła ma luz. I wtedy koło sie rusza, tak o 1 ząb mniej więcej.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'