za wysokie obroty

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
BastekM
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 21 lip śr, 2004 9:05 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

za wysokie obroty

Post autor: BastekM »

Witam

W moim 205 1.9 GTI mam chyba zbyt wysokie obroty na biegu jałowym. Przy rozgrzanym silnku wynoszą ok. 1200-1300 (a czasem mam wrażenie że podchodzą pod 1400). Zazwyczaj w samochodach które miałem dotychczas obr. były na poziomie 800-900.

Próbowałem przy ciepłym silnku skręcić śróbą te obroty do 1000. Niby się udało. Ale jak silnik ostygł, to przy próbie zapalenia ciągle gasł - musiałem trzymać wciśnięty pedał gazu żeby go trochę rozgrzać...

Czy coś da się z tym zrobić? Czym mogą być spowodowane tak wysokie obroty?
Pozdrawiam
Bastek
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

hhmmm .mysle ze w GTI to dosyc normalne
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

A ja myślę, że to normalne tylko w GTi, którym jeździł wcześniej ktoś, kto myślał że to normalne :? :lol:

Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
putbill

Post autor: putbill »

Ja myślę że to padł Ci silniczek krokowy przy przepustnicy, tak mi się wydaje, trzeba pojechać do diagnosty.
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

silniczek krokowy??
w gri byl tylko elektryczny zawor powietrza dodatkowego.... ale silniczek? :shock:
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

jA MAM SILNIKN 1.4 xS I tez mam podobne obroty to zle?
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
marecki

Post autor: marecki »

ja mam zawsze takie obroty na rozgrzanym
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

moje na rozgrzanym 1000-1300
BastekM
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 21 lip śr, 2004 9:05 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BastekM »

Czyli zakładam że ok. 1200 na rozgrzanym silniku to jest standard...

Dzięki.
Pozdrawiam
Bastek
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

moze to po prostu licznik zle wyskalowany, u mnie przy 1000 to juz prawie gasnie, auto az drży od wolnych obrotow
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

Kurde ludzie, albo macie jakieś "niestandardowe" obrotomierze :wink: (co wcale by mnie nie zdziwiło znając stan elektryki w większości Pugów), albo macie wszyscy coś pochrzanione w tych samochodach. U mnie po zlikwidowaniu wszystkich niepotrzebnych :lol: przedmuchów do dolotu i porządnym wyczyszczeniu przepustnicy dało się wyregulować wolne obr. na 900-1000 i ładnie tak chodził.

1300 na wolnych? WTF? :)

Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

albo macie wszyscy coś pochrzanione w tych samochodach
A może to skoro wszyscy mają inaczej to w twoim jest coś "pochrzanione", albo trafiłeś idealną wersje :wink:
WTF
------???????????
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

moze to po prostu licznik zle wyskalowany, u mnie przy 1000 to juz prawie gasnie, auto az drży od wolnych obrotow
U mnie też się czsem coś takiego działo ale jak nierozgrzany. Pozdro Ursus
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Piwel dobrze gada.

Wysokie wolne obroty, i niemoznosc ich ustawienia, to tylko i wylacznie wina:

1) zasysanego gdzies lewego powietrza
2) walnietego SAE - zaworku dodatkowego powietrza
3) usyfionej przepustnicy

Dla GTI wolne obroty powinny wynosic okolo 850-900obr/min
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Dla GTI wolne obroty powinny wynosic okolo 850-900obr/min
A dla 1.4 Xs
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
ODPOWIEDZ