Zapowiada się dłubanko

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4911
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Zapowiada się dłubanko

Post autor: moralez »

to zmien kolo skoro ma taki wielki luz...
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Zapowiada się dłubanko

Post autor: KrakerSx »

Dobra poradziłem sobie z tym problemem.
Teraz tak, pierwszy i czwarty tłok są na górze i można je podczyścić, z kolei drugi i trzeci są na dole, czy wyjmując blokadę koła zamachowego i kręcąc wałem głównym, aż tłoki 2 i 3 znajda się na górze, po czym wyczyszczę je i znowu doprowadzę do tego iż 1-4 tłok będzie na gorze a 2-3 na dole, i zablokuje ponownie koło zamachowe, nic się nie stanie ??
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Re: Zapowiada się dłubanko

Post autor: Banita »

Po diabla?
Ropy nalej, na noc zostaw i z glowy.
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Zapowiada się dłubanko

Post autor: KrakerSx »

Z zaworami to samo ?? Bo nie zamierzam ich zdejmować a nagar też jest na nich. Mogę tak samo zalać ropą na noc ??

Edit

Tak wyglądają u mnie tłoki, są tylko lekko zabrudzone nagarem.

Obrazek
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4911
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Zapowiada się dłubanko

Post autor: moralez »

KrakerSx pisze:Dobra poradziłem sobie z tym problemem.Teraz tak, pierwszy i czwarty tłok są na górze i można je podczyścić, z kolei drugi i trzeci są na dole, czy wyjmując blokadę koła zamachowego i kręcąc wałem głównym, aż tłoki 2 i 3 znajda się na górze, po czym wyczyszczę je i znowu doprowadzę do tego iż 1-4 tłok będzie na gorze a 2-3 na dole, i zablokuje ponownie koło zamachowe, nic się nie stanie ??
pewnie sie stanie bo nie wspominasz nic o zabezpieczeniu tulei. Jesli tego nie zrobisz to na 90% wyjda ci tuleje 2 i 3 do gory razem z tlokami
Pomijam juz fakt ze jest o tym wspomniane w ksiazce "sam naprawiam - peugeot 205", ale kto dzis czyta ksiazki 8)7
KrakerSx pisze:Z zaworami to samo ?? Bo nie zamierzam ich zdejmować a nagar też jest na nich. Mogę tak samo zalać ropą na noc ??
zalej i przy okazji przekonasz sie o tym czy masz szczelnosc na zaworach.
Awatar użytkownika
KrakerSx
Uzalezniony
Posty: 624
Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Zapowiada się dłubanko

Post autor: KrakerSx »

Moralez czytałem rozdział dotyczący, silnika wiele razy, ale zawsze zapominam że mam mokre tuleje w silniku.

Wielkie dzięki za porady. _O_
ODPOWIEDZ