ponad 1 000 000 km 1,9 diesel !!!! ktoś przejechał więcej ??

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

DJPreZes pisze:ostatnio jezdzilem Mercem 124 z silnikiem 2.0d i powiem, ze...na co oni ta pojemnosc spozytkowali to nie wiem..Na prostej to zamknalem licznik (180), ale...405 czy 205 (w 405 1,9d a w 205 1,4) maja o niebo lepsze przyspieszenie i ogolnie silnik jest duzo bardziej elastyczny.Przebieg w tym mercu 200k, w 405 ok 405k (hehehe) i musze powiedziec, ze wole cisze, przyspieszenie i calkiem niezla predkosc, niz glosna prace, przyspieszenie prawie jak w maluchu i duza predkosc po godzinie rozpedzania sie. (wiem, ze te samochody roznia sie swoja masa, ale 2,0d w mercu tak czy tak ma tylko 70KM czy 75KM, wiec nie jest to szczyt techniki)
pewnie ze szczyt techniki to nie jest... a pugowskie diesle myslisz ile maja? 90KM? 1.8 ma 60 a 1.9 64 =] i to wlasnie przez mase i naped na tyl merce 2.0d to muly, ale za to pracowite =] 124 najlepiej trafic 2.5td i jest wystarczajaco =]
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
minta
Maniak
Posty: 1021
Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
Numer Gadu-gadu: 691088
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: minta »

blaszka pisze:
Para pisze:niewiem które :P
i dieslowskie i benzyny

a co ty myslisz ze tem diesel to przejechał milion km bez zadnej wymiany czesci
chodzi mi o to ze jak sie dba i wymienia czesci eksploatacyjne to bedzie słuzył długo

prędziej padnie silnik w twoim fordzie niz w pugu

Znam ten samochód (a raczej mój ojciec :D) od 1997r i rozczaruje Was,[a może i nie] ale, nie było przy nim nic robione oprócz oczywiście wymiany oleju i pasków. Głowica nie była nigdy ściągana.
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE

http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

No wiem wiem.Ale i tak wole mniejszy i cichszy silnik w lzejszym samochodzie ;) Tymbardziej zle odczucia mialem w tym Mercu z powodu skrzyni 4-biegowej ;) Jak mozna jezdzic czyms co ma tak malo biegow? ;) A co do tego silnika w 405 to Bog jeden wie ile ona ma konikow juz teraz ;) Czesc sie rozmnozyla, czesc uciekla, kilka napewno umarlo i nowe przyszly na pogrzeb...Ten silnik to jakis cud techniki jest ;) W ksiazce od 405 wyczytalem, ze max to 165 chyba (moze sie myle) a kiedys na takim "radarze" (taki nad droga pokazujacy predkosc) mielismy w nim 193...Tja...zastanawiajace to jest...Chociaz podejrzewam tutaj skrzynie..To jest juz 3 albo 4 skrzynia w historii tego samochodu.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

Znam ten samochód (a raczej mój ojciec ) od 1997r i rozczaruje Was,[a może i nie] ale, nie było przy nim nic robione oprócz oczywiście wymiany oleju i pasków. Głowica nie była nigdy ściągana.
ale nei chodziło mi o to ze głowica musiala byc sciagana choc cos mi sie wydaje ze musiał miec uszczelke pod głowica wymieniana no ale nie wiem chodziło mi o takie rzeczy eksploatacyjne
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

A ile przelatują XU w GTI?? moju ma 220 tys i nie bierze oleju. Pewnie trzeba wyregulowac zawory bo klepią i tyle :)
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
dauit
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 06 lut pn, 2006 10:24 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: dauit »

No mi w pugu juz silnik klekocze jak jest zimny... ciekawe czemu? :roll: a tez mam forda escorta 96 czy 97 rok i juz kapec zrobil 224 000 z czego okolo 30 000 w 2005... i sie spisuje ok... a i ma gaz sekwencje od okolo 195 000... a i to silnik 1.6 Z tec 90KM... no tylko te klekotanie puga mnie troche martwi :(
Peugeot 205 GrEEn... 1.4 75KM TU3M.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

no to sprawdz luzy zaworowe -masz TU, wiec problemu nie ma
Awatar użytkownika
dauit
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 06 lut pn, 2006 10:24 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: dauit »

tak tak... mow mi jeszcze 8) ale jak bys powiedzial jak, to to by byla mowa dopiero :mrgreen:
Peugeot 205 GrEEn... 1.4 75KM TU3M.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

a do etzolda zajrzec nei laska?? tam wszystko jest opisane :)
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re:

Post autor: levis »

tomek pisze: No cóż zobaczymy jak TD będzie się spisywał - pierwsze kilka kkm za nim, przy -22 nie poległ, ale za oszczędny jednak nie jest...
No coz, musze sie z Toba zgodzic. Moj 1.9 TD nie jest juz tak ekonomiczny jak kiedys. Teraz zejscie ponizej 6L graniczy z cudem :) A kiedys na autostradzie przy 100-110 potrafil spalic 5-5.2...
O spalaniu w miescie nie bede sie wypowiadal, bo jest to drazliwy temat dla mnie i mojej kieszeni...
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Re: ponad 1 000 000 km 1,9 diesel !!!! ktoś przejechał więcej ??

Post autor: cyborg »

A wracajac do tematu Golfa-jak w Nowy Rok zrobila mi sie dziura w silniku to przez 2 dni pozyczalem Golfa 2 od kolegi i powiem wam ze jak w sobote wieczorem wsiadlem z powrotem do sprawnego juz Puga to morda mi sie usmiechnela.. W tym Helmucie wszystko dziala jak w czolgu, ciezko sie kreci kierownica (mimo ze bylo slisko na drodze), ciezko chodzi lewar od biegow, sprzeglo, ta kanciasta deska rozdzielcza, glupie klawisze do swiatel, smieszne malutkie kontrolki diodowe na srodku deski, zegarek w miejscu obrotomierza (nie dzialajacy z reszta, tak jak wskaznik temperatury silnika i podswietlenie deski:)), warkot silnika (1,6 gaznik), w siedzeniu jakas rurka pod oparciem gniotla mnie w d... olna czesc plecow.. Nigdy nie zamienilbym mojego XS-a na golfine, nawet jakby mu sie jeszcze 7 dziur w silniku zrobilo;)
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Re: ponad 1 000 000 km 1,9 diesel !!!! ktoś przejechał więcej ??

Post autor: TO-MI »

bo to jakiś szrot a nie golf :lol:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Re: ponad 1 000 000 km 1,9 diesel !!!! ktoś przejechał więcej ??

Post autor: cyborg »

a moze po prostu to jakis szrot czyli golf? ;)

Jakis czas temu gdy mialem wylaczonego Puga z ruchu na jakis czas (klepanie tylu po tym jak koles mi wjechal maluchem) moj szef pozyczyl mi na tydzien czy 2 swojego vw polo rocznik 98 i tam mialem podobne odczucia.. Mam generalnie jakas awersje do vw;)
Awatar użytkownika
dominik19866
Junior
Posty: 244
Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
Posiadany PUG: RG cabrio + RG
Numer Gadu-gadu: 6499027
Lokalizacja: Inowrocław

Re: ponad 1 000 000 km 1,9 diesel !!!! ktoś przejechał więcej ??

Post autor: dominik19866 »

Przeczytałem cały temat naprawde _O_ silnik weteran ponad melon :D Ale jedno mi sie nie spodobało :P
Tomek z dieslami forda może i kiepsko czy cuś ale ja mam transita 89r 2,5D 76KM na nic innego nie zamienie silnik dobija MILIONA 8) 970.347 (stan z dziś) robione 2 razy pompa 1 wtryski wymienione na nowe uszczelka pod pokrywą zaworów i na tym koniec filtry i olej lata na półsyntetyku bierze 2 setki od wymiany do wymiany bo uszczelniacze zaworowe puszczają zawsze rozgrzany i dopiero jazda zima garażowany dzień w dzień min50km a teraz minus blachówa 8)7 wymienione wszystkie drzwi błotniki progi nadkola i cały przód belka pas itp rdza zjadła do zera przerdzewiałe mocowania resorów no ale po tych wymianach odzyskał młodość he he
na koniec dodam że wydech oryginalny fabryczny do tej pory co prawda ma kilkaset spawów ale niema rdzy zawsze pękają mocowania :P
ODPOWIEDZ