za wysokie obroty

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

Kaktus pisze:Piwel dobrze gada.

Wysokie wolne obroty, i niemoznosc ich ustawienia, to tylko i wylacznie wina:

1) zasysanego gdzies lewego powietrza
2) walnietego SAE - zaworku dodatkowego powietrza
3) usyfionej przepustnicy

Dla GTI wolne obroty powinny wynosic okolo 850-900obr/min

No masz browara u mnie na najblizszym rajdzie :D

U mnie idealnie trzyma 1000 i ani wiecej ani mniej.Nawt nie faluja :D

Ps.Czasami jeszcze sie zdarza ze sprezyna ktora odciaga przepustnice jest za slaba lub zle ulozona i nie odciaga przepustnicy.Najlepszym sposobem sprawdzenia jest...na chodzacym silniku recznie cofnac przepustnice i zobaczyc czy obroty zmalaly.Ale skoro mowi ze po pokreceniu sruba od regulacji spadly to raczej moze byc wykluczone.Sprawdzic warto.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Tak, poniewaz linka od gazu mocowana jest do metalowego elementu, z guma w srodku, a guma jak to guma lubi sie wykrzywic!! Jak sie wykrzywiu, to wtedy i linka w pancerzu zle sie ustawia, i stawia wiekszy opor przepustnicy, przez co sila sprezyny rzeczywiscie moze byc zbyt mala.

Za to aby linka a raczej jej pancerz z plastikiem na koncu dobrze i pewnie siedzial w gumowym otworze odpowiada mala sprezynka zakladana na pancerz linki. Ta sama sprezynka sluzy takze do minimalnego ustawienia luzu linki.

Jezeli nie masz tej sprezynki, to mozesz miec problemy z nie spadajacymi obrotami gdy dosc delikatnie puscisz gaz.

Janek - to na jakim rajdzie sie spotykamy?? :) Cieszyn ?? Slyszalem ze Stefan zmienia AX'a na 106 ?

A moze wpadniesz na GSMP SwAnne - startuje :)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Dla 1.4 Xs tez bedzie cos okolo 950 obr/min
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Aha odradzam ustawiania wolnych obrotow aparatem zaplonowym!! Cofanie aparatu owszem zmniejszy obroty, ale naprawde niekorzystnie wplynie na zywotnosc silnika, oraz na jego moc i osiagi.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

Dzieki Kaktus!!!
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

a z gazem ??
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
ODPOWIEDZ