Dziwny problem z obrotami
- Florek2b
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2196
 - Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
 - Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
 - Numer Gadu-gadu: 1958447
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Dziwny problem z obrotami
Problem polega na tym iż po odpaleniu obroty mam na poziomie 4tyś a jak sie rozgrzeje to spadają do 1,5 i mocno falują 
 Dodam że problem już występował jakoś w okolicach sierpnia wtedy samochód stał chwilę (2 tyg) i mu przeszło 
 wtedy problem pojawił sie po wizycie u "fachowca" który naprawiał mi alternator 
 dziś problem znowu jest po tym jak z niewiadomych przyczyn znikło zasilanie pompy paliwa które po całym dniu szukania przyczyn z bratem udało nam sie odzyskać (co prawda trochę na lewo ale działa 
 )
			
			
									
						
										
						- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
Re: Dziwny problem z obrotami
co prawda trochę na lewo ale działa
kabelkologia pod maską
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- Florek2b
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2196
 - Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
 - Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
 - Numer Gadu-gadu: 1958447
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Dziwny problem z obrotami
to może ktoś mi powie gdzie jest przekaźnik od pompy paliwa w TU1M 
			
			
									
						
										
						co do przekaźników to sprawdziłem wszystkie które znalazłem ale żaden nie był od pompyTO-MI pisze: kabelkologia pod maskąpeffnie siadł jakiś przekaźnik lub przewodzik i brakuje sygnału
- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
Re: Dziwny problem z obrotami
nie powiem jak to w TU 
ale zobacz hmm w schowku
 
jak masz zabezpieczone kostki osłonami (te gumowe kondonki)to zdejmij je może kabel przerwany
			
			
									
						
							ale zobacz hmm w schowku
jak masz zabezpieczone kostki osłonami (te gumowe kondonki)to zdejmij je może kabel przerwany
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- Florek2b
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2196
 - Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
 - Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
 - Numer Gadu-gadu: 1958447
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Dziwny problem z obrotami
w schowku którym 
 od kierowcy czy pasażera 
 od kierowcy wszytko ok. a od pasażera mam tylko kompa do którego wszystkie kabelki dochodzące też są dobre 
			
			
									
						
										
						- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
Re: Dziwny problem z obrotami
w gitku to taki chyba 7-mio pinowy jest 
u Mnie pod maską akurat jest koło aku
 
ale w TU jeszcze krokowiec dochodzi
może sie ktoś od TU wypowie
			
			
									
						
							u Mnie pod maską akurat jest koło aku
ale w TU jeszcze krokowiec dochodzi
może sie ktoś od TU wypowie
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- Florek2b
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2196
 - Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
 - Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
 - Numer Gadu-gadu: 1958447
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Dziwny problem z obrotami
dodam że krokowy kupiłem nowy rok temu wiec nie wydaje mi sie żeby to dał ciała 
 
koło aku czyli gdzie dokładnie
			
			
									
						
										
						koło aku czyli gdzie dokładnie
- kabzik
 - Junior
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
 - Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
Re: Dziwny problem z obrotami
kalkulator wtrysku w sterowniku! może masz tak czasem (rzadko) ze jak by przez 0,5 sekundy nie dostawał paliwka- taka zadławka, albo schodzenie z obrotów na jałowy dłuuuugo? u mnie tak było wtryskiwacze dostają zły sygnał leją albo nie doleją, a sonda reaguje daje na kompa sygnał, kąp na krokowca obroty nie spadają zeby dopalił paliwko co w rezultacie prowadzi do uszkodzenia cewki i krokowca w pierwszym rzędzie i nie zawsze standardowa diagnoza wykaże uszkodzenie tych podzespołów!
			
			
									
						
										
						- Florek2b
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2196
 - Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
 - Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
 - Numer Gadu-gadu: 1958447
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Dziwny problem z obrotami
no to powiem ci ze właśnie przez ten czas jak obroty miał "dobre" to miał właśnie takie "zadławki" jak opisałeś 
 czyli co to dokładnie jest 
 i jak naprawić 
			
			
									
						
										
						- kabzik
 - Junior
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
 - Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
 - Lokalizacja: Częstochowa
 
Re: Dziwny problem z obrotami
musisz obejrzeć to auto z kimś kto ma kompa i sie zna na tym zeby zdiagnozowac to zachowanie ( u mnie pomogła zmiana kompa i cewki zapłonowej). naprawa kompa nie wchodzi w grę tylko zmiana na inny (koszt naprawy sterownika 1000zł- z gwarancją)
na początek to na Twoim miejscu przeczyścił bym każdy styk, który ma coś wspólnego z pracą silnika.. może jednak szaleje przez zaśniedziałe styki- zanim naprawiłem moje autko około pół roku szukałem kogoś kto jest w stanie stwierdzić co mu jest! każdy stawiał na INSTALACJA, STEROWNIK w nie pierwszym peugeocie zwariowały obroty od tak sobie
acha a po zmianie silniczka krokowego mogą objawy zniknąć na jakiś dzień dwa bo sterownik wtedy sie uczy go obsługiwać (ale to juz tylko mój wniosek z obserwacji zachowania silnika TU).
			
			
									
						
										
						na początek to na Twoim miejscu przeczyścił bym każdy styk, który ma coś wspólnego z pracą silnika.. może jednak szaleje przez zaśniedziałe styki- zanim naprawiłem moje autko około pół roku szukałem kogoś kto jest w stanie stwierdzić co mu jest! każdy stawiał na INSTALACJA, STEROWNIK w nie pierwszym peugeocie zwariowały obroty od tak sobie
acha a po zmianie silniczka krokowego mogą objawy zniknąć na jakiś dzień dwa bo sterownik wtedy sie uczy go obsługiwać (ale to juz tylko mój wniosek z obserwacji zachowania silnika TU).
- 
				Jarmarek
 - Maniak
 - Posty: 1435
 - Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTi
 - Numer Gadu-gadu: 2422735
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Dziwny problem z obrotami
Przekaźnik od pompy paliwa w TU znajduje się na 'podszybiu' po lewej stronie(kierowcy) pod maską przy mcpersonie - znajdują się tam dwa zielone przekaźniki - jeden z nich jest od pompy.
Tak miałem u siebie w TU1M i miałem z nim problem -> nie zawsze stykał przez co auto gasło.
			
			
									
						
							Tak miałem u siebie w TU1M i miałem z nim problem -> nie zawsze stykał przez co auto gasło.
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
			
						- dzikson
 - Maniak
 - Posty: 1191
 - Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
 - Posiadany PUG: 205XS
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Dziwny problem z obrotami
Komputer o którym rozmawialiśmy:
Pochodzi z 205 Look z '90.
			
			
									
						
										
						Pochodzi z 205 Look z '90.
- Florek2b
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 2196
 - Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
 - Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
 - Numer Gadu-gadu: 1958447
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Re: Dziwny problem z obrotami
komp jest taki sam 
 ale miało miejsce cudowne ozdrowienie 
 po odłączeniu kompa i podłączeniu go ponownie samochód działa jak by nigdy nic zobaczymy jak długo 
 
widocznie tego mu było trzeba pewnie jakiś pin przestał lekko kontaktować
			
			
									
						
										
						widocznie tego mu było trzeba pewnie jakiś pin przestał lekko kontaktować