Hej!
Co prawda swapa robilismy w Pugu 206, ale moze komus sie fotki przydadza.
Byl 1.4 8v - TU3JP - KFW
Przyszedl 2.0 Turbo z 406 - XU10J2TE
Samochod z instalacja na szynie CAN.
Projekt o tyle ciekawy, ze w 206 nigdy nie bylo zadnego XU.
Zapraszam do galerii na naszej stronie
http://www.k-sport.eu
Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
ciekawy projekt. brembo sa na mniejszej tarczy czy na 300 mm ? w 206 seryjnie jest taki patent sterowania skrzynia czy sa takie same wodziki jak w 205 ? jak z zastosowaniem tego patentu w 205 ? duzo roboty ?
Re: Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
To autko przeznaczone jest do normalnej ulicznej jazdy ?
tak wnioskuję z kabli do audio
tak wnioskuję z kabli do audio
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
Witam mam trzy pytania:jakiej firmy jest blowoff? bo planuje u siebie wymienić,i na jakie ciśnienie ustawiasz turbine?ja miałem u siebie 1.5bara i czasami przy przyspieszaniu silnik gasł na 3 sekundy a kiedy zmniejszyłem na 1.3bara już to nie występowało nie wiem w czym jest problem?A nie wiem czy już jeżdziłes tym autem,ale przy tak lekkim aucie bedziesz miał problemy z trakcją wiem coś o tym
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
Zapomniałem dodać bardzo fajny projekt i widać że porządnie wykonany.
- Picazzo
- Junior
- Posty: 317
- Rejestracja: 27 lis wt, 2007 9:47 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CJ 1.4 bialy, 205 1.6 GTI srebrny, 205 1.9 GTI czarny na czesci:D
- Numer Gadu-gadu: 4884775
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
sadze ze jak to kaktus sie za to zabral to raczej wie co robidaro pisze:A nie wiem czy już jeżdziłes tym autem,ale przy tak lekkim aucie bedziesz miał problemy z trakcją wiem coś o tym
Daro! musimy sie kiedys w koncu w tym wrocku spotkac ;> tarabanie sie w pracy po calym miescie i jeszcze Cie nie spotkalem!
sorki za ot ale mnie naszlo
Zbieram na piwo i paliwo...
http://www.picazzo.205.pl/
http://www.picazzo.205.pl/
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
A ja Ciebie widziałem i to dwa razy koło neste na obornickiej
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Mlodszy brat - Peugeot 206 2.0 Turbo - SWAP by K-Sport
Hej!
1) Brembo przyszly na tarcze 283mm z 206 2.0 RC - nie trzeba bylo zakladac flanszy dystansujacej, ale nie wykluczone ze jak tarcze i klocki Ferodo DS2000 zostana zurzyte, nie zalozymy tarczy 305mm. Okaze sie w praniu. W sumie przy tarczy 305mm wzrosnie moment hamujacy, i pedal stanie sie bardziej wrazliwy, a przy tej masie samochodu i dosc duzym serwo, moze to byc uciazliwe, w dodatku TOYO R888 to nie wyscigowy AVON wiec i wspolczynnik przyszepnosci takiej opony jest zdeka inny.
2) Sprzeglo w 206 jest normalnie na linke, a biegi na wodziki - ciut inne niz w 205, ale na wodziki. Skrzynia z 406 jest na linki od biegow i na hydrauliczne sprzeglo. Mozna bylo wlozyc skrzynie z 205, to nie problem, ale zalezalo mi na orginalnej skrzyni z 2 powodow 1 - wytrzymalosc 2 - orginalne przelozenia zestrojone pod ten silnik.
3) Tak auto jest do jazdy na codzien.
4) Turbina ma wieksze wirniki, narazie nie wiem ile bedzie ladowalo, pozostaly seryjne wtryski, wiec zobaczymy jakie AFR i EGT wyskoczy przy strojeniu DTA S60. I ustawimy cisnienie takie aby bylo bezpiecznie, a pozniej przyjda wtryski Blitzz i bedzie mozna jeszcze wiecej dmuchnac. Ladowaniem turbiny takze bedzie sterowal komputer DTA S60, i byc moze bedzie zrobione ALS, ale to sie zobaczy w przyszlosci.
5) Co do trakcji - opony 205/40/ZR17 - o bardzo miekkiej mieszance powinny narazie zalatwic sprawe. Pozatym to auto nie musi jechac fest od zera, tylko chodzi bardziej o dynamike na wiekszych biegach!
6) Blow-off HKS SSQV2
1) Brembo przyszly na tarcze 283mm z 206 2.0 RC - nie trzeba bylo zakladac flanszy dystansujacej, ale nie wykluczone ze jak tarcze i klocki Ferodo DS2000 zostana zurzyte, nie zalozymy tarczy 305mm. Okaze sie w praniu. W sumie przy tarczy 305mm wzrosnie moment hamujacy, i pedal stanie sie bardziej wrazliwy, a przy tej masie samochodu i dosc duzym serwo, moze to byc uciazliwe, w dodatku TOYO R888 to nie wyscigowy AVON wiec i wspolczynnik przyszepnosci takiej opony jest zdeka inny.
2) Sprzeglo w 206 jest normalnie na linke, a biegi na wodziki - ciut inne niz w 205, ale na wodziki. Skrzynia z 406 jest na linki od biegow i na hydrauliczne sprzeglo. Mozna bylo wlozyc skrzynie z 205, to nie problem, ale zalezalo mi na orginalnej skrzyni z 2 powodow 1 - wytrzymalosc 2 - orginalne przelozenia zestrojone pod ten silnik.
3) Tak auto jest do jazdy na codzien.
4) Turbina ma wieksze wirniki, narazie nie wiem ile bedzie ladowalo, pozostaly seryjne wtryski, wiec zobaczymy jakie AFR i EGT wyskoczy przy strojeniu DTA S60. I ustawimy cisnienie takie aby bylo bezpiecznie, a pozniej przyjda wtryski Blitzz i bedzie mozna jeszcze wiecej dmuchnac. Ladowaniem turbiny takze bedzie sterowal komputer DTA S60, i byc moze bedzie zrobione ALS, ale to sie zobaczy w przyszlosci.
5) Co do trakcji - opony 205/40/ZR17 - o bardzo miekkiej mieszance powinny narazie zalatwic sprawe. Pozatym to auto nie musi jechac fest od zera, tylko chodzi bardziej o dynamike na wiekszych biegach!
6) Blow-off HKS SSQV2
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora