Zawory 1,6 GTi
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
podkladkami regulacyjnymi.
Aby to zrobic trzeba zdjac walek rozrzadu.
Czynnosc dosc czasochlonna.
Aby to zrobic trzeba zdjac walek rozrzadu.
Czynnosc dosc czasochlonna.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
a czy nie padla ci membrana w puszcze podcisnienia przy aparacie zaplonowym?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Pewnie dlatego, że gaz jest bardziej odporny na spalanie stukowe (ma wyższą liczbę oktanową). Tylko strzelam, proszę mnie nie bićostan pisze:Siemanko mi padla ta mebranka i dzwonia mi zawory jak cholera mozna to dokupic osobno bez aparatu zaplonowego??? a i wiesz moze dlaczego na bezynie glosniej dzwoni a raczej stuka niz na gazie
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No mi takze wydaje sie ze gaz jest bardziej kaloryczny, i ma wieksza liczbe oktanowa, i jest bardziej odporny na spalanie stukowe (detonacyjne).
Nie wiem czy mozna dostac samo "UFO" czyli puszke podcisnieniowa aparatu zaplonowego, bez aparatu.
A jak sprawdzic czy sie zepsulo? Ciezko powiedziec.
Najlepiej byloby wymontowac aparat zaplonowy, zdjac kopulke z niego, zdjac palec rozdzielacza, i zdjac te plastykowa oslonke, tak aby bylo widac "wnetrze" aparatu. Wtedy do puszki podcisnieniowej podpiac przewod i mocno ustami zassac powietrze. Jezeli w aparacie w srodku sie cewka lekko przestawi, to znaczy ze UFO dziala. Jezeli sie nie ruszy, to moze za sslabo ssiecie, albo wlasnie UFO padlo.
Jezeli membrana jest mocno peknieta, to ssajac powietrze, bedzie slyszalny wyrazny swist, i w srodku nie bedzie robilo sie podcisnienie, a wy bedziecie mogli te powietrze ssac i ssac. Jak jest ok, to zassiecie pewna ilosc i wiecej sie juz nie bedzie dalo.
Nie wiem czy mozna dostac samo "UFO" czyli puszke podcisnieniowa aparatu zaplonowego, bez aparatu.
A jak sprawdzic czy sie zepsulo? Ciezko powiedziec.
Najlepiej byloby wymontowac aparat zaplonowy, zdjac kopulke z niego, zdjac palec rozdzielacza, i zdjac te plastykowa oslonke, tak aby bylo widac "wnetrze" aparatu. Wtedy do puszki podcisnieniowej podpiac przewod i mocno ustami zassac powietrze. Jezeli w aparacie w srodku sie cewka lekko przestawi, to znaczy ze UFO dziala. Jezeli sie nie ruszy, to moze za sslabo ssiecie, albo wlasnie UFO padlo.
Jezeli membrana jest mocno peknieta, to ssajac powietrze, bedzie slyszalny wyrazny swist, i w srodku nie bedzie robilo sie podcisnienie, a wy bedziecie mogli te powietrze ssac i ssac. Jak jest ok, to zassiecie pewna ilosc i wiecej sie juz nie bedzie dalo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora