tarcze, kolocki itd swap
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
tarcze, kolocki itd swap
interesuje mnie co do mnie podejdzie, w danej chwili mam z przodu nie wentylowaną tacze 1.6gti prawdopodobnie, czy takie tarcze podejdą ?? http://moto.allegro.pl/item539384449_hi ... ja_gt.html jeżeli tak to jakie zaciski do tego ??
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: tarcze, kolocki itd swap
Deejay , w 1.6 byly nie wentylowane.
Watpie czy ci podejda tarcze wielkosci 266. Z tego co wiem to 247 to max co mozesz wlozyc na zaciski z 1.9 GTI ale jak zwykle moge sie mylic. Niech mnie ktos poprawi. Na twoim miejscu zalatwilbym sobie zaciski z 1.9 GTI, pasuja bez problemu , dopasujesz dobre tarcze + klocki Ferodo DS2500 i dobry plyn 5.1 i bedziesz zadowolony
Watpie czy ci podejda tarcze wielkosci 266. Z tego co wiem to 247 to max co mozesz wlozyc na zaciski z 1.9 GTI ale jak zwykle moge sie mylic. Niech mnie ktos poprawi. Na twoim miejscu zalatwilbym sobie zaciski z 1.9 GTI, pasuja bez problemu , dopasujesz dobre tarcze + klocki Ferodo DS2500 i dobry plyn 5.1 i bedziesz zadowolony
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: tarcze, kolocki itd swap
w 1.6 gti były tarcze wentylowane para oO. w 1.6 xs były niewetylowane ...
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: tarcze, kolocki itd swap
zmien sobie zwrotnice na te z 1,9 (przy opkazji polosie lub same elementy wchodzace w piaste.)
na zwrotnice z 1,6 mozesz wlozyc co najwyzej zaciski z 1,9 na tarcze z 1,6
na zwrotnice z 1,9 mozesz wrzucic zaciski z 206, xsary na tarcze 266mm czyli taka jak ta z linku, lub nawet 283 mm z gti 6 lub 307 hdi. Jesli chcesz cos jeszcze wiekszego to pozostaje ci juz raczej dorabianie adapterow
na zwrotnice z 1,6 mozesz wlozyc co najwyzej zaciski z 1,9 na tarcze z 1,6
na zwrotnice z 1,9 mozesz wrzucic zaciski z 206, xsary na tarcze 266mm czyli taka jak ta z linku, lub nawet 283 mm z gti 6 lub 307 hdi. Jesli chcesz cos jeszcze wiekszego to pozostaje ci juz raczej dorabianie adapterow
- deejay
- Uzalezniony
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
- Posiadany PUG: 1,6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 3788033
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: tarcze, kolocki itd swap
były wentylowanePara pisze:Deejay , w 1.6 byly nie wentylowane.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: tarcze, kolocki itd swap
a ja sie dopytam... do zwyklego puga jakie modyfikacje trzeba by zrobic by hebel byl lepszy?? np. wymiana tarcz, klockow i zacisk, czy pompa musi byc tez mocniejsza?? oczywiscie przewody wtedy tez do wymiany co by nowe byly.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: tarcze, kolocki itd swap
ok będe miał skrzynie z półosiami od cytryny xm... wiadomo trzeba by je pewnie skrócić, ale to nie problem, teraz pytanie jakie zwrotnice mi podejdą pod to ?? na większe hamulce..... aby było jak najmniej przeróbek i cena była odpowiednia.
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: tarcze, kolocki itd swap
wydaje mi sie ze polosie podejda z 205 1,9 gti wtedy i zniego zwrotnice
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: tarcze, kolocki itd swap
czyli półosie od 1.9gti podejdą pod skrzynie od cytryny xm?? to by w pewnym sensie rozwiązywało problem......
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: tarcze, kolocki itd swap
jesli jest BE to 100 %
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: tarcze, kolocki itd swap
tego nie wiem, może ktoś zweryfikować jaka skrzynia była w citroenie xm 2.0 turbo ??
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: tarcze, kolocki itd swap
prawdopodobnie ME5T
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
- guma
- Junior
- Posty: 383
- Rejestracja: 22 gru śr, 2010 6:04 pm
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 3734334
- Lokalizacja: Klaudyn k. wawy
Re: tarcze, kolocki itd swap
cześć!
poszukuję lepszych, wydajniejszych hamulców na przód do GTI, obecnie mam serię bendixa. co byście polecali (najlepiej podeślijcie linki)?
myślałem o tarczy 283mm i zacisku z 307 hdi:
http://moto.allegro.pl/zacisk-zaciski-p ... 26845.html
kolejne pytanie:
- czy przewody hamulcowe zostają te same?
- z czego dobrać tarczę czy z 307hdi będzie pasowała?
- czy pompa daje rade przy tych zaciskach?
- i najważniejsze, czy wszystko wejdzie w oryginalną felgę speedlina?
poszukuję lepszych, wydajniejszych hamulców na przód do GTI, obecnie mam serię bendixa. co byście polecali (najlepiej podeślijcie linki)?
myślałem o tarczy 283mm i zacisku z 307 hdi:
http://moto.allegro.pl/zacisk-zaciski-p ... 26845.html
kolejne pytanie:
- czy przewody hamulcowe zostają te same?
- z czego dobrać tarczę czy z 307hdi będzie pasowała?
- czy pompa daje rade przy tych zaciskach?
- i najważniejsze, czy wszystko wejdzie w oryginalną felgę speedlina?
-
- Junior
- Posty: 311
- Rejestracja: 12 lip czw, 2007 11:42 pm
- Posiadany PUG: 406 TS6
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: tarcze, kolocki itd swap
1. to zależy w jakim stanie masz przewody... ale jeżeli chodzi Ci o ich rozmiar to jest taki sam...wynalazek pisze: - czy przewody hamulcowe zostają te same?
- z czego dobrać tarczę czy z 307hdi będzie pasowała?
- czy pompa daje rade przy tych zaciskach?
- i najważniejsze, czy wszystko wejdzie w oryginalną felgę speedlina?
2. ja mam tarczę (i zaciski) z 306 GTI-6 wymiary (283x22) a w 307 tarcza ma (283x26) z tego wynika że tarcza jest szczersza więc i zacisk będzie szerszy...
3. ja mam seryjną pompę i jak najbardziej daje radę i nie mam żadnych problemów z zatrzymaniem się w miejscu.
4. te zaciski które mam wchodzą pod speedlina 15' ale musisz mieć dobrego wulkanizatora który w odpowiedzi sposób wyważy tą felgę bo maksymalne odważniki naklejane od wew. mogą mieć 5g bo 10g już haczą o zacisk, czyli co za tym idzie musisz mieć proste felgi
tak czytam to co napisałem i chyba bardzo chciałem pomóc, ale mi nie bardzo wyszło
Ostatnio zmieniony 16 lut śr, 2011 1:09 pm przez bez_polotu, łącznie zmieniany 2 razy.
"The Greatest Thing You Will Ever Learn, Is Just to love, and Be Loved in Return."