Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
			
		
		
			
				
								cejot 							 
						Forum Admin 			
		Posty:  3561  		Rejestracja:  23 kwie pn, 2007 1:37 am 		
		
											Posiadany PUG:  205 Automatic, 205 El Charro, 205 ... 
												Lokalizacja:  Warszawa 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: cejot   »  31 sty sob, 2009 6:11 pm 
			
			
			
			
			
			Banita pisze: Bzdury. 
 
1 garnek jest od skrzyni, a nie rozrzadu.
No to przecież tak mówiłem. Nawet cytat z książki podałem. 
 
Może w komentarzu do zdjęcia źle się wyraziłem. Mateon podał chyba dobre podłączenie (Dobre według jego numeracji). Po prostu zrobił złe założenie, że 1 cylinder jest od strony rozrządu.
 
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 31 sty sob, 2009 6:26 pm przez 
cejot , łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								mateon 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  996  		Rejestracja:  06 lut śr, 2008 12:12 am 		
		
											Posiadany PUG:  205 
												Numer Gadu-gadu:  464582 
												Lokalizacja:  Piaseczno 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: mateon   »  31 sty sob, 2009 6:26 pm 
			
			
			
			
			
			Ja sie nieznam więc sie nie bede kuciłczy od skrzyni czy od razrzadu,poprawiłem kolejnosci zakładając że pierwszy jest od skrzyni,u mnie jest tak podłaczone i wszystko jest dobrze 
 
to w pierszej fotce masz liczone od lewej jako 1 cylinder a w tym liczone od prawej
			
							
					
						Załączniki
					 
											
			
				
			 
					 
		
		
		
			 
									 
			
													
					Ostatnio zmieniony 31 sty sob, 2009 6:40 pm przez 
mateon , łącznie zmieniany 2 razy.
									
 
			
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Tiger 							 
						Junior 			
		Posty:  260  		Rejestracja:  18 sty pt, 2008 11:38 am 		
		
											Posiadany PUG:  brak 
												Numer Gadu-gadu:  2812127 
												Lokalizacja:  Żary 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tiger   »  31 sty sob, 2009 6:30 pm 
			
			
			
			
			
			czy to napewno jest tak bo juz nie wiem ktorej wersji sie trzymac 
 
 
 
i zeby bylo jasne dla mnie 1 cylinder jest pierwszy od lewej strony a 4 od strony akumulatora tak????
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Banita 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  4993  		Rejestracja:  15 gru czw, 2005 7:46 pm 		
		
						
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Banita   »  31 sty sob, 2009 6:35 pm 
			
			
			
			
			
			cejot pisze: 
1 garnek jest od skrzyni, a nie rozrzadu.
No to przecież tak mówiłem. Nawet cytat z książki podałem. 
[/quote]
No przeciez nie nawiazywalem do twojej wypowiedzi.  
  
Na kopulkach aparatow zaplonowych (tych troche lepszych) sa podane numery cylindrow przy poszczegolnych wyjciach.
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kamkiler 							 
						Maniak 			
		Posty:  1279  		Rejestracja:  29 sie pn, 2005 8:05 pm 		
		
											Posiadany PUG:  205 TCTi 
												Numer Gadu-gadu:  3470719 
												Lokalizacja:  Łomianki 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kamkiler   »  31 sty sob, 2009 6:44 pm 
			
			
			
			
			
			bandownik pisze: czy to napewno jest tak bo juz nie wiem ktorej wersji sie trzymac 
 
 
 
i zeby bylo jasne dla mnie 1 cylinder jest pierwszy od lewej strony a 4 od strony akumulatora tak????
1 cylinder jest od strony akumulatora , 4 od strony rozrządu czyli lewej.
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Tiger 							 
						Junior 			
		Posty:  260  		Rejestracja:  18 sty pt, 2008 11:38 am 		
		
											Posiadany PUG:  brak 
												Numer Gadu-gadu:  2812127 
												Lokalizacja:  Żary 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tiger   »  31 sty sob, 2009 6:50 pm 
			
			
			
			
			
			
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Tiger 							 
						Junior 			
		Posty:  260  		Rejestracja:  18 sty pt, 2008 11:38 am 		
		
											Posiadany PUG:  brak 
												Numer Gadu-gadu:  2812127 
												Lokalizacja:  Żary 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tiger   »  31 sty sob, 2009 6:51 pm 
			
			
			
			
			
			kazdy pisze inną wersje a ja juz zgłupialem do reszty
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								mateon 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  996  		Rejestracja:  06 lut śr, 2008 12:12 am 		
		
											Posiadany PUG:  205 
												Numer Gadu-gadu:  464582 
												Lokalizacja:  Piaseczno 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: mateon   »  31 sty sob, 2009 6:53 pm 
			
			
			
			
			
			bandownik pisze: czy to napewno jest tak bo juz nie wiem ktorej wersji sie trzymac 
 
 
 
i zeby bylo jasne dla mnie 1 cylinder jest pierwszy od lewej strony a 4 od strony akumulatora tak????
To w pierwszym schemacie masz tak liczone ja u siebie mam tak podlaczone i wszystko jest OK
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								cejot 							 
						Forum Admin 			
		Posty:  3561  		Rejestracja:  23 kwie pn, 2007 1:37 am 		
		
											Posiadany PUG:  205 Automatic, 205 El Charro, 205 ... 
												Lokalizacja:  Warszawa 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: cejot   »  31 sty sob, 2009 8:56 pm 
			
			
			
			
			
			Na pewno pierwszy cylinder to ten od akumulatora. Jak nie wierzysz to poszukaj w książkach.
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								sekator 							 
						Maniak 			
		Posty:  1269  		Rejestracja:  28 paź pt, 2005 1:04 pm 		
		
											Posiadany PUG:  RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-( 
												Numer Gadu-gadu:  0 
																	Lokalizacja:  Warszawa 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: sekator   »  01 lut ndz, 2009 1:10 pm 
			
			
			
			
			
			cejot pisze: Na pewno pierwszy cylinder to ten od akumulatora. Jak nie wierzysz to poszukaj w książkach.
niestety nie na pewno 
   większość marek jako 1-wszy oznacza ten od rozrządu a peugeot raz oznacza tak a raz odwrotnie - a dlaczego tak robi to już nie wiem 
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								cejot 							 
						Forum Admin 			
		Posty:  3561  		Rejestracja:  23 kwie pn, 2007 1:37 am 		
		
											Posiadany PUG:  205 Automatic, 205 El Charro, 205 ... 
												Lokalizacja:  Warszawa 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: cejot   »  01 lut ndz, 2009 1:24 pm 
			
			
			
			
			
			Ale czy w 205 oznaczali na odwrót?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Michal gti 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  897  		Rejestracja:  06 cze pt, 2003 4:32 pm 		
		
											Posiadany PUG:  205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe 
																	Lokalizacja:  Wawa 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Michal gti   »  01 lut ndz, 2009 1:36 pm 
			
			
			
			
			
			Francuzy mają pierwszy od prawej (od akumulatora)  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Tiger 							 
						Junior 			
		Posty:  260  		Rejestracja:  18 sty pt, 2008 11:38 am 		
		
											Posiadany PUG:  brak 
												Numer Gadu-gadu:  2812127 
												Lokalizacja:  Żary 
							
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Tiger   »  01 lut ndz, 2009 1:52 pm 
			
			
			
			
			
			hmm zadalem dosc proste pytanie a wy koledzy nie mozecie sie zdecydowac a moj pug stoi na parkingu i rdza go żre. Nie szkoda?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Banita 							 
						Peugeot 205 Master 			
		Posty:  4993  		Rejestracja:  15 gru czw, 2005 7:46 pm 		
		
						
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Banita   »  01 lut ndz, 2009 3:24 pm 
			
			
			
			
			
			bandownik pisze: hmm zadalem dosc proste pytanie a wy koledzy nie mozecie sie zdecydowac a moj pug stoi na parkingu i rdza go żre. Nie szkoda?
To nie my nie mozemy sie zdecydowac, tylko ty nie wiesz komu wierzyc. Roznica jest znaczna.  
 
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								gad 							 
						Uzalezniony 			
		Posty:  674  		Rejestracja:  03 mar pn, 2008 8:34 pm 		
		
											Posiadany PUG:  205 2.0 16v + 205 1.6 VTS 
																	Lokalizacja:  Kraków 
							
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: gad   »  01 lut ndz, 2009 3:25 pm 
			
			
			
			
			
			Rada jest prosta....masz dwa opisy jeden liczac ze pierwszy cylinder jest od rozrzadu a drugi taki ze pierwszy jest od skrzyni...jak by nie parzec podpiecie przewodow takie same tylko numeracja inna. jesli zle podepniesz to silnim bedzie kulawo chodzil albo nie odpali wogole wiec nie masz sie czym bac:D