Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
ja chce go w góre delikatnie, a sprężyny musze zmienic bo teraz tam siedzi patent.
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
A co możecie powiedzieć o takich sprężynach??
http://moto.allegro.pl/item487963240_ja ... t_205.html
http://moto.allegro.pl/item487963240_ja ... t_205.html
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
no jasne ... moj jest miekki, nie ukrywam ze chetnie bym zmienil sprezyny na krotsze ale jakie (nie musi byc wodotrysk ale zeby sie nie uginal przy mocniejszym skrecie) no i amorki przednie do wymiany bo pewnie sa slabe ... no ale musze byc chyba krotsze do krotszych sprezyn prawda?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Dervozavilus
- Maniak
- Posty: 1152
- Rejestracja: 26 kwie czw, 2007 12:37 pm
- Posiadany PUG: 205 LucKy LooK 1.4 XSi
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: WF
- Kontakt:
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
Zakupiłem, czekam na montaż. Jak potestuję, to dam znać. Dziksona podpytaj, on już na takich jeździ.mateon pisze:A co możecie powiedzieć o takich sprężynach??
http://moto.allegro.pl/item487963240_ja ... t_205.html
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
okej. BTW moje sprezyny sa na calej wysokosci tej samej srednicy, i maja chyba z 6 zwojow (liczylem kilkanascie minut temu ale nie pamietam dokladnie =- bynajmniej malo), auto stoi wysoko - mozliwe ze ktos kiedys do mego 1.1 wcisnal od diesla sprezyny ? dla benzyn i diesla wizualnie sie roznia poza parametr.?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
mój też wysoko stoi aż za i strasznie miekki,a tu fotka XSowe zawieszenie było 100 razy lepsze
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
Jak nisko chcesz posadzic ? W moim wypadku poszlo -40mm
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
no mnie by tak przypasilo, byle opona nie spotkala sie nigdy z nadkolem. a moj wyglada niemalze jak 2 foty wyzej ten po prawej.
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
Para ma ciężki silnik więc idzie bardziej w dół. Co ciekawe jak założyłem w 405D sprężyny z Mi18 to zamiast w dół poszedł w górę, ale sztywny jest wiec w zakrętach miodzio. Na sprężynach do -30mm pojeździsz i na serii amorkach.
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
Co do sprezyn-w XS-ie jest sprezyna 5,5 zwoja a w looku 6,5 zwoja, z tym ze w XS-ie jest z drutu o chyba pol milimetra grubszego, nie pamietam dokladnie ile ale mierzylem to latem
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 17 paź pt, 2008 11:57 am
- Posiadany PUG: 2x205 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
A ja z twardością ? jak te sprężyny Jamexy mają się do oryginalnych ?
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
Urbanek ... z powodu mojej "schizy zawodowej" powiem, ze jak dajesz 2 foty do porownania to powinienes zachowac ten sam rozmiar powiekszenia w obu fotkach tj. robiac zdjecie przed i po to powinienes zrobic z tej samej odleglosci ... latwiej porownywac
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 17 paź pt, 2008 11:57 am
- Posiadany PUG: 2x205 1.9 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
Jest trochę twardziej, na dołach trochę przód skacze ale ogolenie jeździ się znacznie lepiej. Można trochę szybciej pokonywać zakręty i przy tym samochód się nie przechyla za bardzo na boki, na razie przejechałem na nich ok 500km i jestem zadowolony.Orfister pisze:A ja z twardością ? jak te sprężyny Jamexy mają się do oryginalnych ?
wiem wiem, szukałem fotki ale niestety nie mogłem znaleźćPiertaś pisze:Urbanek ... z powodu mojej "schizy zawodowej" powiem, ze jak dajesz 2 foty do porownania to powinienes zachowac ten sam rozmiar powiekszenia w obu fotkach tj. robiac zdjecie przed i po to powinienes zrobic z tej samej odleglosci ... latwiej porownywac
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Re: Utwardzanie i obniżenie zawieszenia
ja kupiłem GTI i stoi tak-->
w "Briefie" jest napisane tak :
ilosc zwoji: 4.5
sr. zew: 154,75mm
wysokosc: 290mm
sr. drutu: 12mm
i cos o - 30mm i ze dopasowane zostało tylne zawieszenie
hmm niewiem co o tym sądzic... bo stoi strasznie wysoko i jest twardy. moze mi ktos pomóc? i poiweidziec jak wyglada pug na oryginalnych sprezynach? bo chyba wolał bym takie oryginalne (czy GTi dobrze sie sparwuje na orygunalnych spręzynach? i jaka jest ich twardość?
aha i czy obnizony tył powoduje takze twardsze zawieszenie?
w "Briefie" jest napisane tak :
ilosc zwoji: 4.5
sr. zew: 154,75mm
wysokosc: 290mm
sr. drutu: 12mm
i cos o - 30mm i ze dopasowane zostało tylne zawieszenie
hmm niewiem co o tym sądzic... bo stoi strasznie wysoko i jest twardy. moze mi ktos pomóc? i poiweidziec jak wyglada pug na oryginalnych sprezynach? bo chyba wolał bym takie oryginalne (czy GTi dobrze sie sparwuje na orygunalnych spręzynach? i jaka jest ich twardość?
aha i czy obnizony tył powoduje takze twardsze zawieszenie?