nowy sie wita :) - szczecin 205 1993 1,0 mono (!!) + 3 pyt

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
yaxa

nowy sie wita :) - szczecin 205 1993 1,0 mono (!!) + 3 pyt

Post autor: yaxa »

Witam fanow 205.
Lwa ma od ponad roku.
Na klub trafilem juz dawno ale dopiero teraz sie ujawniam ;).
Moje "ałto" to czerwona 205, 5D wersja Junior (czytaj "golas").
Silnik to 945 ccm na wtrysku - typ TU9-M - wybite na kolektorze ssacym.
(tak, tak dla niedowiarkow zdjecia).
ten siliniczek jest dosc rzadki w 205 (glownie byl wkladany w 106)
a juz szczegolnie w konfiguracji z wtryskiem.
Jezdzi to w miare dobrze (na 5 biegu udaje sie pojechac licznikowe ~150) :wink: .
Glownie mam zamiar udzielac sie na forum technicznym.
Mam kilka pytan do was.
Pierwsze to jak wstawic zdjecia do posta :).
Pozniej pojda nastepne z fotkami :).
Pzdr. Konrad.
Ostatnio zmieniony 11 wrz sob, 2004 2:02 pm przez yaxa, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Ninja
Uzalezniony
Posty: 640
Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Ząbki k. W-wy

Post autor: Ninja »

Herzlig Wilkommen! :lol: :wink:
Ja sam do niedawna nie chcialem uwierzyc ze w 205 byly takie silniczki. :D
Mala rada - powitania zamieszczamy tutaj: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=39 :wink:

Tutaj jeden z kolegow stworzyl mala sciagawke o umieszczaniu zdjec: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=1525

Wiec czekamy na fotki :D
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator :twisted:

Jest - VW ;)
mozart04

Post autor: mozart04 »

I znów Szczecin, sporo jest tam osób z 205-kami. :lol:
yaxa

Post autor: yaxa »

Ninja pisze:Herzlig Wilkommen! :lol: :wink:
Ja sam do niedawna nie chcialem uwierzyc ze w 205 byly takie silniczki. :D
[]
Wiec czekamy na fotki :D
mowisz i masz ;)
Obrazek
1 pytanie co to za wkret ??
Wyglada na jakas regulacje (?).
Nie widac tego ale wystaje powierzchnie pokrywy zaworow.
Kompletnie nie mam pojecia co to.
Ponizej widac czujnik temp ECU (zielony) - bedzie punktem odniesienia w nast. zdjeciu ;).
Obrazek
2 pyt. - co to za czujnik ??
Moje przypuszczenie to kontrolka ciśniejnia oleju. Ale po odlaczeniu i zwarciu do masy nie pali sie kontrolka na desce ?? (ki diabel)
Pytanie jest tym bardziej nurtujace bo w okolicy "wisi" sobie kabel z jedna wsuwka i nie mam go gdzie wpiac (!!). Nie wiem wiec ktory ma byc podpiety ten co jest czy drugi :). Masz tez "wiszace" luzem kable w komorze silinika (ja mam 2 szt ??).
Obrazek
3 pyt. - co to za wtyczka (zielona).
Jest wpieta tylko zeby nie latac (kable nie ida dalej).
Jest to zlacze diagnostyczne ?
Wlasnie gdzie jest to zlacze - wg. Etzolda - po stronie kierowcy w komorze silnika kolo lampy - u mnie tam nie ma (tyle ze wg. Wtzolda moj silnik nie istnieje :D).
Uffff tyle (na dzis).
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

Odp na pytanie nr.3 czy czasem nie jest to kostka do podlaczenia lampki sygnalizasyjnej o zbyt niskim poziomie w zbiorniczku wyrownawczym ??? widze ze masz korek bez czujknika.Ja w GTI mam tam kostke wlasnei od tego.
DAWID205

Post autor: DAWID205 »

Niestety ale się mylisz i to bardzo. Jest to złącze diagnostyczne.
ODPOWIEDZ