Zawory 1,6 GTi

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Zawory 1,6 GTi

Post autor: Yahoo »

W jaki sposób reguluje się luzy zaworów w 1,6 GTi ?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

podkladkami regulacyjnymi.

Aby to zrobic trzeba zdjac walek rozrzadu.

Czynnosc dosc czasochlonna.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

To będzie trochę roboty :( Stracił trochę na mocy i jak mu wcisnę potrafi zadzwonić zaworkami, chciałem coś z tym zrobić ...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

a czy nie padla ci membrana w puszcze podcisnienia przy aparacie zaplonowym?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Yahoo
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 21 kwie śr, 2004 11:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Yahoo »

Jak to najłatwiej sprawdzić ???
ostan

Post autor: ostan »

Siemanko mi padla ta mebranka i dzwonia mi zawory jak cholera mozna to dokupic osobno bez aparatu zaplonowego??? a i wiesz moze dlaczego na bezynie glosniej dzwoni a raczej stuka niz na gazie :roll:
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

ostan pisze:Siemanko mi padla ta mebranka i dzwonia mi zawory jak cholera mozna to dokupic osobno bez aparatu zaplonowego??? a i wiesz moze dlaczego na bezynie glosniej dzwoni a raczej stuka niz na gazie :roll:
Pewnie dlatego, że gaz jest bardziej odporny na spalanie stukowe (ma wyższą liczbę oktanową). Tylko strzelam, proszę mnie nie bić :wink:

Pozdro
Piweł
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No mi takze wydaje sie ze gaz jest bardziej kaloryczny, i ma wieksza liczbe oktanowa, i jest bardziej odporny na spalanie stukowe (detonacyjne).

Nie wiem czy mozna dostac samo "UFO" czyli puszke podcisnieniowa aparatu zaplonowego, bez aparatu.

A jak sprawdzic czy sie zepsulo? Ciezko powiedziec.

Najlepiej byloby wymontowac aparat zaplonowy, zdjac kopulke z niego, zdjac palec rozdzielacza, i zdjac te plastykowa oslonke, tak aby bylo widac "wnetrze" aparatu. Wtedy do puszki podcisnieniowej podpiac przewod i mocno ustami zassac powietrze. Jezeli w aparacie w srodku sie cewka lekko przestawi, to znaczy ze UFO dziala. Jezeli sie nie ruszy, to moze za sslabo ssiecie, albo wlasnie UFO padlo.

Jezeli membrana jest mocno peknieta, to ssajac powietrze, bedzie slyszalny wyrazny swist, i w srodku nie bedzie robilo sie podcisnienie, a wy bedziecie mogli te powietrze ssac i ssac. Jak jest ok, to zassiecie pewna ilosc i wiecej sie juz nie bedzie dalo.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ostan

Post autor: ostan »

a moze da sie ta membrane jakos zalatac lub zastapic inna z innego aparatu bo dalem ogloszenie i niema chetnych zeby sprzedac to ufo a calego aparatu to sie nie oplaca kupowac :roll:
ODPOWIEDZ