no więc ostatnio z ciekawości otworzyłem szyber , ucieszyłem sie że tak elegancko wszystko dziala powietrze z uszczelek zeszło i wogule lecz.. gdy chciałem zamknąć już tak kolorowo nie było a to dlatego że uszczelki już nie pompują posprawdzałem wszystkie wężyki i wszystko niby jest cacy a jednak nie pompuje co to może być ??
to oznacza że uszczelki się miętkie zrobiły i dało się otworzyć szyber a wężyk jest podpięty do serwa wężyki wszystkie jak już wcześniej napisałem posprawdzałem i wyglądają git
A ja mam pytanko. Czy w szyberdachu jest jedna czy 2 linki, ktore blokuja szybe przed ruszaniem sie ?
Jak bylo zimno zachcialo mi sie otworzyc szyber , cos urwalem, powietrze schodzi i powraca. Natomiast nie moge ruszyc szyba. Ile tam tych linek jest ?
Jazda nie ma nic do otwierania i zamykania szyberdachu...nic a nic..
linki są dwie z tego co kojarzę, i działa to tak, że po pociągnięciu dźwigni w dół, otwiera się zaworek, wysysa powietrze z uszczelek (podciśnienie z serwa ) a linki luzują blokadę szyby...
można ja przesuwać jedynie w dolnym położeniu dźwigni..
po zwolnieniu rączki, otwiera się zaworek, wyrównuje ciśnienie z atmosferą a blokady klinują prowadnice szyby i uniemożliwiają jej przesuwanie.
hehe ale nie chodziło mi o to ze mam kosmiczne prędkosci i pęd powietrza uniemozliiwa mi otwarcia chodziło mi o to ze jak pociagne tą raczke to wtedy i tak bardzo ciezko chodzi szyber ze musze uzyc dwoch rąk naraz (dlatego musze sie zatrzymac ) ale slysze mnie to syczenie itp.
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
Może mało odciaga powietrze mimo ze syczy, jeśli do tego będziesz miał nieposmarowane prowadnice ( a stał długo więc jest opcja ze się zastały ) to zostaje Ci kierowanie kolanami
dzieki... tak mysałem ze prowadnice... bedzie cieplej to to wszytko przeczyszcze nasmaruje (jakims sylikonem czy cos - co nie? ) i dam znac... aha syczy bardzo dobrze i zasysa tez bardzo dobrze bo az słychac jak gumy wygina
myslem ze jest tam mze jeszcze jakis mechanizm który ma cos wspolnego z otwieraniem
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu