chlodnica oleju w gti
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Najtaniej: wentylator - jest tani, i latwo go mozna podlaczyc, wkrecasz, kable ciagniesz do kabiny, montujesz sobie wlacznik, i jak ci sie autko zaczyna mocno grzac, wlaczasz drugi wentylator
Najwygodniej: chlodnica - musisz znalesc podstawke i te wszystkie przewody, a co waziejsze te chlodnice, montujesz, i o tyle jest wygodne ze chlodzi olej caly czas i ty sie tym nie musisz przejmowac.
Najwygodniej: chlodnica - musisz znalesc podstawke i te wszystkie przewody, a co waziejsze te chlodnice, montujesz, i o tyle jest wygodne ze chlodzi olej caly czas i ty sie tym nie musisz przejmowac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
U mnie 2 wentylatory bardzo dobrze sobie radza z temperatura oleju - nie przekracza ona raczej 120 stopni.
A jak jedziesz z ta predkoscia powyzej 140 to jakie masz obroty silnika i jakie wtedy masz cisnienie oleju?
Skoro temperatura naprawde jest wysoka, to moze warto pomyslec o nowej chlodnicy? Znajomy wsadzil noweczke! I byl zdumiony jej dzialaniem. A ma Puga 1.6 o mocy okolo 160KM -> orginalnego 8 zaworowego!
A jak jedziesz z ta predkoscia powyzej 140 to jakie masz obroty silnika i jakie wtedy masz cisnienie oleju?
Skoro temperatura naprawde jest wysoka, to moze warto pomyslec o nowej chlodnicy? Znajomy wsadzil noweczke! I byl zdumiony jej dzialaniem. A ma Puga 1.6 o mocy okolo 160KM -> orginalnego 8 zaworowego!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jaki olej? Jaka jest jego temperatura? I jakie dokladnie sa obroty i cisnienie ?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ksiazkowo powinnno byc 3,5 bara przy 4000 obr - to jest wartosc serwisowa ktora sie sprawdza.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=31235939Arti Lublin pisze:Witam!
No to u mnie lipa,ani nie ma chlodnicy ani drugiego wiatraka. Co bedzie taraz najlepsze??
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
A ja mam 2 wentylatory, chlodnice oleju i miske aluminiowa.Kaktus pisze:Janek dobrze pisze!!
Wychodzily Peugeoty 1.9 GTI bez chlodnicy oleju, w zamian montowane mialy 2 wentylator!
Tak wiec jezeli nie masz chlodnicy, a masz 2 wentylatory to nie masz sie o co martwic!
Pozatym Peugeot 1.6 GTI mial tylko 1 wentylator, nie mial chlodnicy oleju, a silnik mial znacznie mocniej wyzylowany niz 1.9 GTI, i jakos to jezdzilo
W 1.6 wychodzi 71KM na 1 litr pojemnosci, a w 1.9 68KM na 1 litr pojemnosci.
A chlodnica u mnie jest o 30% wieksza niz w 205gti 1.9 (porownywalem...)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
309tki GTI tak mająAri pisze:Ewentualnie można też zastosować podstawke od diesla, która jest przymocowana do bloku bezpośrednio tam gdzie powinien być filtr wtedy węze olejowe są zbędne. Nie wiem dokładnie w którym pugu to występowało. Ale jak będziesz zainteresowany to napisz to się dowiem.
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Wyglada dobrze!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora