Instalacja goazowa potrzebe informacje!!!!
-
- Junior
- Posty: 137
- Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wiśniowa
Instalacja goazowa potrzebe informacje!!!!
Witam wszystkich macie w swoich pugach katalizator i sondę lamda? Chodzi mi dokłądnie o silnik 1,6 GTI moc 115KM. nie ma katalizatora a co z tym idzie i sondy lamda. Nie wiem jaką włożyć instalację gazową bo przecież już z jednostką sterujacą się nie da ponieważ n ie ma sondy a to wszystkie informacje. Oczywiście wtrysk gazu odpoada z racji kosztów. Prosze o pomoc szczegolnie posiadaczy GTI- ków z gazem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Te silniki poprostu zostaly stworzone dla benzyny ![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
GAZ to wynalazek szatana... ale jest kuszaca alternatywa.
Ja tam wolalbym te 2000zl dolozyc do paliwa, niz wywalic na istalacje, i pozniej troche taniej tankowac... a pozniej remontowac silnik bleee
Jak chcesz jezdzic tanio, to kup sobie 205 Diesla - bedzie taniej, niz 205 GTI na Gazie.... i to byle jakim gazie... chyba ze wrzucisz instalacje na pelnym wtrysku, ale to juz koszt okolo 5000zl.
Co prawda Ropa jest drozsza od Gazu, ale za to Ropy ci spali 6litrow/100 a gazu 13-14/100 - sam policz co sie bardziej oplaca!
A no i Dieslem 400tys.km. walniesz bez problemu... a na gazie mysle ze juz za 100tys.km beda powazne problemy z silnikiem, tym bardziej ze on juz zapewne ma niemaly przebieg.
Ale skoro sie juz zdecydowales... no to trudno - twoj wybor, masz do tego prawo.
1.6 Gti nigdy nie mialy Katalizatora ani Sondy, mialy je 1.9 GTI, i jezeli chcesz sonde wsadzic, to wystarczy ze wsadzisz pierwsza rure wydechowa od 1.9 GTi, wsadzisz na swoje miejsce Sonde, pociagniesz do sondy napiecie, i podepniesz pod sonde gazownie.
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
GAZ to wynalazek szatana... ale jest kuszaca alternatywa.
Ja tam wolalbym te 2000zl dolozyc do paliwa, niz wywalic na istalacje, i pozniej troche taniej tankowac... a pozniej remontowac silnik bleee
Jak chcesz jezdzic tanio, to kup sobie 205 Diesla - bedzie taniej, niz 205 GTI na Gazie.... i to byle jakim gazie... chyba ze wrzucisz instalacje na pelnym wtrysku, ale to juz koszt okolo 5000zl.
Co prawda Ropa jest drozsza od Gazu, ale za to Ropy ci spali 6litrow/100 a gazu 13-14/100 - sam policz co sie bardziej oplaca!
A no i Dieslem 400tys.km. walniesz bez problemu... a na gazie mysle ze juz za 100tys.km beda powazne problemy z silnikiem, tym bardziej ze on juz zapewne ma niemaly przebieg.
Ale skoro sie juz zdecydowales... no to trudno - twoj wybor, masz do tego prawo.
1.6 Gti nigdy nie mialy Katalizatora ani Sondy, mialy je 1.9 GTI, i jezeli chcesz sonde wsadzic, to wystarczy ze wsadzisz pierwsza rure wydechowa od 1.9 GTi, wsadzisz na swoje miejsce Sonde, pociagniesz do sondy napiecie, i podepniesz pod sonde gazownie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Ninja
- Uzalezniony
- Posty: 640
- Rejestracja: 11 gru czw, 2003 6:42 pm
- Posiadany PUG: '90 1.8 XLD (był)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ząbki k. W-wy
Stare diesle z PSA (XUD7/XUD9) sa jeszcze naprawde kulturne
Dosc ciche jak na diesla, rowno pracuja, zwawo wchodza w obroty - mimo niemalych przebiegow, wiec raczej "dziwnie nie klekocza"
Co racja to racja - GTI z gaziorem zawsze lepiej "sie zbiera" niz diesel, ale diesel malo pali i dluuuugo zyje - wiec zalezy na czym koledze zalezy.
Z reszta chyba wazne tez jest kto i jak ta instalcje w samochodzie zakladal i co to za instalacja w ogole, bo moi znajomi oplem omega na gazie przejechali juz prawie 300.000 i nie mieli problemow z samochodem, a napewno nie maja pelnego wtrysku za nie wiadomo ile tysiecy.
Z reszta ja tam ekspertem od gazu nie jestem
Ci co jezdza pugami gazowymi najlepiej wiedza czy warto![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Co racja to racja - GTI z gaziorem zawsze lepiej "sie zbiera" niz diesel, ale diesel malo pali i dluuuugo zyje - wiec zalezy na czym koledze zalezy.
Z reszta chyba wazne tez jest kto i jak ta instalcje w samochodzie zakladal i co to za instalacja w ogole, bo moi znajomi oplem omega na gazie przejechali juz prawie 300.000 i nie mieli problemow z samochodem, a napewno nie maja pelnego wtrysku za nie wiadomo ile tysiecy.
Z reszta ja tam ekspertem od gazu nie jestem
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Ci co jezdza pugami gazowymi najlepiej wiedza czy warto
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Był - 1.8 D, 60 KM/4600 obr./min., 110 Nm/2600 obr./min. - masakrator ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jest - VW![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jest - VW
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
-
- Junior
- Posty: 137
- Rejestracja: 18 sie śr, 2004 12:17 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wiśniowa
dziękuję kaktus za reprymęde ale założyłem instalację i jakoś się narazie toczy a 100 tyś km to długo długo i ja tyle tym autkiem nie zrobię heeh. Wiesz jednakże jeszcze tankuję do mojego GTi bęzynę schel V power racing 99+ takze nie narzekam. leję dobry olej. Dbam o silnik. świadomyc jestem jednmak tego że silnik moze nie wytzrymać długiej eksploatacji. Palę na bęzynie samozynnie przełącza się na gaz jak się zagrzeje takze nie wiem czy jest coś złego w oszczędzaniu a diesel todiesel i nie ma się co oszukiwać. nawiasem mówiać mój ojciec ma 306 tkę 1,9 disla i wiesz powiem że jest żwawa ale nie tak jak GTi hehe. A oszczędności nie miałbym w dieslu ponieważ spaliłby on przy mojejk jeździe 6 litrów "ropy"a silnik nie wytzrymałby długo wysokich obrotów. takze wiesz pojeździłem dieslem i wystarczy mi. Teraz jest na sportowo ale i oszczędnie a keidy trzeba zapodac jakiś pościg to tylko pzełącam na bęzyne 99 oktanową i jazdaaa. Może siękiedyś spodkamy. mam nadzieję. mówię to do Ciebie Kaktus.
Byłoby mi bardzo miło pościgać się z rajdowcem bo włąsnie zaczynm ściganie.
Mozę kiedyś poczekamy zobaczymy.
Pozdrawiam wszystkich
Byłoby mi bardzo miło pościgać się z rajdowcem bo włąsnie zaczynm ściganie.
Mozę kiedyś poczekamy zobaczymy.
Pozdrawiam wszystkich
http://www.darek1223.205.pl zdjecia opis hehe trzeba usprawnic furke ![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Darek: no w sumie masz racje...
Ale gazem nigdy tak nie napelnisz cylindrow jak benzynka... jezeli masz instalacje taka jak mysle, czyli przed przepustnica jest podawany gaz, tak ze kolektor jest juz napelniany "mieszanka" gazu z powietrzem. Wiesz ze to wtedy nigdy sie idealnie nie wymiesza, i kazdy cylinder zostaje inaczej napelniony, a wtedy takze korbowody kazdy z osobna dostaja inne obciazenia, raz wieksze, raz mniejsze. Ale te 100tys powinien silnik zrobic, moze i wiecej nawet.
Dbaj tylko i czeste wymiany filtra powietrza, filtra gazu, i regulacje instalacji.
A co do spotkania: skad jestes?
Ale gazem nigdy tak nie napelnisz cylindrow jak benzynka... jezeli masz instalacje taka jak mysle, czyli przed przepustnica jest podawany gaz, tak ze kolektor jest juz napelniany "mieszanka" gazu z powietrzem. Wiesz ze to wtedy nigdy sie idealnie nie wymiesza, i kazdy cylinder zostaje inaczej napelniony, a wtedy takze korbowody kazdy z osobna dostaja inne obciazenia, raz wieksze, raz mniejsze. Ale te 100tys powinien silnik zrobic, moze i wiecej nawet.
Dbaj tylko i czeste wymiany filtra powietrza, filtra gazu, i regulacje instalacji.
A co do spotkania: skad jestes?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Eee no ja od kiedy tylko poskladalem nowy sliniczek to ani razy nie nalalem nawet kropli czegos innego jak Shell Vpower +99, z domieszka oleju do silnikow 2suwowych.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Sa plusy:
1) Olej ktory wraz z paliwem dostaje sie do komory spalania, w pewien sposob lepiej uszczelnia komore sprezania, dziekiczemu mamy troszke lepsza kompresje![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
2) Olej lecacy wraz z paliwem skutecznie smaruje trzonki zaworow.
3) Olej w paliwie lepiej smaruje pompa paliwa
1) Olej ktory wraz z paliwem dostaje sie do komory spalania, w pewien sposob lepiej uszczelnia komore sprezania, dziekiczemu mamy troszke lepsza kompresje
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
2) Olej lecacy wraz z paliwem skutecznie smaruje trzonki zaworow.
3) Olej w paliwie lepiej smaruje pompa paliwa
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Wlasnie nie!!
Dlaczego niby olej mial by je zapychac? Tymbardziej ze na caly bak wlewa sie mniej-wiecej 1-2 nakretki takiego oleju.
W dodatku wtryskiwasz wtryskuje paliwko z cisnieniem 3 bar, czyli bardzo duzym cisnieniem, tak wiec olej nie jest w stanie ich zapchac!
Dlaczego niby olej mial by je zapychac? Tymbardziej ze na caly bak wlewa sie mniej-wiecej 1-2 nakretki takiego oleju.
W dodatku wtryskiwasz wtryskuje paliwko z cisnieniem 3 bar, czyli bardzo duzym cisnieniem, tak wiec olej nie jest w stanie ich zapchac!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora