Dyskusje na temat wszelkiego rodzaju czesci, APEX, Bilstein, Bosh, OMEX, Emerald, oraz dyskusje na temat ukladow elektrycznych oraz spraw zwiazanych z komputerem.
A ja kupilem Dayco do 405 1.9 TD i za cholere nie dalo sie na nim ustawic rozrzadu. 3 razy probowalem i 3 razy zablokowal sie rozrzad. Wkurzylem sie, zalozylem stary pasek i za 1 razem dobrze zalozony. Sprobowalem 4 raz i znowu rozrzad sie zablokowal. Pojechalem do sklepu, wymienilem na Bosch'a i za 1 razem dobrze zalozony. Wiec na pewno nie byla to wina zlego zalozenia, a zeby niby sie zgadzaly...
Ja znów z Dayco mam same dobre wspomnienia ...pasek alternatora w poprzednim aucie wytrzymał prawie 100 tys km... może trudno w to uwierzyć, ale to fakt...
W ramach odgrzewania tematu, macie jakiś pomysł na to jak ocenić stan pompy wody? Auto ma przebieg 142 tysiace, hałasuje mi napinacz, chce wymienić pasek i napinacz, czy pompę też muszę, wolał bym jeśli nie muszę jej nie ruszać bo to dodatkowy koszt. Czy w moim aucie jest rozrząd kolizyjny? 1.4 gt 95 rok
wymieniaj komplet, stara pompa przy założeniu nowego paska i napinacza musi przenieść większe obciążenie od bardziej naciągniętego paska. Ale jak chcesz zosatawić to zobacz czy pompa nie ma luzów, czy nie cieknie, czy łopatki wirnika są całe. To tyle.