majami70 pisze:jak mozesz miec pelna sekwencje jak tam jest jednopunktowy wtrysk ?! zobacz czy masz wszystkie kostki popodpinane ja mialem odpieta po prawej stronie silnika przy aparacie zaplonowym kostke od czujnika temp. dla komputra i problem sie rozwiazal ... mozesz tez miec padniety ten czujnik, zmien filtr paliwa moze i swiece ?
Przepraszam kolego ale moja wina ze was nie doinformowalem.Mam partnera z silnikiem 1.4 i wiem ze jest na wtrysku wielo-punktowym i LPG tez jest pelna sekwencja, kosztowała mnie 4.5 tys zł, oczywiscie kolektor plastyk.Nie znam sie oznaczeniach silnikow peugota i tym sposobem jakis czas temu natrafilem na to forum w celu zdobycia pewnych informacji gdyz sam wymienialem uszczelke pod glowicą, tuleje pływające.Ale to bylo juz dosc dawno temu i wszystko zostało zrobione na cacy.Uwazam ze silnik jest złoto, mam go ponad 5 lat i nigdy nie brał i nie bierze mi oleju, nigdy nie odmuwil mi posluszenstwa.Poprostu ostatnimi czasy zauważyłem że zaczął mieć problemy z zapalniem na cieplym silniku.Pierwsze co zrobiłem od strzala to sprawdziłem mu luzy na zaworach i powymieniałem przewody wysokiego napiecia wraz z swiecami.Problem pozostał i nadal ciezko pali jak cieply, myslalem ze filtr paliwa lecz jezeli dobrze pali na zimnym to nie wina filtra paliwa.Zawsze uważałem że człowiek nie jest samo wystarczalny i lepiej zasiegnac opini innych w tym przypadku uzytkownikow peugota.Po pseudo-mechanikach nie jeżdżę i nie korzystam z ich usług, wolę sam dojść do rozwiązania problemu pzry pomocy takich kolegów jak wy.Pzdr